Привет!
Ето ги и моя смотан проблем, жалкото е, че се намирам във град където компетентността на "майсторите" е съмнителна подобно на съществуването на прасе еднорог.
Проблемът се появи по следния начин - пяля сутрин и ако е по студено - на първия километър колата ГАСНЕ. Като заотвивам дюзите се вижда че иска обезвъздушаване. Смених следните неща:
Маркучи - ВСИЧКИТЕ+скоби- от неръждаема СТОМАНА.
чистих цедката на резервоара
сменях дефтунги на горивопроводите на ГНП - 5бр - 12/16/1мм
дефтунги на дюзите 4бр
горивен филтър + клапанът му- нови и двата -БОШ
Сложих невъзвратен клапан преди горивния филтър.
смених маркучите на обратната нафта
ЕГР-нямам и съм с колектор от 131ПД, като е направено грамотно с почистване и правилни преходни фланци-освен това колекторът е сменян отдавна, а проблемът - отскоро!
Прегледах релето отговорно за палене и гасене - РАБОТИ/219беше по спомен/
На диагностика не показва нищо, никви грешки .........
....знам за темата на колегата който е сменил дюзи, които са били проблема, но незнам каква е логиката а и моите симптоми са мааалко по различни. Моля някой компетентен за дюзи да се изкаже.
Това се случва само когато моторът е студен/изстинал загрее ли, цял ден и цяла нощ - докато не изстине добре - НИКЪВ ЯД.
Колата не пуши, върви добре и пали на четвърт -сутрин което е изумително за 20годишен кошник
Понеже колата седи с дупето нагоре и е паркирана винаги така, сутрин като я остава да поработи и не е мн студено, като че ли не го прави, но понякога и гасне - и иииииии пак ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ. Помпата е минала профилактика в Карлово - Виктор Бранд - това преди година и половина и 70 000км. Няма течове, не капе и не мирише. Разхода градско със 235/45/17 е към 9,5-11 и извън 6,5-7
Катализаторът е на мястото си.
След като запаля след обезвъздушаване, излиза един черен облак, но да речем че това е може би от неправилна смес.
Също така искам и мнение за ШИШКОВ - дизел гр Хасково - там смятам да отида да ми решат проблема ако не мога сам.
Очаквам идеи ....
Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Светва ли реотана, когато е угаснала и не пали?
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Нищо не светва, нищо не пищи-
само ключ 17-обезвъздушаване-палене.
като преди същинското палене има кюфкане и повечко въртене- но запалва - облакът от черен дим изравнява и сичко е тоП
само ключ 17-обезвъздушаване-палене.
като преди същинското палене има кюфкане и повечко въртене- но запалва - облакът от черен дим изравнява и сичко е тоП
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Ако не светва реотана при подаване на контакт е от реле 219.
Иначе откачи маркучите от помпата и ги пусни в шише с нафта. Така ще разбереш дали проблема е по маркучите до
резервоара или по самата помпа и управленето и.
Иначе откачи маркучите от помпата и ги пусни в шише с нафта. Така ще разбереш дали проблема е по маркучите до
резервоара или по самата помпа и управленето и.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Не четеш внимателно, 219 е изрядно,
всички тоци и волтажи са си на мястото и функционират,
мерил съм ги поединично, остава помпата
или дюзите, това със шишето отпада тъй ка то съм проверил всичко с компресор...
всички тоци и волтажи са си на мястото и функционират,
мерил съм ги поединично, остава помпата
или дюзите, това със шишето отпада тъй ка то съм проверил всичко с компресор...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Прочетох внимателно това:
От него разбрах, че в ръцете ти на топло цъка и прави верига. На колата как е когато се появи проблема с непаленето? За това попитах дали светва реотана при контакт когато не ще да пали.
Е, светва ли или не?
wishsalor написа:Прегледах релето отговорно за палене и гасене - РАБОТИ/219беше по спомен/
На диагностика не показва нищо, никви грешки .........
.....
От него разбрах, че в ръцете ти на топло цъка и прави верига. На колата как е когато се появи проблема с непаленето? За това попитах дали светва реотана при контакт когато не ще да пали.
Е, светва ли или не?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Според мен, некачествен ремонт на ГНП-то или не са сменени всички уплътнения.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Не само в ръце на топло но и в колата на студено
РАБОТИ!!!
Очаквам предложения относно дюзи и помпа
:)
РАБОТИ!!!
Очаквам предложения относно дюзи и помпа
:)
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Изчетох темата, нищо общо с моите симптоми, освен гасненето
При мен
З А С М У К В А В Ъ З Д У Х
мощност, вървеж- всичко е в норми.
остава идеята за налягане на маслото или пробив в ГНП...
При мен
З А С М У К В А В Ъ З Д У Х
мощност, вървеж- всичко е в норми.
остава идеята за налягане на маслото или пробив в ГНП...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Погледни за онафтяване при ангренажа!
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
пак проверявах, тоа път със бала мокра кърпа...
и нИЩО Н Е ТЕЧЕ!!
НИИКъДЕ!!
а така се надявах да е теч....
щеше да е просто..
и нИЩО Н Е ТЕЧЕ!!
НИИКъДЕ!!
а така се надявах да е теч....
щеше да е просто..
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Ами освен да смуче въздух от сондата в резервоара. Пробвай с пълен до дупка резервоар дали го прави!
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Пробвал съм и пълен и прозен и на половина
същото положение...
същото положение...
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat Б5 AFN - гасне когато е студено- засмуква въздух!
Някои от нещата не е трябвало да се пипат ( дихтунги на дюзите примерно) , просто няма как да имат отношение към проблема. Като и другите.
Моя опит е скромен, ( не съм майстор ) проблема ти вероятно е в семернг на вала на помпата, "одървен" е ( може да има и "луфт" радиален на вала на ГНП-ето , с това доп. да е причина ) . В студа губи еластичност засмуква се и въздух и той се "завърта" в системата през термостатния клапан на филтъра. Когато има проблем със пропускливостта на горивния филтър, това рязко се изявява ( в студа допълнителен фактор ) . Пиша го общо, знам, че си сменил филтъра. В по-късен етап ( от топлината и т.н. ) се подобрява еластичността на семеринга и проблема заглъхва. Не е нужно да капе оттам, но в по-късен етап и това ще се случи.
Как, какво точно си надувал с компресор?
Моя опит е скромен, ( не съм майстор ) проблема ти вероятно е в семернг на вала на помпата, "одървен" е ( може да има и "луфт" радиален на вала на ГНП-ето , с това доп. да е причина ) . В студа губи еластичност засмуква се и въздух и той се "завърта" в системата през термостатния клапан на филтъра. Когато има проблем със пропускливостта на горивния филтър, това рязко се изявява ( в студа допълнителен фактор ) . Пиша го общо, знам, че си сменил филтъра. В по-късен етап ( от топлината и т.н. ) се подобрява еластичността на семеринга и проблема заглъхва. Не е нужно да капе оттам, но в по-късен етап и това ще се случи.
wishsalor написа:това със шишето отпада тъй ка то съм проверил всичко с компресор...
Как, какво точно си надувал с компресор?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта