Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Намерих фирма в Русе, от 26 год. правели турбини, утре съм там. Ще пиша какво ще кажат
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Може на лични, че да не правим реклама. Не знам правилата тук, дали е разрешено
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Gochen написа:Пропуснах нещо важно - два пъти след спиране на бензиностанция, при стартиране моторът се изфорсира сам до към 2500 оборота, и веднага се успокои...
Лошо! Спираш карането и ремонт! Сподели след като я направят . И кажи сервиза в Русе , няма е реклама чак.
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Ето линка, звънях им днес, учтива жена ми обясни адреса, каза да заповядам и само попита дали има лесен достъп до турбината.
Утре отивам да я диагностицират. Ако открият проблем в турбото - директно в коша за боклук. Намерих здраво за 100 лв.
http://www.turbo-ruse.com/za-nas.html
Утре отивам да я диагностицират. Ако открият проблем в турбото - директно в коша за боклук. Намерих здраво за 100 лв.
http://www.turbo-ruse.com/za-nas.html
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Gochen написа:Пропуснах нещо важно - два пъти след спиране на бензиностанция, при стартиране моторът се изфорсира сам до към 2500 оборота, и веднага се успокои...
Може да е турбината, ако е пълен кулера с масло съм виждал с очите си как вадят ключа, а моторът си работи поне 10 секунди с "гориво" моторно масло.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Gochen написа:Ето линка, звънях им днес, учтива жена ми обясни адреса, каза да заповядам и само попита дали има лесен достъп до турбината.
Утре отивам да я диагностицират. Ако открият проблем в турбото - директно в коша за боклук. Намерих здраво за 100 лв.
http://www.turbo-ruse.com/za-nas.html
Наясно ли си, че демонтаж-монтаж на турбо ще струва повече от тея 100лв?
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Принципно при Пасата е по-лесен демонтажа, отколкото при Шарана. Но въпросните 100 лв. много вероятно си отиват още при поздрава със специалист от въпросния сервиз...
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Gochen написа:Пропуснах нещо важно - два пъти след спиране на бензиностанция, при стартиране моторът се изфорсира сам до към 2500 оборота, и веднага се успокои...
Знаеш ли как да спираш на скорост?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
batVenci написа:Принципно при Пасата е по-лесен демонтажа, отколкото при Шарана. Но въпросните 100 лв. много вероятно си отиват още при поздрава със специалист от въпросния сервиз...
Зависи какво разбираш под "Пасат4"
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Масово така им викат на "банана" ( т.е. имат в предвид Б5 )
Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?
Да вярно, при Б4 турбото е по-трудно за работа. Мислех че става дума за Б5, а то всички гадаем за модела...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта