Здравейте колеги отварям тази тема защото си сложих VNT турбо на колата е golf 3 1.9 90 коня ,но в последствие разбрах че не може да го управлява та въпроса ми е да ли тази турбина може да се управлява с актуатор за уейстгейт за който до колкото съм запознат работи с налягане а не с вакуум и ако някой е правил нещо от сорта на това което питам моля да ме светне малко по въпроса.
Благодаря предварително.
Голф 3 1z - управление на VNT турбо
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо
Има турбини с геометрия и се управляват с налягане. Предполагам ако се вземе от точно такъв тип, ще може да се присади успешно . Мисля по Ланча или Алфа бяха някои модели с такъв тип. Няккой колега по-запознат от мен да обясни...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо
Би трябвало да става със смяна на Н75 с такъв за вакуум и ремап.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо
И компа също се сменя, както и цяла инсталация с вакумите от 110к.с.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо
samo_pechka написа:Има турбини с геометрия и се управляват с налягане. Предполагам ако се вземе от точно такъв тип, ще може да се присади успешно . Мисля по Ланча или Алфа бяха някои модели с такъв тип. Няккой колега по-запознат от мен да обясни...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 161 госта