Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот aradovanov » Пон 17 сеп 2018 20:45


Абе и аз си го помислих това.
Ама при разкачен вакуум на актуатора демек компа не играе пак имам бустметър в червената зона.
Оня ден нямаше кой да кара за да запиша един лог но ще направя при първа възможност.




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7635
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот goppa » Пон 17 сеп 2018 20:48


Ами недей! Щом и с откачен вакуум пренадува проблемът е в геометрията или актуатора.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот aradovanov » Пон 17 сеп 2018 20:53


Ако не беше 4motion щях да съм пратил турбината вече. Времето ми е кът а се сваля ужасно.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7635
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот goppa » Пон 17 сеп 2018 20:54


Ами пробвай спрея, както предложи vanesto!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8338
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 сеп 2018 18:48


Аз доколкото разбрах, се движи лостчето леко или? Дали има вариант пък самата гривна да е блокирала , а лостчето да не предава движението към гривната ( проблем с палец )


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот vanesto » Вто 18 сеп 2018 19:20


Има нещо блокирало, и то в отворено положение на геометрията. Ако може да я изчисти, иначе трябва да я сваля.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот valiosport » Вто 18 сеп 2018 20:31


:drunk Кво ще му ремонтираш купуваш цял ротор на Мелет за 300-350 лева нов и си в джаза. Геометрията нова беше към 100.
Направо я направи хибридна 1752вб и вече ще може на 1.7 да я караш и ще имаш 200 коня
Имал съм случай със 1749ва бяха леко криви лопатите на геометрията


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8338
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 сеп 2018 21:01


valiosport написа:Геометрията нова беше към 100.

Отде си ги купуваш? Дай линк на лс за Мелет чарколя. Мерси предварително


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот hvp800 » Вто 18 сеп 2018 22:24


aradovanov написа:След като видях, че лоста на геометрията се движи свободно не съм пипал повече там.
aradovanov написа:Ама при разкачен вакуум на актуатора демек компа не играе пак имам бустметър в червената зона.
.


Няма да стане със спрея при тези описания. Свали турбото да не стане някой сакатлък , а може да се оглеждаш и за по-истинско турбо от твоето :smile


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот aradovanov » Чет 20 сеп 2018 17:45


Мисля да се доверя на специалист.
Другата седмица ще я карам във Варна при Иво, за да я направи както трябва.
Ще пиша после какво е станало.


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот MARTO 16V » Чет 27 сеп 2018 10:03


goppa написа:И разкарай общия атмосферн мркуч на двата клапана! Подай атмосферното налягане към н75 не през въздушния филтър (както е оригинално) а през бензиново филтърче!

С каква цел колега? Питам защото като запаля шарана АФН и като го запуша тоя маркуч с пръста вакуума ми държи -0.66 а като махна пръста държи -0.38, -0.40 при празен ход като меря на маркуча за актуатора! Дали има някакъв проблем?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7635
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот goppa » Чет 27 сеп 2018 10:10


При мен на празен ход е 0.55 0.60 вакуума при актуатора. Провери си колко вакуум прави помпата! Трябва да е почти абсолютен. Атмосферния маркуч служи за разтоварването. Ако е запушен турбото остава надуто. Може Н18 да ти краде вакуум от турбото. Ако ти е затапен ЕГРа направо му запуши или премахни захранването с вакуум на н18.


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот MARTO 16V » Чет 27 сеп 2018 10:21


На помпата си прави 0.66. Като е откачен маркуча от н75 без н18 прави 0.40. Като го запуша прави 0.66. ЕГР си работи. Интересно ми е че като е закачен на ваг кома и като му пусна да движи геометрията вакуума си става 0.66. Ако е само на празен ход държи 0.40. Що така не знам? С друг клапан читав е същата работа.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7635
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот goppa » Чет 27 сеп 2018 11:18


Слаб ти е вакуума. Търси цепки по голямата вакуумна тръба към сервото!
Ето да знаеш какво да търсиш.
viewtopic.php?f=11&t=471871&view=previous


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12752
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 27 сеп 2018 20:37


valiosport написа::drunk Кво ще му ремонтираш купуваш цял ротор на Мелет за 300-350 лева нов и си в джаза. Геометрията нова беше към 100.

В Монтана, преди почти две години платих 340лв за нова средна част, почистване пътища, качване и сваляне.
Мелет.
Геометрия беше 100лв,но нашата беше ок.
Пасат,1.9/101кс.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта