Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
deadlyevil
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 17:15
Автомобил:
Двигател:

Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот deadlyevil » Нед 23 сеп 2018 10:21


Здравейте от известно време имам проблем с колата, VW GOLF 4 1.9 tdi 110 к.с ASV мотор.
Какво е правено до момента на колата:
- чистене на геометрия
- смяна на всички вакумни маркучи
- сменен N75 клапан
- сменен актуатор
Проблема ми е че от време на време влиза в авариен режим като ускорявам на 4-та скорост около 2800-3000 оборота.
Като влезне в авариен режим записва грешка за високо налягане.
Направил съм и Log файл на 4-та скорост но за съжаление не влезна в авариен режим тогава.
Имам съмнение че ако колата не е загряла, тогава ако я изръчкам влиза в авариен.
Моля помагайте, че незнам вече какво да права.
Благодаря предварително !!!
VW Golf ASV - LOG-01-003-010-011.xls
(45 KиБ) Свален 110 пъти

Последна промяна от deadlyevil на Нед 23 сеп 2018 11:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот NathaN » Нед 23 сеп 2018 11:20


Не разбирам от логове, но дебитомер може би ? Някакви грешки ?


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот nikolay_ss » Нед 23 сеп 2018 12:38


Къде я караш тая кола, че си на 930 мбара атмосферно?
Като почиствахте геометрията, проверихте ли дали всичко е наред с лопатките?
На места се вижда, че държи една идея по-високо налягане от исканото, тоест нещо му пречи да разтовари. Няма нужда 100 пъти да правиш лог, а направи един от 1500 до 4500 оборота с пълна газ.


Потребителски аватар
deadlyevil
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 17:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот deadlyevil » Нед 23 сеп 2018 12:54


Първоначално се свали турбината, защото беше доста задръстена с сажди и актуатора едвам се движеше и тогава влизаше в авариен на всяка предавка, като и подам повече газ. След почисването всичко се движеше перфектно тогава смених и останалите части актуатор соленоид маркучи, но остана това забиване на 4 скорост. Дори днес имах излизане сутринта и първия километър я покарах бавно да позагрее и след това я изръчках от 2 хил оборота на 4та и на 2800 заби муцуна и влезна в авариен. Рестартирах колата и след това няколко пъти я напъвах пак по същия начин и не заби, но колата беше загряла. Незнам дали има нещо общо с студения двигател, но само предполагам.
Иначе Лог файла го правих на околовръстното в София


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот vanesto » Нед 23 сеп 2018 15:32


Геометрията се зацапва много бързо от градското, нищо че си я чистил.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот okti_1 » Нед 23 сеп 2018 18:33


Центровай си актуатора по-добре.Там ти е проблема колега.


Потребителски аватар
deadlyevil
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 17:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот deadlyevil » Пон 24 сеп 2018 14:28


Днеска 3 пъти я пробвах да влезне в авариен режим и трите пъти влезна на 4та скорост на 2800 оборота, забелязах че колата е по-мудна по-трудно ускорява, все едно седи под напрежение актуатора и неиска да мръдне.


Потребителски аватар
deadlyevil
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 17:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за Log Файл 1.9 tdi ASV

Мнениеот deadlyevil » Чет 27 сеп 2018 11:07


Вчера пробвахме с един познат колата и се оказа, че турбината пренадува и не разтоварва.
Май турбината е за ремонт пак...
Има ли шанс първия път като са ми я чистили да са обърнали гривната на геометрията и затова да се бъзика така.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kiko26 и 74 госта