Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Здр.колеги преди време имах проблеми с вървежа на колата, впоследствие смених н75 и дебитомера но пак не върви като преди и турбото не прави налягане 1.0 бар,а прави максимум 0.6 бара/имам монтиран бустметар/имам и чип от Брезел ,преди 3 дена бях на дълъг път по магистралата и колата заби на 165 км/ч с клима,след рестарт се оправи .Къде да търся проблем другаде,вакумите са сменени,има записана грешка 17958 и 00741 .
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Първата грешка може да е актуатор виж доло на турбото където влиза маркуча докато работи колата го извади и го мушни и виж отгоре лостчето дали се прибира като го сложиш и естествено като го махнеш да се отпуска или да трябва да се чисти турбината, макар че AGR май не е с променлива геометрия, но не съм сигурен да не би пък мап сензора нещо да се ебава, за втората грешка си смени стоп машинката над педала на спирачката. Аз имам същият проблем с моята ибиза ПД 131 коня и ще видим какво ще се окаже или вакуумите или актуатора или геометрията
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Нямам актуатор а уестгейт и не е с променлива геометрия, а иначе клапана е здрав,държи налягане, каточели е много натегнат.за стопмашинка съгласен.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
За проба съм вадил маркуча от н75 които управлява турбото и тогава си надува до 1.0 бар.може ли да се кара така и опасно ли е?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Ами според мен по - добре не рискувай не мога да ти кажа и аз ами отхлаби го и виж може би му трябва настройка
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Турбото е завряно на майкаси г за и много трудно се стига.незнам изобщо дали ще има ефект.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Виж дали са свързани правилно вакуумните маркучи съгласно схемата.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Пробвал съм да ги разменя,тогава пък хич не върви
- Прикачени файлове
-
- elektrikventiln75ladedrhm4.jpg (33.35 KиБ) Видяна 1694 пъти
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
H 75 нов ли го взе или втора употреба
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Чисто нов но е реплика,заместител,аналог,а,уж го дават за моя мотор.виж кво се получава .със стария оригиналния колата хич не вървеше,имах друг същия като този в момента,бях го зимал за резерва.средно положение,с новия най добре.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Трябва да пробваш с някой друг 100% работещ от работеща кола. Аз когато сменявах моя слагах пиербург и проблеми не съм имал. А закачал ли си колата да видиш някакви грешки изписва ли.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Не мога да намеря същия Н75,а за грешки,погоре съм писал 17958
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Забравих да пиша ,че оригиналния Н75 цъкаше постоянно когато е на контакт,адругите два само еднократно,при подаване на контакт.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
На тихи обороти, трябва да цъка постоянно.....с увеличаване на оборотите спира да цъка
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Поло 1.9 AGR не върви след смяна на клапан N75 и дебитомер .
Аналозите не цъкат колега.Някой да каже оригинален номер на Н75 за AGR мотора,или някой да продава такъв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта