Ааа той Ники няма да се занимава с тази кола след като човекът не ми вярва за вал и за компресията аз нямам работа там.
Успех с решаването на казуса.
А щом се е учудил на 29 толко е и читав. Предполагам е същия които твърди за разлика от 8 градуса. ;)
Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте. Казуса е решен. Хиляди благодарности на колегата Вентомен, за разбирането и търпението при обясняването на нещата с моята кола. Темата ми е че не върви достатъчно, а не че не върви. Беше ми обяснено, след преглед и шофиране, защо този кола след смяна на износен разпределителен вал и счупени повдигачи, няма да върви така с новия вал марка АЕ. Може би ако нямаше чип, нямаше да забележа разликата във вървежа. Ако съм разбрал добре, стария оригинален вал, се е износил, с което е уширил дъгата на гърбиците на вала, и се е самотунинговал/ много върви преди да се счупи/. Та за да се оправи работата във ниските обороти трябва да сменя вала с читав оригинален втора употреба,или препоръча нов оригинален или Кьонб..нещо си. Ако искам да върви както преди смяната, да сложа тунингован вал. Благодаря на всички за отделеното внимание. Лек и успешен ден.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
kapanakova написа:Във Варна ми смениха разпределителен вал,................. Та значи от тогава изпушва, върви ама не съвсем добре/ нещо не и стига/, и зимата върти като изоглавена но не пали. Сминих уплътнения на дюзите, почистени и регулирани, тандем помпа, горивен филтър. .......................... Стана топло колата пали нормално
Как е решен казуса в крайна сметка, защото едно обяснение от какво евентуално може да е предизвикан даден проблем и реалното му решение са две много различни неща.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте. Решен за мен е като се разбра причината- " хубавият " вал който са ми сложили колегите монтьори във Варна. Понеже разни други монтьори смениха какво ли не, ако зимата пали- ОК. Ако не пали тогава ще сменям вал.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
kapanakova написа: стария оригинален вал, се е износил, с което е уширил дъгата на гърбиците на вала, и се е самотунинговал/ много върви преди да се счупи/..
За другото няма да питам, ама това го е казал Вальо, така ли?
Лично?
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Здравейте. Да. След моя разказ, диагностика, и шофиране от мен, после и той я покара. В общи линии преразказано с мои думи.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Значи - УЖАСТ
Търси някъде другаде, където да могат да ти кажат какво й е на тази кола, приятелю
Търси някъде другаде, където да могат да ти кажат какво й е на тази кола, приятелю
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Ми, нека чуем според теб какво и е. Така и така давате мнения без да сте я видяли, а всички при които съм ходил и са я видяли са гола вода.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Аз не съм автомонтьор, и досега съм се съобразявал с всички мнения. Виж упл.на дюзите -смених ги. Виж тандем помпа- смених я. Смени си горивен филтър че пропуска въздух, хайде смених и него. Направи си ремонт на стартера че втулките имат луфт и тегли много ток- хайде и това. Разглобиха и видяха че ремъка е както трябва, центровката също и решиха че проблема е във вала. Да малко се е объркал че е от 101кс. но и каза че за пръв път се сблъсква с такъв проблем. Казаха да премеря компресия, много ми отказаха а пък този който се нави се мъчи към час и половина, и за да си оправдае парите ми каза някакви данни, според които колата няна да запали, камо ли да върви с 200км. И за последно друг ми обяснява че причината е във некачествения нов вал да не ми върви достатъчно, и според друг пак не е така. За сега няма да го сменям по финансови причини. Бих пробвал и друго по ефтино от смяна на вала. Прията вечер.
- stefan4o
- Мнения: 19111
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
За AWX,AVF и AVB валът е с еднакъв номер: 038 109 101R. Явно си се натресъл на милионник с многобройни проблеми, които не са ти по джоба. Освен това, явно си привлекателен и подлежащ на сапунисване клиент, мечтата на менте-монтьора
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
kapanakova написа: стария оригинален вал, се е износил, с което е уширил дъгата на гърбиците на вала, и се е самотунинговал/ много върви преди да се счупи/.
И аз не съм.
Но елементарни познания ми дават ясна представа, че това НЕ МОЖЕ да бъде вярно!
Разпределителен вал виждал ли си?
Не твоя - какъвто и да е?
При износването на вала няма как да се 'ушири дъгата'. Просто пада височината й.
В резултат клапаните отварят много по-малко и колата не върви, защото не постъпва въздух.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Една кола мине ли през няколко сервиза, няма оправяне. Никога не е сигурно какво точно е било и какво е направено и дали са ти казали точно това,което с направили. И като се съберат няколко дефекта с няколко неуспешни интервенции...
Преди доста години имах случай с едно фиатче. Оставили го за смяна на гарнитура, ала майсторът преебал една от резбите на свещите и без да каже, сложил друга глава. Ама от 1.3, а фиатчето 1.1. И горивната камера по-голяма... Цяла година собственикът обикаля по сервизи и му казват, че няма компресия и е за ремонт...
Преди доста години имах случай с едно фиатче. Оставили го за смяна на гарнитура, ала майсторът преебал една от резбите на свещите и без да каже, сложил друга глава. Ама от 1.3, а фиатчето 1.1. И горивната камера по-голяма... Цяла година собственикът обикаля по сервизи и му казват, че няма компресия и е за ремонт...
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
stefan4o написа:За AWX,AVF и AVB валът е с еднакъв номер
Повечето четирицилиндрови 8 клапанови ТДИ мотори използват този вал
radotom написа:kapanakova написа: стария оригинален вал, се е износил, с което е уширил дъгата на гърбиците на вала, и се е самотунинговал/ много върви преди да се счупи/.
Но елементарни познания ми дават ясна представа, че това НЕ МОЖЕ да бъде вярно!
Не е ясно какъв е бил стария вал , така че може и да не е толкова невероятна историята със самотунинговането.
Впрочем има доста фирми ( вече ) , който стържат оригиналния вал и го правят с по-големи градуси от фабричния.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19547
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Викаш - да не се е износил, ами да се е разтекъл?
Ама пак няма да се 'самотунингова', както бил обяснявал Валентин, защото дори и това невероятно чудо да се е случило - ще се удължи времето, но ще се намали лифта.
Относно стъргането на оригинални валове - да, ама преди това ги наваряват
Ама пак няма да се 'самотунингова', както бил обяснявал Валентин, защото дори и това невероятно чудо да се е случило - ще се удължи времето, но ще се намали лифта.
Относно стъргането на оригинални валове - да, ама преди това ги наваряват
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5 , 131кс не върви достатъчно, и изпушва, след смяна на разпр. вал и ремък
Хора, мислех че форума е създаден за взаимопомощ, а не за назидаване и обиждане. Благодарен съм на Никси, Винтомен и други които ми разясниха доста неща. Както писах Пасата върви много, но според мен не както преди. Хората които го карат казват че много върви. Досега четох една тема отпреди няколко години/2014г./ за един Голф с подобен проблем. И там човека е сменил/проверил много неща, и накрая му се е наложило поради повреда да смени вала. Голфа се е оправил. И аз смених вала поради повреда, но съм го сменил със кофти ефтин вал/"слагал съм такива, нямат проблем"/. По джоба ми е да го сменя 600-700лв., но засега няма да го направя. Предлагам да приключим темата. Лека вечер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта