Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте. Историята е дълга, и засега с не добър завършек/все още не край/. Колата е Пасат 1,9 ТДИ 131кс, AVF мотор 2001г. Та миналя март се скапа геометрията на турбото, и реших да я почистя както трябва. В Адлер ауто я почистиха, рециклираха турбото и естествено щом съм там и чип. Колата стана самолет 163кс. Яко кеф. Края на юни обаче, по път за Варна, на Шумен нещо претресе. Почна да пуши и над 140км. да притриса. Във Варна ми смениха разпределителен вал, повдигачи и така и така е отворен ремъка комплект, както си му е реда. Та значи от тогава изпушва, върви ама не съвсем добре/ нещо не и стига/, и зимата върти като изоглавена но не пали. Сминих уплътнения на дюзите, почистени и регулирани, тандем помпа, горивен филтър. Ходих и до Адлер, казаха че софтуерно колата е ок, да търся нещо механично. Побърках се от ходене по майстори. Стана топло колата пали нормално, и се примирих с не дотам добрия вървеж. Имах работа в Русе, и едни майсторчета VRPerformans, ако ги изписвам правилно, ми вдъхнаха оптимизъм че колата може да се оправи. Но Русе е далеч от София и потърсих добър майстор. Намерих в Елин Пелин. Та според него всичко е наред с колата, и причината е евентуално във разпр. вал. Сложили са ми от 101кс. Затова колата върви, но не съвсем. Та въпроса ми е дали е възможно това? И дали на теория ако пак сменя разпр. вал/ този път с такъв за 131кс/колата ще спре да пуши и да върви както преди ремонта във Варна? Благодаря ви
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
НА 101 и на 131 валовете са еднакви.
Може да са ти сложили някое менте и от това да не е ок.
Премерете компресия, щом на студено пали трудно, може да е подпряла някой клапан леко.
Може да са ти сложили някое менте и от това да не е ок.
Премерете компресия, щом на студено пали трудно, може да е подпряла някой клапан леко.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте. Майстора каза, и не само той, че валовете имат разлика от 8 градуса. Компресията е перфектна, но наистина може да е срещала някой клапан.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7635
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Няма как да има "перфектна" компресия ако клапаните не се затварят навреме.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Съжалявам, че ще ви разваля грешната насока, но това е смешно и цинично - да лъжеш хората без да си сигурен в нещо.
Номера на вала е този 038 109 101 R - той става за всичкото ВАГ което е с 4 цилиндъра и 8 клапана и няма ДПФ, разбирай - 101, 116, 131, 150 к.с. включително Бора, Транспортер, Пасат, Голф 4 Голф 5, Поло и т.н. и т.н. 8 чушки има разлика, писна ми от некомпетентни които лъжат хората.
Измерете компресията ама наистина и цитирайте стойностите. Ако са над 29 ОК - перфектна е, но няма да е така според мен.
Номера на вала е този 038 109 101 R - той става за всичкото ВАГ което е с 4 цилиндъра и 8 клапана и няма ДПФ, разбирай - 101, 116, 131, 150 к.с. включително Бора, Транспортер, Пасат, Голф 4 Голф 5, Поло и т.н. и т.н. 8 чушки има разлика, писна ми от некомпетентни които лъжат хората.
Измерете компресията ама наистина и цитирайте стойностите. Ако са над 29 ОК - перфектна е, но няма да е така според мен.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте. Току що премериха компресията. По зададена от vw стойност 19ат. / майстора се учуди от тези 29ат./, първи цилиндър-18ат., останалите-16ат. Според него няма причина да се прави глава или мотор.
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Компресия на 1,9 дизел мотор е от 25 до 31 бара, долна граница е 19 бара, имате проблем с мотора.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
И не само, голяма разлика има в компресията от 2бара, затова и ти претрисва понякога, този "чип" винаги излиза златен
П.С. И този майстор който ти е казал че 19 е добре като компресия му кажи да ходи в тоалетната с тази диплома.
Сухи данни според аутодата:
В Аутодата пише 25-31 бара.
Това, което си мисли твоя майстор за 19-20 да не е степен на сгъстяване.
Тоест обема на цилиндъра, когато буталото е в ДМТ, към обема, когато буталото е в ГМТ е 19-20:1.
Най-важното е стойностите от четирите цилиндъра да са близки, почти еднакви.
П.С. И този майстор който ти е казал че 19 е добре като компресия му кажи да ходи в тоалетната с тази диплома.
Сухи данни според аутодата:
В Аутодата пише 25-31 бара.
Това, което си мисли твоя майстор за 19-20 да не е степен на сгъстяване.
Тоест обема на цилиндъра, когато буталото е в ДМТ, към обема, когато буталото е в ГМТ е 19-20:1.
Най-важното е стойностите от четирите цилиндъра да са близки, почти еднакви.
- stefarata
- Мнения: 1892
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
kapanakova написа: Според него няма причина да се прави глава или мотор.
Е тази компресия ако не е достатъчна причина за основен ремонт.... Объркал се е човекът нещо
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
С тази стойности на наляганията,зимата търси по-слънчести места за паркиране.
Последна промяна от Благовест на Сря 12 сеп 2018 11:42, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте пак. Писна ми от " майстори". Ходих до Юнитрийд. Та разпределителният вал е еднакъв/факт/, и компресията 25-31, най ниско 19. Но в моя случай /след пробно кръгче/ друг майстор каза че неможе колата да върви така с тази компресия, та ще я премери и той. Нямам нерви вече.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Търся МАЙСТОР, да ми види и оправи колата.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
По възможност в София.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Пробай с колегата ventoman, но за кординати колегите в София ще то дадат.
viewtopic.php?f=13&t=69085&hilit=Ventoman
Мисля че из отговорите му е телефона 0898881522
viewtopic.php?f=13&t=69085&hilit=Ventoman
Мисля че из отговорите му е телефона 0898881522
- miro_toyaga
- Мнения: 603
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
пич единият форумен майстор ти пише в отговорите
°niksi° хвани му звъни и към герман
°niksi° хвани му звъни и към герман
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта