Здравейте колеги,
днес сутринта колата запали, бях пуснал печката да подгрее малко , запали си без проблем, дадох няколко пъти газ,
тръгнах и след 3-4 метра загасна, много леко прехълцвайки , и от там не ще вече да запали,
след 7-8 завъртания изписва грешка OIL pressure Stop Engine, демек нещо с налягането на маслото не е ок.
Като дам наново контакт не изписва никакво грешка, След няколко завъртвания я дава.
Някой да има идея от какво може да е, тук по форумите чета от запушен егр или дефектирал датчик или че е влезнал въздух в системата до смяна на маслена помпа че може да е?
Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Ясно е изписано.
Не бих я пипал повече.
Репатрак и сервиз.
Или за части.
Ако ти е омръзнало.
Не бих я пипал повече.
Репатрак и сервиз.
Или за части.
Ако ти е омръзнало.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Доколкото знам някакъв шестограмен привод се износва и не върти маслената помпа , повече от ясно е ако се продължи с опитите за палене какво следва по нататък.
- kgeorev
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
- Автомобил: VW Passat B6 Variant
- Двигател: BMR 2008
- Местоположение: София
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
То това съобщение може да е защотот върти и не пали доста завъртания, може би компютъра мисли че няма налягане, като гледам в youtube тази грешка се появява при работещ двигател, при мен тази грешка никога не се е появявала при работещ двигател. При мин е почти като това
https://www.youtube.com/watch?v=j8KioSULg-4
върти върти излиза грешката, но тука пали във видеото от време на време.
Някой казват че може да е от горивната помпа.
https://www.youtube.com/watch?v=j8KioSULg-4
върти върти излиза грешката, но тука пали във видеото от време на време.
Някой казват че може да е от горивната помпа.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Помпата в резервоара.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Би ли разяснил?
Какво общо има помпата с налягане на маслото?
Какво общо има помпата с налягане на маслото?
- kgeorev
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
- Автомобил: VW Passat B6 Variant
- Двигател: BMR 2008
- Местоположение: София
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
https://www.youtube.com/watch?v=wt1zJD1B8wM
абсолютно същия проблем като това видео, повечето хора казват че е от горивната помпа, някои казват че е от горивния филтър,
аз между другото си купих и нов акумулатор, мислех да не е от акмулатора нещо, че стария здаде багажа след 10тина завъртвания, уж беше оригинален 72Ah на 5години спрямо сервизната история , но хич го нямаше.
Взех акумулатор Banner 77Ah от Maxcar , от там ми казаха че тази модификация изисквала акумулатор AGM, и затова понеже банера не е АГМ ми дават 2 години гаранция вместо 3 години. Някой чувал ли е за такова нещо?
абсолютно същия проблем като това видео, повечето хора казват че е от горивната помпа, някои казват че е от горивния филтър,
аз между другото си купих и нов акумулатор, мислех да не е от акмулатора нещо, че стария здаде багажа след 10тина завъртвания, уж беше оригинален 72Ah на 5години спрямо сервизната история , но хич го нямаше.
Взех акумулатор Banner 77Ah от Maxcar , от там ми казаха че тази модификация изисквала акумулатор AGM, и затова понеже банера не е АГМ ми дават 2 години гаранция вместо 3 години. Някой чувал ли е за такова нещо?
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Zdravko Zankov написа:Би ли разяснил?
Какво общо има помпата с налягане на маслото?
Ниското налягане се получава от това, че колата при определени обороти трябва да качи масло, но в скучаят като само стартера върти, маслото не достига нужното налягане и светва сигнализация.
- kgeorev
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
- Автомобил: VW Passat B6 Variant
- Двигател: BMR 2008
- Местоположение: София
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Днес след 15 завъртания зяпяли за малко поработи все едно на 3 цилиндара за 2-3 секунди и изгасна , грешката за маслото не се появи, и грешки не даваше на таблото. Ще чакам днес да дойде човек да и направи компютърна диагностика да видим дали там нещо ще покаже.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
За акумулатора, ако колата ти има старт -стоп система трябва да си със AMG акумулатор . Ако греша колегите да ме поправят .
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
- Автомобил: vw passat 3c2--b6
- Двигател: BKP
- Местоположение: olot,spain
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Сменяй помпата в резервоара,при мен беше същото имат живот 70 до 90 хил.км. тези помпи.Колегата Steels е прав за налягането на маслото,не пали ли не качва масло и изкача алармата за налягането.
- kgeorev
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
- Автомобил: VW Passat B6 Variant
- Двигател: BMR 2008
- Местоположение: София
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
От помпата беше, излезе ми всичко 600 лв с работата, само помпата беше 466 лв.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
Значи не са я направили толкова умна , да не иска да запали при ниско налягане на маслотО.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine
kgeorev написа:От помпата беше, излезе ми всичко 600 лв с работата, само помпата беше 466 лв.
Изкъртили са те.
Помпата /само елемента се сменя/ е около 250 лв пиербърг, като вътре е пакетирана 1:1 със оригиналната.
А хората дето мислите, че има защита и от ниско налягане на маслото не пали - събудете се няма такива филми.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта