Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Здравейте. Не открих в темите отговор на въпроса ми,затова правя нова тема. Колата е Пасат Б6 2.0 140 коня. Изкарва ми грешка "P0546" Exhaust Gas Temperatur Sensor Circuit Bank 1 - High. Това трябва да е ламбда сондата отгоре ,преди DPF. Колата изписуква и мига иконката за подгрева. След малко спира да мига,а след няколко секунди пак. И така се повтаря,не е постоянно. Свалих сондата и я почистих от нагара. Видимо нищо и нямаше и поставих обратно. Тогава подгрева започна да свети постоянно. Проверих и бушоните,всички са здрави. Закупих нова сонда Bocsh. Поставих я и пак съм в изходна позиция. Пак светва и спира.... Колата влиза през около 10 дена в регенерация. Възможно ли е DPF или катализатора да са запушени и да бърка сондата? Сега смята да взема добавка за почистване на катализатора да пробвам. Някой има ли идея какво друго може да е? Благодаря предварително. :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12752
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ламбда сонда,банка 1
Това не е ламбда сонда.
А датчик за температура на изгорелите газове.
А датчик за температура на изгорелите газове.
Re: Ламбда сонда,банка 1
Този датчик до нея ли се намира? Има два до нея,от двата и края.... Кой може да е?
Re: Ламбда сонда,банка 1
имаш два температурни датчика за газовете , преди и след филтъра за твърди частици.
търси датчик със следния външен вид и букса, банк 1 трябва да е преди филтъра по посока на движение на изгорелите газове.
Провери дали няма прекъснати проводници, стопени, окислени букси и т.н. там става много жега при регенерациите
търси датчик със следния външен вид и букса, банк 1 трябва да е преди филтъра по посока на движение на изгорелите газове.
Провери дали няма прекъснати проводници, стопени, окислени букси и т.н. там става много жега при регенерациите
Re: Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
прилича да, проследи му буксата къде е включена , изключи го и направи диагностика да видиш каква грешка дава при изключен, препипай му живите данни и ще го хванеш той ли е. На пазара върви между 50 - 180 лв според марката и отстъпките. Преди да купуваш провери буксата и кабелите здрави ли са, виж какви живи данни дава и след това се хвърляй на смяна.
Re: Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Тази кола има ли течност за катализатора, или е само с ДПФ ?
8 или 16 клапана е ?
8 или 16 клапана е ?
Re: Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Не знам дали има течност? 8 клапана е. Изпотвам сериозно затруднение. Не мога да го развия. Така се е спекъл,че..... WD40 и то не помага. На много тясно място е. Трябва да сваля катализатова,а такава игра ще си отворя. Той ако не работи,пак ше ми извади тази грешка... Какъв е смисъла да го проверявам с изключена букса?
Re: Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Изключих го и показа грешка: P145D Температура обр. газове датчик 3 Верига късо съединение към акумулатор.
Демек не е тоя датчик?
Демек не е тоя датчик?
Re: Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Хванах го кой е,но май ще ттябва да свалям катализатора.... :(
Re: Пасат Б6 2.0 140 коня Ламбда сонда,банка 1
Пичове,някой ползвал ли е добавка за почистване на катализатор Pro Tec P2985 dcc? Е момента имам такава на оферта и се чудя да я слагам ли? И трябва да демонтирам ламбда сондата,нали?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта