Правил съм си тест в движение, откачам вакума на актуатора и при това положение пружината му го връща и при това положение лопатките са насочени към оста на турбото. При това положение би трябвало да имам пренадуване според обясненията на колегата. Да ама не, колата върви като чист дизел и нямам абсолютно никакво налягане.
Сами си правете изводите кой е крив и кой прав.
Не случайно при пренадуване се удължава хода на актуатора, а при недонадув лоста се скъсява.
Турбина при турбодизелови автомобили
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта