Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
- Zvezdata TDI
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 08 ное 2012 11:44
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 98
- Местоположение: Пловдив
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
сега пробвах термостата в вряла вода отваря си
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7635
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Тъста имаше подобен проблем на друга марка и модел - Рено сценик 1.9dt. Проблема брше от калпави части, в частност гарнитурата. После сложихме Рейнц и закисна за дълго време. Преди това три пъти сваляне на главата
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
що не покараш малко без термостат да видим,кво ша стане?
- Zvezdata TDI
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 08 ное 2012 11:44
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 98
- Местоположение: Пловдив
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Да хитра идея колега ще пробвам,не се бях сетил
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Aз си мисля,че не може да се обезвъздуши системата. Изкарай единия маркуч към радиаторчето в двиг. отсег,затапи го от към мотора и запали колата ,като същевременно доливаш докато дойде течността от другия. Там,при радиаторчето прави според мен възд.възглавница и не може да превърти .
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Zvezdata TDI написа:Да хитра идея колега ще пробвам,не се бях сетил
намери стръмен баир и давай нагоре яко газ,като си на върха барни маркучите,да видим твърди ли са,трябва да можеш да ги стиснеш с ръка без особени усилия.трябва и перките да се включат като я спреш загряла.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
сваляй пак глава явно нещо не направено като хората отиди да ти я проверят за спукано, да я надуят, купи си хубава гарнитура, но щом ти е изхвърлило маркуча и през разширителният съд явно не са ти я направили като хората. Иди да ти направят тест за газове в антифриза дали има виж маслото как е вдига ли се нивото какво е на цвят да не е да е умешала отзад какво пуши. На моята ибиза когато правих нямах парно духаше студено само когато колата я държах в оборот да речем 2000 тогава се появяваше парното.
- Zvezdata TDI
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 08 ное 2012 11:44
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 98
- Местоположение: Пловдив
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Колеги въпрос? КОлко трябва да отваря термостата говорим като разтояние
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Колега въпросите са напълно ненужни. Хващаш се като удавник за сламка. За 2ри път ти пиша ако ще и термостата да е от бетон или пяна или медуза да има там, нямаш ли вода в радиатора на парното въпроса е преключен, вадиш както ти казах в първия си пост и действаш сначале
- samo_pechka
- Мнения: 8339
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
С Г12 тип антифриз ли си? Ако си с такъв: източи малко в прозрачна бутилка и виж цвета как е, зеленее ли- газове в охл.система. Оттам насетне ти е ясно какво следва.
Ако не е такъв тип ( Г12 ) а син примерно , не е меродавен този тест.
Другия момент:
Когато има проблем с малкия кръг, никога , ама никога термостата , дори и перфектен не работи коректно. Същия ефект се получава и при газове в системата , и при някакво запушване на малкия кръг, и при липса на циркулация на течност . Проблем с малкия кръг се хваща лесно на око с пипане на маркуча към топлообменика на маслото, трябва да пари яко там, иначе ако е само леко топло , значи нещо не е в ред и термостата няма отвори. ВП , запушване или газове в системата Насочи се към причините.
Ако не е такъв тип ( Г12 ) а син примерно , не е меродавен този тест.
Другия момент:
Zvezdata TDI написа:Колеги до сега бях при колата посъветваха ме да сменя разшерителния съд и капачката смених ги запалих я долях и вода и я оставих да работи вдигна 90 градуса пуснах парното има духа топло викам ще я форсирам малко да видя дали ще включи перките но уви слизам барам горния маркуч на радиатора топъл долния студен викам ще пусна съвсем леко кранчето което е на радиатора за източване тече си студена вода.Угасих колата и си викам ще свалям термостата наново да видя какво е полужението и там но докато барна скобата с клещите и маркуча започна сам да си излиза от пластмасата и само я дръпнах и бам маркуча излетя и се изсипа бая вода.Та въпроса ми е дали термостата не иска да отваря или?
Когато има проблем с малкия кръг, никога , ама никога термостата , дори и перфектен не работи коректно. Същия ефект се получава и при газове в системата , и при някакво запушване на малкия кръг, и при липса на циркулация на течност . Проблем с малкия кръг се хваща лесно на око с пипане на маркуча към топлообменика на маслото, трябва да пари яко там, иначе ако е само леко топло , значи нещо не е в ред и термостата няма отвори. ВП , запушване или газове в системата Насочи се към причините.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Нещо става с тази кола загрява и след ремонт на глава Голф 4 1,9 ТДИ AHF мотора
Сваля ли се главата пак, в този случай заадължително да се провери и челото на блока. Наскоро наблюдавах един такъв случай с едих голф 4. Оказа се блока крив и падна едно шлайфане.....Обаче след това всичко заспа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lubomir911, Mitablek и 65 госта