Здравейте, потърсих из форума но не открих същия проблем като моя и за това пиша тук.
Педала на съединителя е хлътнал с няколко сантиметра (ако го върна при следващо натискане и отпускане застава пак в това положение) и при студен двигател всички скорости влизат трудно(все едно не съм натиснал педала докрай, а е до долу). Като покарам известно време влизат по-лесно но педала си е все така. Спирачната течност си е в норми и не съм забелязал течове. Като допълнителна информация - сменял съм комплект съединител + лагер и долна помпа преди 2год.(около 15 000км) и горна помпа миналата година преди около 8000км.
Ще съм благодарен ако някой ми даде предварителни насоки къде може да е проблема, преди да се смъкне скоростната кутия.
Голф 3 1,9 ТДИ 1Z - 90 коня, 1995 година - проблем съединител
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9 ТДИ 1Z - 90 коня, 1995 година - проблем съединител
Най-вероятно пак горната,тази на педала е заминала или има въздух някъде в системата
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1,9 ТДИ 1Z - 90 коня, 1995 година - проблем съединител
vlado_tonev написа:Най-вероятно пак горната,тази на педала е заминала или има въздух някъде в системата
извинявам се ако въпроса е неуместен, но миналата година като сменях горната помпа протече течност и то доста видно, въпроса е може ли да е за смяна без да тече
и ако може малко разяснение за обезвъздушаването, понеже не съм правил на помпите на съединителя
благодаря предварително
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9 ТДИ 1Z - 90 коня, 1995 година - проблем съединител
Горната помпа може да е за смяна, без да губи течност. Просто се получава така, че буталото изпуска, но течността се връща в резервоарчето. Едната гумичка на буталото е дефектна, но другата, която осигурява херметичност към педала си държи все още. Ако при еднократно натискане съединителя отделя нормално, но ако задържиш по-дълго педала натиснат- той потъва, значи 100% горна помпа е за нова (не за ремонт!).
И има писано във форума, най-малко поне аз съм патил и писал .
И има писано във форума, най-малко поне аз съм патил и писал .
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1,9 ТДИ 1Z - 90 коня, 1995 година - проблем съединител
Благодаря за мнението, това се оказа горната помпа е заминала - само едната гумичка и за това не е протекло
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта