Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Gochen
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 30 сеп 2018 19:47
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1-9 tdi 1995

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот Gochen » Пон 15 окт 2018 14:33


Намерих фирма в Русе, от 26 год. правели турбини, утре съм там. Ще пиша какво ще кажат




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот Водния дух1 » Пон 15 окт 2018 17:46


Кои са пък тези???


Gochen
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 30 сеп 2018 19:47
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1-9 tdi 1995

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот Gochen » Пон 15 окт 2018 19:12


Може на лични, че да не правим реклама. Не знам правилата тук, дали е разрешено


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот samo_pechka » Пон 15 окт 2018 19:15


Gochen написа:Пропуснах нещо важно - два пъти след спиране на бензиностанция, при стартиране моторът се изфорсира сам до към 2500 оборота, и веднага се успокои...

Лошо! Спираш карането и ремонт! Сподели след като я направят . И кажи сервиза в Русе , няма е реклама чак.


Gochen
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 30 сеп 2018 19:47
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1-9 tdi 1995

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот Gochen » Пон 15 окт 2018 19:22


Ето линка, звънях им днес, учтива жена ми обясни адреса, каза да заповядам и само попита дали има лесен достъп до турбината.
Утре отивам да я диагностицират. Ако открият проблем в турбото - директно в коша за боклук. Намерих здраво за 100 лв.

http://www.turbo-ruse.com/za-nas.html


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 15 окт 2018 20:14


Gochen написа:Пропуснах нещо важно - два пъти след спиране на бензиностанция, при стартиране моторът се изфорсира сам до към 2500 оборота, и веднага се успокои...


Може да е турбината, ако е пълен кулера с масло съм виждал с очите си как вадят ключа, а моторът си работи поне 10 секунди с "гориво" моторно масло.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот goppa » Пон 15 окт 2018 20:56


Gochen написа:Ето линка, звънях им днес, учтива жена ми обясни адреса, каза да заповядам и само попита дали има лесен достъп до турбината.
Утре отивам да я диагностицират. Ако открият проблем в турбото - директно в коша за боклук. Намерих здраво за 100 лв.

http://www.turbo-ruse.com/za-nas.html

Наясно ли си, че демонтаж-монтаж на турбо ще струва повече от тея 100лв?


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот batVenci » Пон 15 окт 2018 21:05


Принципно при Пасата е по-лесен демонтажа, отколкото при Шарана. Но въпросните 100 лв. много вероятно си отиват още при поздрава със специалист от въпросния сервиз...


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 15 окт 2018 21:07


Gochen написа:Пропуснах нещо важно - два пъти след спиране на бензиностанция, при стартиране моторът се изфорсира сам до към 2500 оборота, и веднага се успокои...

Знаеш ли как да спираш на скорост?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот goppa » Пон 15 окт 2018 21:09


batVenci написа:Принципно при Пасата е по-лесен демонтажа, отколкото при Шарана. Но въпросните 100 лв. много вероятно си отиват още при поздрава със специалист от въпросния сервиз...

Зависи какво разбираш под "Пасат4"


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот samo_pechka » Пон 15 окт 2018 22:08


Масово така им викат на "банана" ( т.е. имат в предвид Б5 )


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат 4 1,9 TDI 90 к.с. Турбо, сегменти или гумички на клапаните да сменям?

Мнениеот batVenci » Пон 15 окт 2018 23:32


Да вярно, при Б4 турбото е по-трудно за работа. Мислех че става дума за Б5, а то всички гадаем за модела...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта