Колата до сега, никога е нямала каквито и да е проблеми с паленето, та до днес. След като за две седмици и направих около 2к км с нови масла и всички сменени филтри. Днес колата след престой над 20 часа (колата нощува в подземен гараж с температура около 15 градуса) запали колебливо със бял пушек и леко тресене, после цял ден нямаше никакви проблеми. Прикачвам снимка на напълно зарял двигател и ако някой може да ме насочи, тези стойности на EGR-то правилни ли са или за почистване. Дайте идеи от какво може да се е получило това притрисане и бял пушек
- колата има сменени 4 дюзи по гаранция - на 5 години са вече
- всички масла и филтри са сменени преди 2к км
- EGR клапана не е затапен
VW Passat b6 2.0TDI BKP - проблем с първо палене
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: VW Passat b6 2.0TDI BKP - проблем с първо палене
Ако стане хронично - според мен тогава търсете повече детайли. Ако е инцидентно може да се дължи на доста предположения една малка час от тях: филтър гориво, филтър въздух; изходяща система (ауспух, ДПФ, турбина), налягане на горивото от помпата в резервоара, управление на дюзите/дюза; зареденост акумулатор и т.н...
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: VW Passat b6 2.0TDI BKP - проблем с първо палене
Мерси за мнението, ще я наблюдавам тези дни.