Голф 3 1z - управление на VNT турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
batman9136
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 21 авг 2015 7:55
Автомобил:
Двигател:

Голф 3 1z - управление на VNT турбо

Мнениеот batman9136 » Пет 17 авг 2018 7:11


Здравейте колеги отварям тази тема защото си сложих VNT турбо на колата е golf 3 1.9 90 коня ,но в последствие разбрах че не може да го управлява та въпроса ми е да ли тази турбина може да се управлява с актуатор за уейстгейт за който до колкото съм запознат работи с налягане а не с вакуум и ако някой е правил нещо от сорта на това което питам моля да ме светне малко по въпроса.
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8337
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо

Мнениеот samo_pechka » Съб 18 авг 2018 20:40


Има турбини с геометрия и се управляват с налягане. Предполагам ако се вземе от точно такъв тип, ще може да се присади успешно . Мисля по Ланча или Алфа бяха някои модели с такъв тип. Няккой колега по-запознат от мен да обясни...


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7635
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо

Мнениеот goppa » Съб 18 авг 2018 20:59


Би трябвало да става със смяна на Н75 с такъв за вакуум и ремап.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо

Мнениеот bobitur » Вто 04 сеп 2018 14:35


И компа също се сменя, както и цяла инсталация с вакумите от 110к.с.


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Голф 3 1z - управление на VNT турбо

Мнениеот milenski_77 » Вто 04 сеп 2018 17:20


samo_pechka написа:Има турбини с геометрия и се управляват с налягане. Предполагам ако се вземе от точно такъв тип, ще може да се присади успешно . Мисля по Ланча или Алфа бяха някои модели с такъв тип. Няккой колега по-запознат от мен да обясни...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта