Здравейте.Надявам се да съм нацелия правилния раздел за темата.Имам голф 4 1,9 тди 110ка ахф мотор.Колата от както я бях купил след обслужването нямах никакви проблеми над година.Не гореше и капка масло.от смяна до смяна не съм доливал и капка.Карах с масло на тотал кварц 7000.Това лято както карах с 80км в час изведнъж нещо издрънка и колата направя умря.Страшни вибраций в мотора имаше.Издърпахме я до сервиза.Майстора,който я видя каза че демпфера е проблема(наистина преди това се чуваха потракванията , но бях решил да карам така).Разглоби колата.Смени демпфера с твърд маховик и нов съединител комплект.Тръгна да пали колата и пак същата работа.Ядосах се.взех колата и от там на друг майстор.Отваря горе капака и гледа че има счупен повдигач.Свалихме главата.Направи цялостна ревизия на главата и със сигурност сложи нови повдигач и друг вал(стария имаше нараняване).От тогава колата върви много добре но харчи масло.Колата пропушва само сутрин при палене.По време на каране и форсирване на място няма пушеци,но на свален прозорец се усеща една такава миризма на масълце.Турбината я бяха сваляли за чистене 3 месеца преди да се счупи повдигача и изрично ги бях питал дали е в добро състояние и дали има луфтове.Казаха че е 6 точки и няма луфтове.
харча на масло е на 100км по 50мл , 1000км по 500мл
пак със с тотал кварц 7000 , но едва ли е от маслото защото преди това съм карал с него и не съм доливал капка
ревизия на главата е правена от до.
течове няма.
клапана за картерната вентилация е сменен с нов.
преди счупването на повдигача ми казаха че турбото е ОК.
Къде да търся проблема ???
Голф 4 1,9 тди - продължава да гори масло след ремонтИ
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Голф 4 1,9 тди - продължава да гори масло след ремонтИ
Щом не е пипала маслото до преди инцидента,значи някой след това не си е свършил работата качествено или е използвал кофти части.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1,9 тди - продължава да гори масло след ремонтИ
Подкрепям колегата над мен. Нещо от гумичките ще да е.
Re: Голф 4 1,9 тди - продължава да гори масло след ремонтИ
Сложени са нови гумички и са монтирани както трябва..нали не от мен ,но все пак от човек, който с това си изкарва прехраната.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1,9 тди - продължава да гори масло след ремонтИ
Щом си сигурен че турбото не гори масло и картерната вентилация не хвърля имаш два варианта.
Първо попитай майстора какво значи ревизия на главата, щото за мен е много общо???
Свали изпускателния колектор и погледни през рънърите на главата дали имаш масло. Виждал съм го тоя проблем на ПД 1.9 водачите на клапаните бяха износени и гумичките на клапаните не успяваха да оберат маслото.
Другия вариант е от сегменти, но се съмнявам
Първо попитай майстора какво значи ревизия на главата, щото за мен е много общо???
Свали изпускателния колектор и погледни през рънърите на главата дали имаш масло. Виждал съм го тоя проблем на ПД 1.9 водачите на клапаните бяха износени и гумичките на клапаните не успяваха да оберат маслото.
Другия вариант е от сегменти, но се съмнявам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта