Здравейте, колеги,
От известно време имам проблем с паленето на Golf 5 1.9, 105 hp. Когато колата е престояла една нощ, при сутрешното палене, са и необходими около 15-20 секунди въртене, за да запали. Сменени са помпата в резервоара и гарнитурата между главата и тандем помпата. Проблемът си остава същия.
Интересен факт е, че когато е била спряна на баир (предницата е под наклон надолу) винаги пали от първия път. Като една недостатъчно запозната представителка на нежния пол, се извинявам много, ако тази тема я има същата някъде във форума, както и за създаденото неудобство от евентуално неправилно обяснение или погрешно използвана терминология
Въпросният майстор, който работи по автомобила отбеляза, че не смята, че проблемът може да е в тандем помпата, та затова замени само гарнитурата. Това беше първата манипулация. След това, проблемът остана и решихме да извадим захранващия маркуч, който идва от резервоара към горивния филтър и се оказа, че помпата не подава гориво, няма налягане. Сменихме помпата в резервоара. Колата пак не пали. Моля, за съвети и помощ. Благодаря!
Golf 5 1.9 105 hp Проблем с паленето
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 5 1.9 105 hp Проблем с паленето
О-пръстените на дюзите - 99%.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 1.9 105 hp Проблем с паленето
И аз съм за опръстени на дюзите аз имах същият проблем, но първо започнах от опръстените на дюзите проблема не се реши, след това купих цял комплект за тандем помпата и смених само гарнитурата към блока където прилепва моята беше наранена на 2 места за сега не е имало проблеми, но я следя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 152 госта