В момента е Нед 18 ное 2018 16:20
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Golf 5 1.9 105 hp Проблем с паленето Публикувано: Нед 14 окт 2018 16:43 
Извън линия

Регистриран на: Нед 14 окт 2018 16:31
Мнения: 1
Автомобил:
Двигател:
Здравейте, колеги,

От известно време имам проблем с паленето на Golf 5 1.9, 105 hp. Когато колата е престояла една нощ, при сутрешното палене, са и необходими около 15-20 секунди въртене, за да запали. Сменени са помпата в резервоара и гарнитурата между главата и тандем помпата. Проблемът си остава същия.
Интересен факт е, че когато е била спряна на баир (предницата е под наклон надолу) винаги пали от първия път. Като една недостатъчно запозната представителка на нежния пол, се извинявам много, ако тази тема я има същата някъде във форума, както и за създаденото неудобство от евентуално неправилно обяснение или погрешно използвана терминология :rolleyes
Въпросният майстор, който работи по автомобила отбеляза, че не смята, че проблемът може да е в тандем помпата, та затова замени само гарнитурата. Това беше първата манипулация. След това, проблемът остана и решихме да извадим захранващия маркуч, който идва от резервоара към горивния филтър и се оказа, че помпата не подава гориво, няма налягане. Сменихме помпата в резервоара. Колата пак не пали. :banghead Моля, за съвети и помощ. Благодаря!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Golf 5 1.9 105 hp Проблем с паленето Публикувано: Нед 14 окт 2018 23:16 
Извън линия
Бай Брадър
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Мнения: 5003
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
О-пръстените на дюзите - 99%.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Golf 5 1.9 105 hp Проблем с паленето Публикувано: Вто 16 окт 2018 22:12 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Мнения: 67
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен
И аз съм за опръстени на дюзите аз имах същият проблем, но първо започнах от опръстените на дюзите проблема не се реши, след това купих цял комплект за тандем помпата и смених само гарнитурата към блока където прилепва моята беше наранена на 2 места за сега не е имало проблеми, но я следя


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 3 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev, hvp800 и 14 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design