Елементарна проверка- след като смених маркучите, откачих краищата и в единия край духалката на 2бара, в другия специална тапа и преглежданка дали изпуска въздух - еми - не изпуска, после, същото упражнение с нафта в маркучите, за да може ако ще тече да е докато съм ги разкачил - резултатът - НЪЦКИ, не тече от нийде, ни вопъл ни стон.
Аз също не съм майстор и никак не ми е работа.Отделно аз, ако се наложи се справям, но НЕ ИСКАМ и нямам време да се занимавам, затова искам да дам пари! въпреки това майсторите искат хем да им се моля и на моменти ги хващам в издънка как смутолевено обясняват неща дето не са им ясни, мамят на дребно, и най - важното - НЕГРАМОТНИ...и убедени в лъжите си...
Това ме ВБЕСЯВА, по тази причина, звъннах във Хасково, запазих си час и чакам, но исках да проверя дали има какво да сторя още сам, преди да ида там, за да мога да изключа максимален брой вероятни.
За сервиза четох че били добри, но никой от Хасково не пише ...
Моите познати които са ходили там са удивени от качеството и сигурността на работата - съответно ще се доверя, ако не стане - план Б - Варна - ИФИДИК...
Просто съм прелял чашата на търпението, да не говорим че на другия ми дрънгел му предстои подобна процедура...Иии направо ми се газира плюнчицата..
edit:
Втори дан без мизерии откак сменях дефтунги, нз доколко е нормално
но се чудя дали е възможно да е било от тях , а същевременно да не тече от никъде?
Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух! - РеШеНо!
Последна промяна от wishsalor на Пет 12 окт 2018 16:19, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
В шишето е истината и прозрачнин маркучи, да се вижда за мехури.
-
- VW експерт
- Мнения: 1050
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
И аз смятам, че е най-вероятно да взима въздух през семеринга на помпата.
Ако е на много хиляди колата, се износва втулката на вала и започва да мърда много.
Ако е на много хиляди колата, се износва втулката на вала и започва да мърда много.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Честито на позналите, явно смяната на дефтунгите е било временно и случайно съвпадение на обстоятелства.
Днес сутринта запалих и директно тръгнах, като през вечерта беше паркирана пред блока - където е наклонена улицата със задницата надолу, вместо с предницата както до сега съм си паркирал все, и съответно на първия километър въздух и .....
вече се досещате- капане на нафта от прословутия семеринг, ама богато, капане - не сълза, не таене, ами стабилна си капка както си му е реда, близко до течение. мъчих да обезвъздушавам, да паля ама явно тече доста, гледам че ми омаза ремъците с нафта и си рекох да не предизвиквам късмета, прекратих опитите, за да не стават мизерии и без това сега са ми за смяна ремъците, тамън ще е наведнъж.
Я да разкажете още за тоя пръстен, тоя семеринг, тва износване и прочее. Ще съм благодарен всеки да сподели опита и познанията си. Искам да мога да обмисля какво, как и колко да преценям, за да може да помоля в сервиза да обърнат внимание на нужното.Към момента на километража ми пише едни 250 000 ама според мен са повечко, доста повечко. то само аз за година и половина съм минал към 60 000км...А коша ми е на 20години...
Добре, че във вторник ще я карам в Хасково да я ръбят, поне няма да седя много... в почуда.
Днес сутринта запалих и директно тръгнах, като през вечерта беше паркирана пред блока - където е наклонена улицата със задницата надолу, вместо с предницата както до сега съм си паркирал все, и съответно на първия километър въздух и .....
вече се досещате- капане на нафта от прословутия семеринг, ама богато, капане - не сълза, не таене, ами стабилна си капка както си му е реда, близко до течение. мъчих да обезвъздушавам, да паля ама явно тече доста, гледам че ми омаза ремъците с нафта и си рекох да не предизвиквам късмета, прекратих опитите, за да не стават мизерии и без това сега са ми за смяна ремъците, тамън ще е наведнъж.
Я да разкажете още за тоя пръстен, тоя семеринг, тва износване и прочее. Ще съм благодарен всеки да сподели опита и познанията си. Искам да мога да обмисля какво, как и колко да преценям, за да може да помоля в сервиза да обърнат внимание на нужното.Към момента на километража ми пише едни 250 000 ама според мен са повечко, доста повечко. то само аз за година и половина съм минал към 60 000км...А коша ми е на 20години...
Добре, че във вторник ще я карам в Хасково да я ръбят, поне няма да седя много... в почуда.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
wishsalor написа:пак проверявах, тоа път със бала мокра кърпа...
и нИЩО Н Е ТЕЧЕ!!
НИИКъДЕ!!
а така се надявах да е теч....
щеше да е просто..
Ами честито! Желанията ти се сбъднаха.
навярно са износени и втулките на които лагерува входящия вал на помпата.
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Така и така ще отваряш помпата, освен семеринга, смени задължително втулките на оста. Търси задължително на Бош. Много е важно майстора да е добър за да може да ги райберова правилно.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
таа сутрин разтоварих в хасково, ще пиша отзивислед ремонта
като да си призная,, очакванията ми са да се реши проблема,
също помолих и да прероват дюзите, то ше е само в полза, мисля си, ако не друго да почистят поне. да видим интересно ми е какво и как ще направят
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух! - РеШеНо!
Вече си взех колата - диагнозата се потвърди - протичане на семеринга на помпата. Наличният е бил евтин и затова не е изкарал много -Ів моя случай, година и половина и около 65700кмІ. Бил е от евтините, което само по себеси е било предпоставка за проблеми. Ведно с горния са сменени всички втулки, гумички, дефтунги, гарнитурки и неща на ГНП.
Проверени и почистени и стендовани са - дюзите и помпата. Подменени са някои от крепежите, сменени ролки ремъци филтри масло и квото се сетите откъм обслужване..
ПП Колата ми бе готова вчера следобед но я взех днес....
Резултатът е - колата работи сравнително тихо, промяна откъм вървеж - НЕМА, разхода може би е по малък, но съм едва на 300км , следобеда не ми стигна за ооще :) Направи ми впечатление че след въпросната интервенция вибрациите са почти нищожни, което вярвам е благоприятно :)
Извод - когато запалите сутрин и след първия километър колата изгасне, но няма теч - понякога може да става дума и просто за семеринга на ГНП, който просмуква въздух и прави мизерията.Може и да не е филтър, или да пуща обратно горивото, може да не са прецакани маркучетата за обратна нафта, и разбира се въобще не би трябвало да е от дефтунгите на помпата и дюзите, но нищо не пречи да ги проверите- както и маркучите за нафта от и към резервоара. Впоследствие колата като загрее всичко е топ., при мен проблем имаше само сутрин като е студен мотора
Също така като е по топло времето няма проблем... Нека описанията послужат на някого :)
КЛЮЧ
Проверени и почистени и стендовани са - дюзите и помпата. Подменени са някои от крепежите, сменени ролки ремъци филтри масло и квото се сетите откъм обслужване..
ПП Колата ми бе готова вчера следобед но я взех днес....
Резултатът е - колата работи сравнително тихо, промяна откъм вървеж - НЕМА, разхода може би е по малък, но съм едва на 300км , следобеда не ми стигна за ооще :) Направи ми впечатление че след въпросната интервенция вибрациите са почти нищожни, което вярвам е благоприятно :)
Извод - когато запалите сутрин и след първия километър колата изгасне, но няма теч - понякога може да става дума и просто за семеринга на ГНП, който просмуква въздух и прави мизерията.Може и да не е филтър, или да пуща обратно горивото, може да не са прецакани маркучетата за обратна нафта, и разбира се въобще не би трябвало да е от дефтунгите на помпата и дюзите, но нищо не пречи да ги проверите- както и маркучите за нафта от и към резервоара. Впоследствие колата като загрее всичко е топ., при мен проблем имаше само сутрин като е студен мотора
Също така като е по топло времето няма проблем... Нека описанията послужат на някого :)
КЛЮЧ
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта