ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Здравейте Колата е 131 коня ПД забива когато тя прецени може да е след 5 км може да е след 20 и така. Изчетох доста теми по това другата седмица ще се отваря да се чисти турбото понеже и колекторите ми яко пушат явно гарнитура трябва да се прави та днес раздвижвахме и актуатора понеже едвам едвам се прибира като се запали колата и ме съмнява че проблема е в него, но ми казват че явно геометрията е запекла и не е от актуатора а теми от тука като четох почти при повечето е точно той. Проверено е всичко прави вакуум и тъй Днес направих един лог много много не разбирам и не знам дали се получило и точно тогава и заби ето лога надявам се ако се получило някой да каже как са нещата затова и пускам темата Иначе грешката е 17964 - charge pressure control negative deviation
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-003-008-011.rar
- (3.68 KиБ) Свален 58 пъти
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Мхм. Турбото ти тотално не надува. Та или геометриятане може да помръдне, или нямаш вакуум, или актуатора,има дупка в мвмбраната, или клапан n75 е запекъл тотално.
Кое точно "всичко е проверено"?
Кое точно "всичко е проверено"?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Вакуум проверихме прави. днес чистихме актуатора значи като извадя маркуча клапанчето се отпуска обаче като го сложа едвам едвам се прибира и то доста малко и затова ме съмнява че е той или както казваш се зацапала геометрията и трябва да се чисти. Тя добре че го направи точно когато правех лога, защото както съм написал когато тя прецени мога да карам и 30 км и да не го направи, а днес реших да направя лог и го направи веднага. Така и така тази седмица ще сваляме колекторите и изпускателя да се правят понеже са заминали гарнитурите и яко духа всичко е чернилка от там и направо ще погледнем.Затова ли на 2-ра и 3-та е една мудна давам и газ и с едни забавени реакций ...
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
А може и дупка в турбопътищата.
Но важното е , че всичко е проверено :)
Но важното е , че всичко е проверено :)
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Може ще се види като се свали мисля направо нов актуатора да купя и да го сменя ще видим и ако пак го прави тогава вече ще погледна и N75 макар че при мен къде седи не го виждам се едно няма кой знае къде е заврян :D
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Ако беше казал каква е колата, някой можеше да знае къде е заврян.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Като откачиш актуатора от геометрията, геометрията движи ли се свободно?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Не знам още не сме го откачи ли просто като махна маркучето докато е запалена отпуска, но като го сложа едвам едвам се прибира и сякаш не докрая има вакуум иначе ще се види като се отвори
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Колега провери обстойно за спукан вакум някъде ако е спукан акуатора ще се движи така https://www.youtube.com/watch?v=_BnVOqHRt7c почти нулево движение на лостчето.Ако ти е зацапана геометрията ще се движи горе долу така или по зле даже https://www.youtube.com/watch?v=GUhljVdyxGE ето клип и след изчистване на геометрията в нормално положение колко горе долу трябва да се движи https://www.youtube.com/watch?v=n92tL6g5Y4k разгледай клиповете къси са после заснеми движението на твойто лостче и така ще разбереш горе долу на къде си.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
така по темата отворихме турбото изчистихме го, но момчето каза че не е мръсно и геометрията си е добре не е зацапана, но все пак си го изчистихме, актуатора е добре и него пробвахме и момчето ми каза, че го съмнява да се реши проблема. Та ми казаха за управлението на вакуумите да сменя само то останало няма кво друго https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C22C763 ето за това става на върпос някакви други идей ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Каза, че има вакуум. Това как го установихте? Колко вакуум има във вакуумната част на н75, и колко между клапана и актуатора при запален мотор?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
това че нямам н75 имам точно този соленоид за тези вакууми https://www.megaparts.bg/product/1826388514
Иначе не знам да ти кажа тря уред с нещо да измерим
Иначе не знам да ти кажа тря уред с нещо да измерим
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
Все тая. Върши същата работа. Само дето н75, н18 и н(незнамсикой беше за мекото гасене са в една кутия). Закачете вакуум метър на входа на вакуума на това чудо и вижте какво показва, а после между чудото и актуатора на турбото. На дъртите ТДИта на 11 канал в бейсик сетингс променя натоврването на турбото от 0 до 100%. При тая процедура вакуумът към актуатора се променя от -0.6 бара до 0. И при тоя кош трябва да има нещо подобно.
А измерихте ли въобще колко вакуум прави помпата?
Другото което можеш да провериш е атмосферния маркуч на това чудо. Навярно завършва с една камбанка, която по същество е въздушмно филтърче. Ако е затлачено ням са ти разтоварва турбото.
А измерихте ли въобще колко вакуум прави помпата?
Другото което можеш да провериш е атмосферния маркуч на това чудо. Навярно завършва с една камбанка, която по същество е въздушмно филтърче. Ако е затлачено ням са ти разтоварва турбото.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: ПД 131 коня забива когато тя си иска авариен режим
ами да ти кажа честно не сме, НО има едно но преди месец някъде два почна да ми прави проблеми като престои повече време колата и пали трудно https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84 ето сменихме опръстени на дюзите и си оправих стартера. До ден днешен няма проблем и я следя да вида дали ще го направи ако го направи съм намислил да и взема ремонтният комплект и да го сменяме ами 2006 година е колата BLT мотор предполагам от ASZ ще стане те са еднакви освен да сменя и тоя соленоид и да видим иначе актуатора няколко пъти го пробваме и проверяваме няма да стърже няма нищо на място натискаме го задържам отдоло където е вакуума маркуча и гледам дали опуска и дали се разтяга и не се. Като пусна отдоло се разтяга. Точно че върши същатата работа един колега със същият проблем само че голф 4 и се оказа точно туй нали при него н75 клапана се оказва и той така сваля чистене на турбина и накрая това излезе та и прим нен освен да е то...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 153 госта