2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 16786
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот Vlad777 » Пон 13 авг 2018 21:40


В повечето случаи, които аз съм виждал, когато лампата за маслото светне, вече е твърде късно и двигателят е износен така, че трябва да се отваря.

Затова е най-добре да се сменя превантивно този шестостен и да не се разчита на мигащата лампа.




anpa1
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот anpa1 » Пон 13 авг 2018 22:17


И какво като смениш шестостена превантивно? Нищо? Пак не се знае до кога ще кара. Всички добре знаем, че резервната част кара около 20 % от времето, което кара оригиналната част. Освен това като де разхвърляни помпата, се установява , че е тръгнало и гнездото. Тогава какво правим? И нов шестостен да сложим ползата е никаква.


mhi406vt
Мнения: 75
Регистриран на: Съб 08 мар 2014 14:27
Автомобил: VW Touareg 3.0 TDI 240hp
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот mhi406vt » Вто 14 авг 2018 6:24


Първо не всички 2.0 тди до 2008 са с верига, има и такива със зъбни колела. Второ има смисъл да се сменя шестостена превантивно ако колата е на малко колометри и валът е в добро състояние. Така може да кара 50-60000 километра (и повече но си е на късмет). Вечното зафиксване на проблема струва около 750 лв в София, и около 400лв в Русе, при което се преправя леглото на шестостена и се слага преправен такъв. След това забравяте за този проблем. При по стария вариант с верига, макар да се разваля по-лесно има предварителни симптоми - започва да трака, и имаш време за реакция. Със зъбните колела няма такива-като се случи вече е късно.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 4976
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот °niksi° » Вто 14 авг 2018 8:01


Сам питаш, сам си отговаряш, а след това нападаш тези дето си сменят превантивно привода. Продавай Аудито и си вземи нещо японско.
Сигнализацията при VW за налягането на маслото при моделите през тези години е много късна. Обикновено няма никакви симптоми, може да караш с малко под 2000 оборота с превъртял привод докато буквално мотора затегне дори и без да ти светне лампа - лампата и зумера сработват при обототи над 2000 и налягане под /в зависимост от цвета на датчика, 0.4, 0,8 бара/.


anpa1
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот anpa1 » Вто 14 авг 2018 10:41


Значи нещата са силно на късмет. Каквато и превенция на направиш нямаш никаква гаранция за нищо.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6291
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот samo_pechka » Вто 14 авг 2018 11:03




янс
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 18 дек 2015 18:07
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот янс » Съб 18 авг 2018 9:54


можи да сложиш и помпа от 1.9 тdi


Потребителски аватар
niks76
Мнения: 5083
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот niks76 » Вто 21 авг 2018 19:50


конверсията към стария тип без балансиращи валове е най сполучливия вариянт.................


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 423
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот toraborat » Вто 21 авг 2018 22:36


Няма ли да тресе мотора без тези валове?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4706
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот hvp800 » Сря 22 авг 2018 9:53


Голфоподобните като нямат балансиращи валове , фабрично , да не би да тресат ?


Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2906
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот pe6kata » Сря 22 авг 2018 10:00


за да се кара спокойно, е хубаво да има уред за отчитане налягането на маслото. Тогава няма изненади. Не е скъп,но идва въпроса как ще се върже с интериора на колата.


янс
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 18 дек 2015 18:07
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 ТДИ шестостен маслена помпа

Мнениеот янс » Пет 24 авг 2018 13:16


няма никакви проблеми със тази помпа. даже двигателя работи една идея по-тихо



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Presli82, tdi fen и 12 госта