Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19696
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Vlad777 » Нед 23 сеп 2018 8:16


Кой е кода на двигателя?




Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Нед 23 сеп 2018 8:22


AHU


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19696
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Vlad777 » Нед 23 сеп 2018 9:03


поиграх си малко да ти извадя частите - ти си сметни колко пари са. Цените са без отстъпки и може да се намерят с 25-30% надолу:

По главата за части - това е без труд:
420 0022 10 INA К-кт 8бр. повдигач на клапан 79.20
825.042 ELRING Комплект гумички за клапани 10.50
412.912 ELRING Гарнитура глава (тук зависи колко е дебела старата - има варианти, но цетата е тази) 54.50
819.824 ELRING Комплект болтове за глава 26.70
915.213 ELRING Гарнитура всмук колектор 4.30
815.187 ELRING Гарнитура изпуск колектор 1.50 (трябват 4)
470.280 ELRING Комплект гарнитури за капак клапани 43.60
325.155 ELRING Семеринг разпред вал (32x47x10) 5.10

По блока:
617.852 ELRING Гарнитура картер вал 2.40
915.728 ELRING Гарнитура картер вал 2.40
495.620 ELRING Гарнитура картер 39.50 (тук зависи от номер рама - може и да е със силикон, вместо гарнитура)
804.850 ELRING Семеринг колянов вал PTFE (тефлон) от страната на трансмисията 57.80
325.156 ELRING Семеринг колянов вал (32х47х10) 24.30

Бутала и лагери:
77288600 KOLBENSCHMIDT Биелен лагер к-т 8бр. Sputter 208.00
77152600 KOLBENSCHMIDT Лагер колянов вал к-т 58.20
78635600 KOLBENSCHMIDT Аксиални лагери к-т 15.80
030 55 N0 MAHLE ORIGINAL Комплект сегменти за 1 бутало 45.80 (трябват 4)

Ангренаж
CT867K4 CONTITECH CONTI к-т ангр ремък с ролка 168.43

Масло, маслен филтър, възд филтър...

Това са общо взето частите, които трябват. Може и да съм пропуснал нещо...


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Нед 23 сеп 2018 15:57


Благодаря колега


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот kukata_pasat » Пон 24 сеп 2018 11:44


Колега Сашо с какво масло си караш колата,как е центровката на помпата проверил ли си я.Литър на 8000км не е толкова много,чак за сигменти не си струва и не е рентабилно цената на частите ти и труда ти струват колкото 100-120 литра масло сам си направи сметка колко километра можеш да изминеш с това количество.Давам пример със себе си карам Пасат б5 АФН 110 кс и преди имах проблем с завишен разход на масло с Мотул 5 на 40 гореше 230 гр на 1000км с Тотал 5на 40 290гр на 1000км сега съм с Репслол 5на 40 разхода падна до 100гр на 1000км което е чудесно.Има масла с които колата си допада и с такива които не(колкото и странно да звучи),и преди попушваше доста но се установи,че помпата ми е в закъснение след като я вкарахме в линиите спря да пуши така.Според мен да си за сигменти е пресилено,някъде бях чел,че за да се говори за смяна на сигменти разхода на масло трябва да е над 700гр на 1000км,но ти си знаеш най добре.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот batVenci » Пон 24 сеп 2018 12:49


Големия пушек отзад, едва ли идва от този малък разход на масло - литър на 8000 километра. То има колеги, които изгарят по-вече двутактово масло за оптимизация работата на ДВГ. По-скоро не е оптимална работата ти на горивната система - помпа, разпръсквачи…
Може и да караш с калпава нафта...


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Пон 24 сеп 2018 14:01


Карам го с бардал 5в40


Sasho-1.9TDI-110
Мнения: 227
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Sasho-1.9TDI-110 » Пон 24 сеп 2018 14:01


Ем скоро ще посетя ифидик ми се струва да види как е помпата дюзите може и бензиностанцията да сменя


Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот Svetlix » Пон 24 сеп 2018 19:23


И аз съм на мнение, да не пипаш нищо. Този пушек според мен не е заради сегменти.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 90 к.с. Смяна на сегменти

Мнениеот NathaN » Вто 25 сеп 2018 21:44


А защо го караш с 5w40 ? Аз единият ми сеат е точно като пасата ти, само че е AГР мотор и го карам с 10w40 не го бута, другият вече е ПД и го карам с 5в40 буташе по 300-400 грама заради турбото че имаше луфт и имаше син пушек смених турбото и няма проблеми вече за мен не бързай и сложи 10W40 и виж как ще е



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта