Здравейте колеги,
първо се извинявам ако темата не е правилния раздел или ако не давам необходимата информация или в удобен вид (ако е така моля кажете). Въпросът е имате ли идеи какво да правя в следната ситуация:
Преди 3 седмици ми се случва голфа да изгуби мощност и може би влиза в авариен рецим - убива скоростта, държи около 1,1 -1,2к оборота и с подаването на газ се случва нищо, започва да мига лампата за подгряване в тази сутиация. Спирах няколко пъти да си почивка колата, след което шофиране 5 минута и същата ситуация. Бях прекрачил километрите за обслужване с 500, реших че може би иска повече масло (нз защо, не съм технически грамотен по двигателите), и макар че бях доливал 200 мл за да не ми свети лапмата на маслото докато ми я обслужат (имах час след два дни) и долях още 600-700. Войла, след това доливане карах 300км без никакви проблеми.
Минах обслужване, казаха ми че имам голям теч на масло (тва че ми смениха маслото въпреки теча го считам за глупаво, за това смених сервиза). Та така отивам в Дунев, за да ми открият теч на маслото - имаше бая течове, гарнитури, нз си какво, смениха ми ги, рециклирах и турбо. Излезна ми цифра за тоя голф, ама викам си 1,9 тди с рециклирано турбо и мн работи сменени пушка - взимам си колата след 2 дни и върви като отпушена. Същия ден по-късно пак влезна в авариен режим докато карам в града и почва лампата за подгряването. Общото между първия случай и сегашния е, че беше МНОГо жега и колата направи това лсед като е седяла с часове на слънце, може да звучи глупаво и неверопятно, но е така. Следобед и вечерта още с паленето тая лампа. На другия ден сутринта не светна лампата и отивам за диагностика - в първия сервиз ми прочетоха грешки по еърбег и не помня още какво, после по мотора не успяха, с 2 различни кабела и софтуер пробваха - момчето ми вика някой ти е блокирал комуникациявта с мотора. Оттам отивам пак в Дунев, същата работа, първо просдледявхаа кабела да не е скъсан, после дали имобилайзаера не блокира, накрая установяват че най-вероятно пинчетата на одб буксата са разместени и аз нямам преходен кабел (купил съм я без). Дунев казват че мъчат да решат проблема, четат схеми, не знам си какво, аз просто взех да си мисля дали за 2 дни работа по това няма да ми вземат много пари и какво въобще се прави в такъв случай - не е ли по-лесно да се направи нов кабел да отговаря на пинчетата ?
И дали да си взема колата и да ходя другаде, ама къде и въобще дали другаде ще успеят да се справят по-бързо със ситуацията. Прочетох много вероятни причини за аварийния режим, но не може просто да почнем даоправяме 1 след 1 на принципа проба грешка, без диагностиката да каже какво е.
Христо
Проблем с диагностика на мотор при Golf 4 1,9 TDI
- Христо.Анастасов
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 08 авг 2018 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с диагностика на мотор при Golf 4 1,9 TDI
От сервиза ми звъннаха:
Проблема не е и пренареждане на одб буксата, а проблема е в компютъра на колата. казаха че са проверили много подбробно цялата унсталация по схеми, всичко е ок, но компютъра не може да си говори с мотора. Казаха ми, че вариантът ми е да се смени компютъра.
Имате ли предложения откъде мога да си намеря, и в кой сервиз ще ми препоръчате да отида ?Доколкото разрбрах е много важно да е компютър от двигател със същия код, как мога да разбера кода на моя двигател >
Благодаря ви.
Проблема не е и пренареждане на одб буксата, а проблема е в компютъра на колата. казаха че са проверили много подбробно цялата унсталация по схеми, всичко е ок, но компютъра не може да си говори с мотора. Казаха ми, че вариантът ми е да се смени компютъра.
Имате ли предложения откъде мога да си намеря, и в кой сервиз ще ми препоръчате да отида ?Доколкото разрбрах е много важно да е компютър от двигател със същия код, как мога да разбера кода на моя двигател >
Благодаря ви.
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Проблем с диагностика на мотор при Golf 4 1,9 TDI
Погледни някой от форумните сервизи и си избери от там.
- Pet_rov
- Мнения: 4412
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с диагностика на мотор при Golf 4 1,9 TDI
Кодът на двигателя го пише в талона-големия, ако не си с новия тип талони.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: Проблем с диагностика на мотор при Golf 4 1,9 TDI
коя година е колата ?
С оригиналното радио ли си или е сменяно - нещо друго допълнителнно да има монтирано в колата ?
С оригиналното радио ли си или е сменяно - нещо друго допълнителнно да има монтирано в колата ?
- Христо.Анастасов
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 08 авг 2018 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с диагностика на мотор при Golf 4 1,9 TDI
2001 година е, с оригинално радио. Днес ще сваляме борд компщтъра за да видя номер на частта и да си намеря друг компютър, който да закачим, препрограмираме с имобилайзаера, запалим и да запише грешката, която после да прочетем...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта