Здравейте, колеги!
Първо се надявам, че съм улучил раздела да споделя за моя проблем, за да не спамя където ми падне (нов съм във форума) .
Притежавам Фолксваген Голф 5, 2.0 TDI, 16V, 140 hp с код на мотора BKD. Голфчето е модел 2004 година с автоматична скоростна кутия DSG. Проблема ми е следният: случва ми се при студен мотор като запаля колата и като включа на директна без да подавам газ колата да гасне. СЛед като изгасне веднага минавам на паркинг, завъртам ключа и пали без проблем. Прави го примерно 2-3 пъти едно след друго и след това се оправя. Ако я запаля и оставя да работи на паркинг или на неутрална няма проблем и не гасне. Проблема възниква само докато е студена колата и като включа на директна без да подавам газ. Трябва да уточна, че тези прищявки ги прави целогодишно. Намерих подкачаща помпа, която е в резервоар от един приятел, смених я, но проблема си остана. Няма никакви течове по тандем помпата (вакуум помпата). Колата беше тествана и с VCDS, но не записа никава грешка. Ходих при сума ти майстори, но никой не може да ми каже откъде идва проблема. Стойностите на дюзите са между -1 до +1, така че няма как и от тях да е проблема. И 4-те свещи са сменени. Мисля си да не е някакъв електрически проблем, но не знам къде да го търся.
Надявам се съм бил детайлен в обяснението си и съм успял точно да обясня какъв е проблема. Дано някой успее да помогне! Благодаря Ви предварително!
Проблем с гаснене при студен мотор на VW Golf 5 2.0 TDI 16V 140 hp
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с гаснене при студен мотор на VW Golf 5 2.0 TDI 16V 140 hp
Щом проблема е свързан с това до колко е загряла колата, първото нещо е да се проверят температурните датчици!
При напълно студена кола (примерно - сутрин) закачате на VCDS и палите.
И гледате как се държат показанията на температурния датчик.
Ако още с паленето покаже, примерно, 80*С, естествено е да гасне...
При напълно студена кола (примерно - сутрин) закачате на VCDS и палите.
И гледате как се държат показанията на температурния датчик.
Ако още с паленето покаже, примерно, 80*С, естествено е да гасне...
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 28 авг 2018 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с гаснене при студен мотор на VW Golf 5 2.0 TDI 16V 140 hp
Благодаря за бързият отговор. Още тези дни ще проверя температурният датчик. За него не се бях сетил
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 157 госта