Привет колеги,
Ще си обслужвам колата сам. Смяна на масло и филтри. Какво ще ми е необходимо? Горивния филтър е с различни вход и изход на горивото от двете диаметрални страни на филтъра. Казвам го понеже знам, че има и друг вид филтър.
Интересува ме какви ключове да си приготвя, 'щото не съм много в час, а едвам намерих канал...
Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
С предното обслужване сменихме ангренажа, ролките и т.н. Това ще е малкото обслужване.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
batVenci написа:И ангренажа е много важен...
Е.. снего че стане много дебела заигравката.
На първо време ти трябва ентусиазъм, канал ,време и една гедория.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 01 окт 2018 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
Най вече пари после съвестен механик не майстор а механик.
После не пестиш кинти за частите и така се джиткаш спокойно
После не пестиш кинти за частите и така се джиткаш спокойно
Последна промяна от Vlad777 на Нед 28 окт 2018 14:10, променено общо 1 път.
Причина: Поредно спам мнение без никаква стойност за решаване на проблема на автора!
Причина: Поредно спам мнение без никаква стойност за решаване на проблема на автора!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
Не е лошо да напишеш поне с какъв двигател е колата? Не случайно е записано в правилата като изискване. Ние тук освен да хвърлим боб?
Трябва ти канал или удобно място, за да свалиш кората отдолу и да отвиеш пробката.
Трябва и съд, в който да събреш маслото ~4 литра.
Трябват инструменти:
- най добре комплект тресчотки и вложки, или казано на селски "гедория" - (ако не знаеш какво е това - думата е създадена от "баш майстори" и е нещо средно между марката за инструменти "Gedore" и кърпа за бърсане "гюдерия")
- отвертки + и -
- клещи за скоби евентуално
- динамометричен ключ е хубаво да имаш за филтъра и за пробката
Трябва ти канал или удобно място, за да свалиш кората отдолу и да отвиеш пробката.
Трябва и съд, в който да събреш маслото ~4 литра.
Трябват инструменти:
- най добре комплект тресчотки и вложки, или казано на селски "гедория" - (ако не знаеш какво е това - думата е създадена от "баш майстори" и е нещо средно между марката за инструменти "Gedore" и кърпа за бърсане "гюдерия")
- отвертки + и -
- клещи за скоби евентуално
- динамометричен ключ е хубаво да имаш за филтъра и за пробката
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
Да добавя към казаното от Влад и една хубава скоба за отвиване на маслен филтър, че като знам как стягат някои...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво ми е необходимо за обслужване на Пасат б5.5?
Капачката на филтъра при 1.9 TDI моторите изглежда по този начин:
За да се развие е необходим такъв инструмент:
Аз такъв нямам, но внимателно го развивам с веригата и нямам проблеми:
Заедно с масления филтър идват и гумени О-пръстени, които трябва да се сменят върху самата капачка. Единият е горе при резбата, а другият е долу при острото на шиша, който стърчи:
За да се развие е необходим такъв инструмент:
Аз такъв нямам, но внимателно го развивам с веригата и нямам проблеми:
Заедно с масления филтър идват и гумени О-пръстени, които трябва да се сменят върху самата капачка. Единият е горе при резбата, а другият е долу при острото на шиша, който стърчи:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта