Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Здравейте колеги проблемът ми е следния имам теч от ГНП-то автомобилът е VW Bora 1.9TDI 110 прикачвам снимка за да видите мястото от което тече и ако някой е запознат ако може да ми каже на какво се дължи теча оттам
Последна промяна от Mojebi на Пет 28 сеп 2018 8:34, променено общо 1 път.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Теч от ГНП
Моля поправете си заглавието, да е както описаните в правилата и качете снимката тук, без линкове.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч от ГНП
Не знам кое точно тече. Ако е точно при болта може да се смени без да се сваля помпата. Има уплътнител и за по-голямото, в което е завит болта. Обаче малко ме съмнява да е оттам теча, а да е от разпределителя
Ако тече от разпределителя с 4-те тръбички е по-сложно.
Има о-пръстен там.
Трябва да се сваля помпата, за да се смени. Най-добре е да се сменят всички уплътнения, че да не протече скоро пак.
20-25 лв е комплекта. За работа 100-200, обаче трябва да е кадърен и съвестен монтьора, за да направи всичко както трябва.
Ако тече от разпределителя с 4-те тръбички е по-сложно.
Има о-пръстен там.
Трябва да се сваля помпата, за да се смени. Най-добре е да се сменят всички уплътнения, че да не протече скоро пак.
20-25 лв е комплекта. За работа 100-200, обаче трябва да е кадърен и съвестен монтьора, за да направи всичко както трябва.
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Мисля че тече от това като болт където е завит по малкия болт
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Трябва да се сменят уплътненията на помпата. Май не тече от там където си посочил. На снимката цялата глава на помпата изглежда мазна. Навярно тече от големият о-пръстен който уплътнява главата към корпуса на понпата.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Сваляй помпата и сменяй всичко да ти е мирна главата. И не трябва да си чак такъв специалист за да може да смениш уплътненията. С консултация от тук от там и гледане на клипове от Ютуб нещата се получават. 100- 200 лв за това упражнения е безумна цена.
Търси си комплект на Bosch. Но в него не е включен семеринга който е отпред на вала на помпата. Него ще трябва да го вземеш отделно.
Другото е да имаш малко сръчност в ръцете и подходящия инструмент.
Търси си комплект на Bosch. Но в него не е включен семеринга който е отпред на вала на помпата. Него ще трябва да го вземеш отделно.
Другото е да имаш малко сръчност в ръцете и подходящия инструмент.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
100 лева е нормална цена, защото все пак има демонтаж ангренаж, след това монтаж и центровка и работа по самото гнп. В Карнобат никой няма да се навие за под 250 лева
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
https://www.ipo-bg.com/%D0%B7%D0%B0%D1% ... 0%B8%D0%B7
Tук в началото на лятото искаха 250лв.Оставяш колата и си я взимаш на следващия ден.
Tук в началото на лятото искаха 250лв.Оставяш колата и си я взимаш на следващия ден.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Работата не е толкова проста, защото се разглобява помпата. Освен това понякога има усложнения
Лично аз съм присъствал на такива. Налага се второ сваляне и разглобяване.
Ако някой го прави 100лв лошо няма, но се съмнявам. Аз не бих се хванал да я правя сам, а съм гледал и знам за какво става дума, а и после с центровката няма да имам проблем. Разглобявал съм и повредена за упражнение и въпреки това не бих се хванал.
Лично аз съм присъствал на такива. Налага се второ сваляне и разглобяване.
Ако някой го прави 100лв лошо няма, но се съмнявам. Аз не бих се хванал да я правя сам, а съм гледал и знам за какво става дума, а и после с центровката няма да имам проблем. Разглобявал съм и повредена за упражнение и въпреки това не бих се хванал.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Помпата VE37 е изключително просто устроена. Разглобяване и сглобяване не е никакъв проблем. По-важното е спазването на хигиена. Не трябва да попадат боклуци и стружки в нея. Останалото е развиване и завиване на болтчета.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
mshbul написа:Работата не е толкова проста, защото се разглобява помпата. Освен това понякога има усложнения
Лично аз съм присъствал на такива. Налага се второ сваляне и разглобяване.
Ако някой го прави 100лв лошо няма, но се съмнявам. .
Така е колега, прав си.
Работата хич не е проста, понякога превъртат болтове, понякога ако не се уцели колелцето със отвора при сглобяваме на горната част към корпуса се налага второ отваряне, тече нафта навсякъде, за някои помпи няма уплътнения за двата странични капаци и т.н. и т.н. Плюс това ВИНАГИ имаш риска някой колега преди теб да е сглобил ангренажа не какво трябва и да се окаже, че контрата на ролката е изкривена. Наличе е и риска да не успее да се качи нафтата и да се налижи да въртим много, което е доста изнервящо.
Правил съм много помпи, но не го обичам това упражнение и винаги когато имам възможност го отказвам, има много по-интересни ремонти от този.
Да ме извиняват хората които го правят, но за мен този ремонт ако го правиш както трябва и го приключиш успешно с правилно регулирана центровка и правилно регулирано количетво и го правиш за 100 лв значи не цениш труда и уменията си. Друг е въпроса ако се метне помпата само колкото да запали колата, защото съм имал много такива случаи след "смяна на гарнитури на ГНП", бай Иван не ползвал диагностика и ги правел на слух или бил си белязал и т.н. и т.н. Е след това правим центровка и количество и е ок ама клиента дава пари втори път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
goppa написа:Помпата VE37 е изключително просто устроена. Разглобяване и сглобяване не е никакъв проблем. По-важното е спазването на хигиена. Не трябва да попадат боклуци и стружки в нея. Останалото е развиване и завиване на болтчета.
Като е толкова проста ти за 100лв правиш ли ремонта със сваляне и качване?
Ако си севрвиз и плащаш наем, данъци, купуваш оборудване и инструменти, отделяш време да се учиш, защото се налага понякога, за 100лв на ден или почти цял ден как ще го направиш.
Това са малко пари и без да имаш каквито и било разходи. А с разходи минимум 200. Иначе не можеш да се развиваш и след известно време няма да си в час с технологиите и няма да имаш нужните инструменти.
И това съм го виждал. И трябва да затвориш.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Правя го за 100 лв. Пред блока . В сервиз с удобствата и всички необходими инструменти не би отнело повече от 3 часа. Какъв цял ден какви 200 лв .
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
Мога само да те поздравя и то съвсем сериозно, защото това за хората с нужда от ремонт е много добре.
Аз бих се радвал да ми излезе наполовина ремонта.
Това не значи, че аз и други хора ще го приемем за реално или бихме го правили за такива пари, не че аз правя ремонти за пари, но имам познати.
Аз бих се радвал да ми излезе наполовина ремонта.
Това не значи, че аз и други хора ще го приемем за реално или бихме го правили за такива пари, не че аз правя ремонти за пари, но имам познати.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Vw Bora 1.9TDI 110 - Теч на нафта от ГНП
За 160 лева аз и мой колега правим услугата в сервизни условия с всичко необходимо и допълнителни настройки, с които гарантирам по-добър вървеж, разход и палене.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 133 госта