В момента е Вто 20 ное 2018 19:39
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Голф 3 1z - управление на VNT турбо Публикувано: Пет 17 авг 2018 7:11 
Извън линия

Регистриран на: Пет 21 авг 2015 7:55
Мнения: 2
Автомобил:
Двигател:
Здравейте колеги отварям тази тема защото си сложих VNT турбо на колата е golf 3 1.9 90 коня ,но в последствие разбрах че не може да го управлява та въпроса ми е да ли тази турбина може да се управлява с актуатор за уейстгейт за който до колкото съм запознат работи с налягане а не с вакуум и ако някой е правил нещо от сорта на това което питам моля да ме светне малко по въпроса.
Благодаря предварително.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо Публикувано: Съб 18 авг 2018 20:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Мнения: 6374
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002
Има турбини с геометрия и се управляват с налягане. Предполагам ако се вземе от точно такъв тип, ще може да се присади успешно . Мисля по Ланча или Алфа бяха някои модели с такъв тип. Няккой колега по-запознат от мен да обясни...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо Публикувано: Съб 18 авг 2018 20:59 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7405
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Би трябвало да става със смяна на Н75 с такъв за вакуум и ремап.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо Публикувано: Вто 04 сеп 2018 14:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Мнения: 1098
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив
И компа също се сменя, както и цяла инсталация с вакумите от 110к.с.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо Публикувано: Вто 04 сеп 2018 17:20 
Извън линия

Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Мнения: 420
Автомобил: Passat 3B6
Двигател: AVF
Местоположение: Оряхово
samo_pechka написа:
Има турбини с геометрия и се управляват с налягане. Предполагам ако се вземе от точно такъв тип, ще може да се присади успешно . Мисля по Ланча или Алфа бяха някои модели с такъв тип. Няккой колега по-запознат от мен да обясни...


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 5 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Aleksiev777, artyom, bond0071995, FreeCell, tdi fen, vanesto, vinixxx и 19 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design