Като каза реле 109 се разчетох из нет и срещнах няколко теми, които са точно с моите симптоми.
За жалост обаче всичко изглежда наред с въпросното реле. Беше си на място, не беше хлабаво, няма нагар или нещо дефектирало нито по него - нито по буксата.
1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
Проблемите му са вътре в черната кутийка. Не по буксите.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
ААа, демек мога ли да го отворя да го разгледам или директно да купя нов? Колко пари вървят г/д и от къде мога да взема?
Четох че това реле всъщност е адски важно за много работи включително Н75 клапан.
Аз имам напоследък и други странности веднъж колата ускорява добре, веднъж не.
Веднъж колата спокойно прескача 130км/ч - друг път забива на 130км и влиза в авариен режим.
Турбо, геометрия са чистени. Вакумите всички са сменени. Актуатора се движи нормално.
Възможно ли е това реле 109 да ме бъзика?
Четох че това реле всъщност е адски важно за много работи включително Н75 клапан.
Аз имам напоследък и други странности веднъж колата ускорява добре, веднъж не.
Веднъж колата спокойно прескача 130км/ч - друг път забива на 130км и влиза в авариен режим.
Турбо, геометрия са чистени. Вакумите всички са сменени. Актуатора се движи нормално.
Възможно ли е това реле 109 да ме бъзика?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
Проблема за "нъвървенето"ти е в актуатора.Релето няма общо с N75
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
Как са въздушните пътища отдолу, кулера и т.н.? Животното може да е направило повече поразии отдолу...
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
vlado_tonev написа:Проблема за "нъвървенето"ти е в актуатора.Релето няма общо с N75
Колега, как заключи че проблема е в актуатора. По него всичко си изглежда нормално както винаги се е движело така е и сега. Без да запъва. прави около 12мм ход.
Гайката не е местена и си е на място където винаги е била.
Относно релето, просто бях прочел следното мнение и затова попитах:
"If you're wondering what relay 109 supplies power to.
It supplies power to
- Glow plug relay
- Fuse 32
ECM
Fuel quantity adjuster
- Fuse 34
Cold start injector
Waste gate bypass regulator valve (N75)
Change over valve (N239)
EGR vacuum regulator valve (N18)
Mass air flow sensor (G70)
- Fuse 43
Clutch vacuum vent valve (if equipped)
Brake vacuum vent valve
Relays for preheating coolant (if equipped)
Crankcase ventilation heating element
The ECM supplies power (and sometime ground as well) for:
Fuel cutoff valve
Cruise control switch
Manifold (intake) air pressure/Intake air temperature sensor
Needle lift sensor
Engine speed sensor
Engine coolant sensor
Closed throttle position switch (part of "go" pedal)
Kickdown switch (part of "go" pedal)
Throttle position switch (part of "go" pedal)
Fuel temperature sensor
Modulating piston displacement sensor"
batVenci написа:Как са въздушните пътища отдолу, кулера и т.н.? Животното може да е направило повече поразии отдолу...
Гледахме с майстор уж всичко беше добре (само счупени кори). Сега чакам утре - другиден да ме викне приятелче на неговия канал да я огледаме пак.
В интерес на истината вчера кат я напънах скромно - се появи едно парпорене от предната лява част където ми е кулера иии точно него също ще огледаме.
Обезкуражава ме факта, че съм карал преди години 3-4 дни с пукнат кулер. Колата беше без мощност като обикновен дизел, но не е прекъсвала така и предполагам, че прекъсването няма да е от него дори да е издал багажа..
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
Вчерна отново се появи проблема докато се прибирах вечерта.
Колата пак прекъсна за миг, светна ми обаче и лампата на Тракшън Контрола (което до сега - не се бе случвало) , придружено със звукова сигнализация от мигаща червена лампа на маслото за около 10 секунди.. След което лампата за маслото изгасна, но тази на тракшъна остана светната. Пробвах от копчето да включа/изкюча Тракшъна, но реакция никаква нямаше.
Реших да продължа така да видя дали лампата ще изгасне, но НЕ. След като пристигнах загасих колата и я запалих отново и нямаше светещ Тракшън и тогава вече си реагираше натискайки копчето за него...
Колата пак прекъсна за миг, светна ми обаче и лампата на Тракшън Контрола (което до сега - не се бе случвало) , придружено със звукова сигнализация от мигаща червена лампа на маслото за около 10 секунди.. След което лампата за маслото изгасна, но тази на тракшъна остана светната. Пробвах от копчето да включа/изкюча Тракшъна, но реакция никаква нямаше.
Реших да продължа така да видя дали лампата ще изгасне, но НЕ. След като пристигнах загасих колата и я запалих отново и нямаше светещ Тракшън и тогава вече си реагираше натискайки копчето за него...
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
Тия работи ти се случват защото поради някаква причина за момент ти се прекъсва тока ( според мен е проблем с маси ) или сериозно моментно окъсяване в място дето е с дебел кабел и няма предпазител :) , тъй като ако причината са клеми на акумулатор, колата ще си работи ( алтернатора си подава ток ) , след това пак се пооправя , до следващият път.
Но ако има проблем с маса на критична точка- тока прекъсва 100 на 100.
За начало поне смени релето да видиш, както те посъветваха колеги . Аз лично много лесно бих елиминирал тоя проблем с елементарна проверка и 50 санта кабел дет се вика :) , за релето говоря нали..
Не искам да съм в тая кола и да предприема изпреварване...може да дойде прекалено късно "тока" примерно...
Оправи я.
Но ако има проблем с маса на критична точка- тока прекъсва 100 на 100.
За начало поне смени релето да видиш, както те посъветваха колеги . Аз лично много лесно бих елиминирал тоя проблем с елементарна проверка и 50 санта кабел дет се вика :) , за релето говоря нали..
Не искам да съм в тая кола и да предприема изпреварване...може да дойде прекалено късно "тока" примерно...
Оправи я.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
samo_pechka написа:Тия работи ти се случват защото поради някаква причина за момент ти се прекъсва тока ( според мен е проблем с маси ) или сериозно моментно окъсяване в място дето е с дебел кабел и няма предпазител :) , тъй като ако причината са клеми на акумулатор, колата ще си работи ( алтернатора си подава ток ) , след това пак се пооправя , до следващият път.
Но ако има проблем с маса на критична точка- тока прекъсва 100 на 100.
За начало поне смени релето да видиш, както те посъветваха колеги . Аз лично много лесно бих елиминирал тоя проблем с елементарна проверка и 50 санта кабел дет се вика :) , за релето говоря нали..
Не искам да съм в тая кола и да предприема изпреварване...може да дойде прекалено късно "тока" примерно...
Оправи я.
Благодаря за мнението и по-скоро за насоката, че проблема според Вас е в тока.
Това реле има ли как да го измеря или направо от къде мога да го купя и стандартни ли са?
Относно масите - некомпетентен съм с тоците и нямам идея къде да гледам. За жалост в познатия сервиз само ме отлагат или е в неподходящо за мен време и се принуждавам да карам така колата временно..
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 TDI 110 ASV - прекъсва странно
Днес смених въпросното реле 109. за сега половин ден и нормално, и агресивно каране колата не е направила прекъсване.
Разбирасе това не ме успокоява напълно защото и друг път съм имал ден-два в които колата да не се обади, макар че в последни дни прекъсва постоянно.
Другото което ми направи впечатление веднага след пъхането на новото реле е че нещо се промени в положителна посока в колата. Колегата по горе ми каза че уж нямало нищо общо това реле с Н75 и т.н ,а аз бях чел друго мнение в друг форум, не знам кой крив и кой прав и какво точно прави това реле, но някак ускорението се върна поне в ниските със сигурност. До днес при опит за бързо ускорение на втора колата всякаш се замисляше леко и нещо я спъваше, а сега не е така.
Само не успях да я опъна някъде над 130км да видя дали пак ще ми влезе в авариен режим, но и това ще се пробва тези дни.
Разбирасе това не ме успокоява напълно защото и друг път съм имал ден-два в които колата да не се обади, макар че в последни дни прекъсва постоянно.
Другото което ми направи впечатление веднага след пъхането на новото реле е че нещо се промени в положителна посока в колата. Колегата по горе ми каза че уж нямало нищо общо това реле с Н75 и т.н ,а аз бях чел друго мнение в друг форум, не знам кой крив и кой прав и какво точно прави това реле, но някак ускорението се върна поне в ниските със сигурност. До днес при опит за бързо ускорение на втора колата всякаш се замисляше леко и нещо я спъваше, а сега не е така.
Само не успях да я опъна някъде над 130км да видя дали пак ще ми влезе в авариен режим, но и това ще се пробва тези дни.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта