Колеги от известно време ми прави впечетление че след 3200-3500 оборота надува на турбото пада малко под 1.5, някъде 1.45 и при стъпване не винаги изкарва сажда а понякога пушека е син.
Откъде е възможно да не и стига гориво, филтъра е на 10 000км а цедката в резервара е напълно чиста, възможно ли е да опуска от тандем помпата и да се изпарява евентуално
Голф 4 АРЛ пада надува
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 АРЛ пада надува
лог файл направи да се види проблема.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 АРЛ пада надува
okti_1 написа:лог файл направи да се види проблема.
Откъде си колега ако искаш да я включим
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 АРЛ пада надува
Може,но съм от Асеновград
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 АРЛ пада надува
Проблема с падането на надува е намерен, сега остава и да го отстраня.
Студената перка е наядена по краищата, мислех че не е много но е достатъчно да пада надува както и дебита
На снимката ясно се вижда как е надъвкана по краищата и върховете на индюсера са заоблени а не остри както трябва да бъдат, незнам само каква е причината, но всяко зло за добро, ще се разтъргва тунела и по голяма перка или т. нар. хибрид 1752вб и ще я прая самолет!
Сега въпроса е коя фирма ще ми е направи качествено без да ми отреже главата?
Студената перка е наядена по краищата, мислех че не е много но е достатъчно да пада надува както и дебита
На снимката ясно се вижда как е надъвкана по краищата и върховете на индюсера са заоблени а не остри както трябва да бъдат, незнам само каква е причината, но всяко зло за добро, ще се разтъргва тунела и по голяма перка или т. нар. хибрид 1752вб и ще я прая самолет!
Сега въпроса е коя фирма ще ми е направи качествено без да ми отреже главата?
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 АРЛ пада надува
Ти май имаш излишни пари....,Прегледай си маркучите някой да няма нямат пробив.
При мене пада се получаваше от спукан S образен маркуч,който онзи ден изфъщя тотално,тогава разбрах че е от това,като го смених де,При мене падаше на 1.3 и след това качваше на 1.5 при натиснат педал до дупка и пропушваше синкаво а понякога и адски черно.Явно е бил заминал преди години но така съм карал без да съм знаел.
Но аз съм с пасат де,твоите маркучи не ги знам как са.Сeга грам не пуши поне.
При мене пада се получаваше от спукан S образен маркуч,който онзи ден изфъщя тотално,тогава разбрах че е от това,като го смених де,При мене падаше на 1.3 и след това качваше на 1.5 при натиснат педал до дупка и пропушваше синкаво а понякога и адски черно.Явно е бил заминал преди години но така съм карал без да съм знаел.
Но аз съм с пасат де,твоите маркучи не ги знам как са.Сeга грам не пуши поне.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 АРЛ пада надува
Тия маркучи съм ги гледал поне 20 пъти тая година, имам си канал и като нямам какво да правя разглеждам всичко отдолу за нередности.
Показах ти снимка на която се вижда как студената перка е търкала в тунела, повече няма какво да гледам. Има и омясляване в топлата част, знам преди как вървеше, виждам я и сега, над 3000 оборота е като чист дизел.
Със сигурност има и други поражения, я по геометрия, топла перка, актуатора и той ми задържа, това което показвам е на пръв поглед какво се вижда, реално като се свали ще си види. Засега карам така.
Показах ти снимка на която се вижда как студената перка е търкала в тунела, повече няма какво да гледам. Има и омясляване в топлата част, знам преди как вървеше, виждам я и сега, над 3000 оборота е като чист дизел.
Със сигурност има и други поражения, я по геометрия, топла перка, актуатора и той ми задържа, това което показвам е на пръв поглед какво се вижда, реално като се свали ще си види. Засега карам така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 170 госта