ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Съб 11 авг 2018 20:49


Здравейте Колата е 131 коня ПД забива когато тя прецени може да е след 5 км може да е след 20 и така. Изчетох доста теми по това другата седмица ще се отваря да се чисти турбото понеже и колекторите ми яко пушат явно гарнитура трябва да се прави та днес раздвижвахме и актуатора понеже едвам едвам се прибира като се запали колата и ме съмнява че проблема е в него, но ми казват че явно геометрията е запекла и не е от актуатора а теми от тука като четох почти при повечето е точно той. Проверено е всичко прави вакуум и тъй Днес направих един лог много много не разбирам и не знам дали се получило и точно тогава и заби ето лога надявам се ако се получило някой да каже как са нещата затова и пускам темата Иначе грешката е 17964 - charge pressure control negative deviation
Прикачени файлове
LOG-01-003-008-011.rar
(3.68 KиБ) Свален 15 пъти




Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7425
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот goppa » Съб 11 авг 2018 21:24


Мхм. Турбото ти тотално не надува. Та или геометриятане може да помръдне, или нямаш вакуум, или актуатора,има дупка в мвмбраната, или клапан n75 е запекъл тотално.
Кое точно "всичко е проверено"?


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Съб 11 авг 2018 21:35


Вакуум проверихме прави. днес чистихме актуатора значи като извадя маркуча клапанчето се отпуска обаче като го сложа едвам едвам се прибира и то доста малко и затова ме съмнява че е той или както казваш се зацапала геометрията и трябва да се чисти. Тя добре че го направи точно когато правех лога, защото както съм написал когато тя прецени мога да карам и 30 км и да не го направи, а днес реших да направя лог и го направи веднага. Така и така тази седмица ще сваляме колекторите и изпускателя да се правят понеже са заминали гарнитурите и яко духа всичко е чернилка от там и направо ще погледнем.Затова ли на 2-ра и 3-та е една мудна давам и газ и с едни забавени реакций ...


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4705
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот hvp800 » Съб 11 авг 2018 21:37


А може и дупка в турбопътищата.
Но важното е , че всичко е проверено :)


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Съб 11 авг 2018 21:47


Може ще се види като се свали мисля направо нов актуатора да купя и да го сменя ще видим и ако пак го прави тогава вече ще погледна и N75 макар че при мен къде седи не го виждам се едно няма кой знае къде е заврян :D


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7425
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот goppa » Съб 11 авг 2018 22:15


Ако беше казал каква е колата, някой можеше да знае къде е заврян.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Нед 12 авг 2018 5:13


Ибиза 6л


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 644
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот nikolay_ss » Нед 12 авг 2018 12:49


Като откачиш актуатора от геометрията, геометрията движи ли се свободно?


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Нед 12 авг 2018 19:42


Не знам още не сме го откачи ли просто като махна маркучето докато е запалена отпуска, но като го сложа едвам едвам се прибира и сякаш не докрая има вакуум иначе ще се види като се отвори


kukata_pasat
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: WV PASAT B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот kukata_pasat » Вто 14 авг 2018 14:37


Колега провери обстойно за спукан вакум някъде ако е спукан акуатора ще се движи така https://www.youtube.com/watch?v=_BnVOqHRt7c почти нулево движение на лостчето.Ако ти е зацапана геометрията ще се движи горе долу така или по зле даже https://www.youtube.com/watch?v=GUhljVdyxGE ето клип и след изчистване на геометрията в нормално положение колко горе долу трябва да се движи https://www.youtube.com/watch?v=n92tL6g5Y4k разгледай клиповете къси са после заснеми движението на твойто лостче и така ще разбереш горе долу на къде си.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Пет 07 сеп 2018 20:05


така по темата отворихме турбото изчистихме го, но момчето каза че не е мръсно и геометрията си е добре не е зацапана, но все пак си го изчистихме, актуатора е добре и него пробвахме и момчето ми каза, че го съмнява да се реши проблема. Та ми казаха за управлението на вакуумите да сменя само то останало няма кво друго https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C22C763 ето за това става на върпос някакви други идей ?


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7425
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот goppa » Пет 07 сеп 2018 20:20


Каза, че има вакуум. Това как го установихте? Колко вакуум има във вакуумната част на н75, и колко между клапана и актуатора при запален мотор?


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Пет 07 сеп 2018 20:45


това че нямам н75 имам точно този соленоид за тези вакууми https://www.megaparts.bg/product/1826388514

Иначе не знам да ти кажа тря уред с нещо да измерим


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7425
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот goppa » Пет 07 сеп 2018 20:53


Все тая. Върши същата работа. Само дето н75, н18 и н(незнамсикой беше за мекото гасене са в една кутия). Закачете вакуум метър на входа на вакуума на това чудо и вижте какво показва, а после между чудото и актуатора на турбото. На дъртите ТДИта на 11 канал в бейсик сетингс променя натоврването на турбото от 0 до 100%. При тая процедура вакуумът към актуатора се променя от -0.6 бара до 0. И при тоя кош трябва да има нещо подобно.
А измерихте ли въобще колко вакуум прави помпата?
Другото което можеш да провериш е атмосферния маркуч на това чудо. Навярно завършва с една камбанка, която по същество е въздушмно филтърче. Ако е затлачено ням са ти разтоварва турбото.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 47
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим

Мнениеот NathaN » Пет 07 сеп 2018 21:16


ами да ти кажа честно не сме, НО има едно но преди месец някъде два почна да ми прави проблеми като престои повече време колата и пали трудно https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84 ето сменихме опръстени на дюзите и си оправих стартера. До ден днешен няма проблем и я следя да вида дали ще го направи ако го направи съм намислил да и взема ремонтният комплект и да го сменяме ами 2006 година е колата BLT мотор предполагам от ASZ ще стане те са еднакви освен да сменя и тоя соленоид и да видим иначе актуатора няколко пъти го пробваме и проверяваме няма да стърже няма нищо на място натискаме го задържам отдоло където е вакуума маркуча и гледам дали опуска и дали се разтяга и не се. Като пусна отдоло се разтяга. Точно че върши същатата работа един колега със същият проблем само че голф 4 и се оказа точно туй нали при него н75 клапана се оказва и той така сваля чистене на турбина и накрая това излезе та и прим нен освен да е то...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bikele, october и 16 госта