Здравейте ако не е за тук темата я преместете доста изчетох и тук и къде ли не гледах и все още няма решение на проблема. Колата като престой повече часове и сутрин първото палене е голяма мъка запали ли няма проблеми след това.Горивен филтър съм сменил опръстени на дюзите сменихме тандем помпата няма течове и такива неща суха е. Помпата в резервоара се чува грешки няма ето клип как пали:
https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84
Другото което е, че това не го прави всеки път когато тя си иска сега 3-4 дена си пали без проблем не всеки път го прави това. Сякаш ей тъй като остане с по - малко нафта както е на клипа и започва да го прави утре мисля да отворя сондата да видим данеби там да има проблем. И се чуда дали да взема един ремонтен комплект на тандем помпата ? Сякаш някъде дърпа въздух като я спра с муцуната надоло няма проблеми другият вариант който обмислям един клапан преди помпата...
Едит: Колата е ибиза 6л BLT мотор
Ето 4-ти канал, и снимка на дюзите но не пипано нищо изведнъж почна да го прави.
https://youtu.be/rEdm2XkNYf4
Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Трудно пали като престои PD 131 коня
Помпата в резервара се затлачва напълно, извади я и почисти цедката ако не си го правил най-малкото ще върви повече.
Тандем помпата също има едно филтърче в нея което представлява една цедка. След горивния филтър има едно клапанче, аз съм го махнал на моята помпа-дюза и паля без проблем и след 10 дена престой.
Другото което е виж тройника на горивния филтър да не смуче въздух от там и не та последно място са маркучите около помпата. При мен имаше един разложен за обратната нафта и от там смучеше въздух.
Тандем помпата също има едно филтърче в нея което представлява една цедка. След горивния филтър има едно клапанче, аз съм го махнал на моята помпа-дюза и паля без проблем и след 10 дена престой.
Другото което е виж тройника на горивния филтър да не смуче въздух от там и не та последно място са маркучите около помпата. При мен имаше един разложен за обратната нафта и от там смучеше въздух.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно пали като престои PD 131 коня
Ами утре това ще направя не съм го чистил никога понеже сякаш не нормално на празен ход да ми държи 0.3 разход иначе върви никакви признаци за нищо ами около помпата гледах няма нищо пак ще гледаме. Къде точно е този маркуч за обратната афта отдоло од самата помпа има ли маркуч освен щуцера защото там днес го трихме и е сухо за сега. A това клапанче в тандем помпата трябва да се отвори тандем помпата ? Кое е това клапанче след филтъра(ако може снимка ако не ти е проблем.) ? На самия филтър е клапанчето(как да го проверя дали смучи от там ?) Предполагам си видял първият клип все едно и пада нафтата и докато подкачи... Пробвах онзи ден 3-4 пъти само давам на контакт и връщам и после като врътнах ключа запали от четвърт не даде да завъртя. А относно това трябва да оправям гарнитурата на колекторите на всмукатела и изпускатела че са заминали и от там яко пуши отзад всичко е черно нали като и дам малко повече зор и така.
Eдит: Отворихме помпата всичко е точно там няма проблеми смених клапанчето на филтъра понеже моят играеше целият не знам защо сега новият уплатнява като хората пак оглеждахме около помпата сухо е на барут няма скъсано няма нищо сега ще следим какво става с новият клапан, друго вече не знам какво да гледам
Eдит: Отворихме помпата всичко е точно там няма проблеми смених клапанчето на филтъра понеже моят играеше целият не знам защо сега новият уплатнява като хората пак оглеждахме около помпата сухо е на барут няма скъсано няма нищо сега ще следим какво става с новият клапан, друго вече не знам какво да гледам
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Трудно пали като престои PD 131 коня
Аз имах същия проблем , по-долу имам тема даже , след какви ли не тестове и експерименти установих , че при разбити легла на помпа дюзите дори и с нови гумички пак дърпа въздух след дълъг престой но не винаги се случваше.Аз реших проблема като си купих нафто,масло и термо устойчиви О пръстени с 0.5мм по-дебели от оригиналните , намазах яко с грес и боднах дюзите обратно като влезнаха значително по-трудно.До момента колата няма ядове с паленето дори след едноседмичен престой пак пали с пипането вече колко ще изкарат тия О пръстени никой не може да каже , аз за себе си съм решил никога повече ВАГ.Та не твърдя , че и при теб е това проблема но ако всичко друго си проверил и подменил маркучи и клапанчета го имай напредвид като възможен проблем не разчитай , че като са сменени О-пръстените при дюзите всичко е точно и това , че ВАГ КОМ показва некви нули.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
Значи смених клапанчето на горивният филтър че играеше доста с новото уплатни и за сега не ми е правила проблем ще следа и ще видим
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
Днес отново направи проблем освен тандем помпата да е друго май не остана...
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
Здравейте пак и като ъп на темата четох за някакво зъбно колело на вала ? Другото което ми казват вече 4-5 човека да сваля и да си оправя стартера от него било няма логика в това, но някой казват че играел роля и за дюзите ? Та да пробвам със стартер ?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
Мисля че проблема е решен не съм много сигурен, но стартера се оказа с разбити втулки и са опирали в статора + никакви четки на кабели съм палил, момчето вика не знам как си палил въобще не е въртял като хората. Сега беше престояла 3 дена без да се пали заради стартера сложихме го и запали от ряз не даде да и пипна ключа ще я наблюдавам и ще видим какво ще стане!
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
Здравейте проблема си остава остана само тандем помпата, но как да съм сигурен другото което е прави го само и единствено когато нафтата намалее ето снимка падне ли до това ниво и започва... ако е тандем помпата къде е логиката да е тя ? Ако има да речем половин резервоар и повече никога не ми го е правила е тая сутрин с това ниво и го направи запали и угасна и пак се започна въртенето... нещо подобно от клипа https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoN ... BVsA&t=92s но както написах къде е логиката да е помпата ? И най интересното при 14-15 градуса при по - хладно време го прави днес е седяла 13 часа на вън без да я запаля вечерта въртя и пали... дайте някакви идея помпа ли да правя смисъл ремонтният комплект да и взема както на клипа човека я прави.
Eдит: Ако е температурен датчик ще го покаже ли като грешка ?
Eдит: Ако е температурен датчик ще го покаже ли като грешка ?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Ibiza 6L 1.9TDI PD 131 к.с. BLT - Трудно пали като престои PD 131 коня?
Проблема е решен след смяна на гарнитура на тандем помпата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта