Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
- LoPiN
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Здравейте колеги. Имам странен проблем с 1.9 ТДИ AGR код на мотор 90к.с. Като запали трака и пуши като се покара спира да трака спира да пуши както се казва мърка и след малко както си работи на тихи пак започва. Стойноста на първи цилиндър или първа дюза в 13канал е 1.88 другите са под 0.2, това ме навежда на мисълта че дюзата не е добре, но ги разменям с втори пак дава първа не добре 1.88, смяна с четвърти същото все проблем първи цилиндър. След тези манипулации поръчах повдигачи утре ги сменям, мисля че повдигач не си върши работата както трябва. Ангренаж и помпа настроени както трябва. Забтавих да спомена след смяна на масло започна да го прави почти постоянно, преди смяната го правеше рядко.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Какво масло и сложи? Отговаря ли на стандарта 500.00?
- LoPiN
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
10W40 Champion 501.01 505.00 до сега на други коли не съм имал проблеми.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Него цилиндър не е добре. Измери му компресията , да не съм лош пророк , ама...
- LoPiN
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Повдигачите отпадат. Утре свалям авансатора да видя цедката и ако не е от него слагам друго гнп.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Защо ГНП? Насочи се към дюзите по-добре.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
От така описаните симптоми и проблеми , се прави едно измерване на компресия първо . И след това се почват другите. Няма ли добра компресия даден цилиндър, такива магарии прави. Показателно е
LoPiN написа:Стойноста на първи цилиндър или първа дюза в 13канал е 1.88 другите са под 0.2, това ме навежда на мисълта че дюзата не е добре, но ги разменям с втори пак дава първа не добре 1.88, смяна с четвърти същото все проблем първи цилиндър.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Меренето на компресията си е направо задължително както спомена. Ще стискаме палци да е поне 25 бара.
- LoPiN
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Сменено е ГНП не е от него, сменени са и повдигачите не са те, тест с други дюзи всичко е добре, поръчах нови полски разпръсквачи 0.205 ще бъдат монтирани на дюзите който са 190бара.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Колко дълго правихте теста с другите дюзи? Трябваше да измерите първо компресия на проблемния цилиндър. Дано да е от тях, защото има и друг сценарии за случващото се.
Последна промяна от megatronS на Чет 20 фев 2020 8:20, променено общо 1 път.
- LoPiN
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Два дни.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Странно ми е защо има все още колеги, които не спазват определен алгоритъм за ремонти.
Защо се почва от трудното най-напред.
Защо се почва от трудното най-напред.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Предполагам, че не разполагат повечето с уред за измерване на компресия за дизели. Има много сервизи на които не им се занимава с това, защото е свързано със сваляне на свещ или дюза на конкретния цилиндър, за да се завие там накрайника за измерване. Много от тях са клеясали и се късат (свещи) или изобщо не могат да се избият (дюзи), дори и с обратен чук. Лошото на цялата работа е, че съм виждал много пъти подобни циркове и накрая се дават една шапка пари за ненужни части, а проблема се оказва на друго място в мотора. При подобно съмнение, аз винаги измервам първо компресията и след това правя разчета за други проблеми. Съмнителното в конкретния случай е размяната на дюзите на мотора, без никакво подобрение, като стойност на конкретния цилиндър. След това са сложени съвсем други дюзи и колата не е проявила симптомите. От всичко това може да се заключи противоречиво, че виновника е дюза или дюзи, но тук остава съмнение за клапан или микропукнатина в буталото. Все пак два дни тест, трябва да са били достатъчни да се покаже, ако е имало друг дефект и вероятно са дюзи. Замяната им и времето за тест ще покаже там ли е бил проблема.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дюза или повдигач 1.9 AGR 90к.с.
Нещо ми подсказва, че няма се "оправи" и с новите, но нека видим какво ще покаже във времето....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 64 госта