Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот drago_tr » Пет 14 сеп 2018 18:54


Здравейте.
Показанията на дюзите са следните +0.18 -1.95 +1.96 -0.18 на загрял мотор. Всичко друго е в норми по вагкома.
Притесняват ме малко тия показания та да ви питам коя дюза е пътник ?
Колата си върви прилично . Пали от раз тола и студена. Няма тресенета. Маслото е в норма.
В рамките на два месеца показанията от почти нулеви откакто я купих на втори и трети цилиндъра стигнаха до тези чискла.
Какво и става на тая кола вече не знам.
:banghead




Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот NathaN » Пет 14 сеп 2018 23:26


Най - вероятно са тръгнали и при мен беше така както всичко нормално един ден случайно реших да я закача 2.99 и ми вадеше грешка Misfire Detected според мен търси и сменяй, по тези показания направо са си към края провери си пуловете болта някой да ти ги види


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот drago_tr » Съб 15 сеп 2018 6:04


Няма кой да я гледа.....сам ще си я правя. Откакто вече 15 години имам Volkswagen всичко си ремонтирам сам благодарение на форума. Колкото до дюзите имам 2 резервни и ще взема да сваля капака да видя какво се случва. Лошото е че много малко информация намирам за AVB моторите за да мога да правя някаква съпоставка. Къде ли не четох, никъде не мога да намеря на колко градуса се регулират дюзите..... На 180 или 220 градуса. Освен като за начало ще прегледам кабелите ще сменя дюзата на трети цилиндър и смятам да ги регулирам на 220 и да видя как е.
Когато е в плюс дозата е проблемна....нали?
Ето сега я гледах на загряла 90 градуса:
Първи. +0.12
Втори -1.81
Трети. +1.88
Четвърти -0.24


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот NathaN » Съб 15 сеп 2018 7:57


Мисля че на 180 се регулират само на 131 коня са на 225 градуса така знам сменяй и двете така както са едната е многo в + другата много в - може да има претрисане


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12753
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 15 сеп 2018 9:08


На студен двигател какви са стойностите?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот drago_tr » Съб 15 сеп 2018 10:12


На студена:
-0.28
-0.68
+0.85
+0.07
Няма никакво претрисане, нито студена нито топла.


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот Zinoto » Съб 15 сеп 2018 10:39


Според мен трета дюза е към края на живота си, дюзите можеш да ги регулираш на 200 градуса, на 101 коня съм регулирал на 180 и на 200 градуса и не намирам особена разлика. Сякаш на 200 малко по-добре ускорява. Иначе от фолксваген първоначално препоръчваха 130 коня на 225 градуса, но след излизането на помпа дюза 2.0 моторите казват по 180 за всички помпи дюзи.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот drago_tr » Съб 15 сеп 2018 12:44


Благодаря колега.....това инфо ми беше нужно.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот valiosport » Чет 20 сеп 2018 7:19


Нищо им няма на дюзите. Щом пали и не тресе.
И да ти кажа тази стойност ти дава общо състояние на цилиндъра в това число и компресия


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот Zinoto » Чет 20 сеп 2018 8:41


Когато е паднала компресията стойността е висока и на студен мотор!


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот drago_tr » Чет 20 сеп 2018 14:04


А когато има разлика, както е при мен на топъл и студен мотор....какво значи това?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот hvp800 » Чет 20 сеп 2018 14:20


Пробвай да ги регулираш отново, ако няма промяна в показанията може да се оглеждаш за резервна дюза.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8339
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот samo_pechka » Чет 20 сеп 2018 16:37


На всеки дизел, преди каквото и да се прави при проблем по горивна система, се проверява каква е компресията му, за всеки цилиндър. Топла/студена/ с масълце добавено ако трябва ( за изключване на клапан/и или сегменти) Това е началото . А при съмнение за проблемна дюза- мести се . И се проверяват пак данните.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот NathaN » Пет 21 сеп 2018 21:58


Мен ако питаш направо сменяй във втори и трети цилиндър дюзите това не е добре хич на 2 да ти седят към края са си моята когато сменях едната седеше на 2.3 2.5 реално никакви симтоми за нищо само едно лупане се чуваше ето след смяна в първи цилиндър какви са стойностите. Колкото по - близко са до 0 толкова по - добре е дюзата. Разликата на студен и топъл е, че при студен двигател нафтата е по - гъста и затова винаги ще показва по - малки стойности на дюзите, затова се гледат на загрят мотор тогава реално си показват кво е що е просто ги смени :)

Студена:

Изображение

Топла:

Изображение


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.

Мнениеот °niksi° » Съб 22 сеп 2018 8:01


NathaN написа:Разликата на студен и топъл е, че при студен двигател нафтата е по - гъста и затова винаги ще показва по - малки стойности на дюзите, затова се гледат на загрят мотор тогава реално си показват кво е що е просто ги смени :)


Добре колега, че не се занимаваш професионално с тази работа.
А това, че на 13 канал се гледа работата на цилиндъра като цяло, а не работата на дюзата го забравяме явно.
Перфектни дюзи и ниска компресия на даден цилиндър дават понякога над 2-2.5 корекция.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта