Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kgeorev
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
Автомобил: VW Passat B6 Variant
Двигател: BMR 2008
Местоположение: София

Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот kgeorev » Пет 26 окт 2018 20:16


Здравейте колеги,
днес сутринта колата запали, бях пуснал печката да подгрее малко , запали си без проблем, дадох няколко пъти газ,
тръгнах и след 3-4 метра загасна, много леко прехълцвайки , и от там не ще вече да запали,
след 7-8 завъртания изписва грешка OIL pressure Stop Engine, демек нещо с налягането на маслото не е ок.
Като дам наново контакт не изписва никакво грешка, След няколко завъртвания я дава.


Някой да има идея от какво може да е, тук по форумите чета от запушен егр или дефектирал датчик или че е влезнал въздух в системата до смяна на маслена помпа че може да е?




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 26 окт 2018 20:44


Ясно е изписано.
Не бих я пипал повече.
Репатрак и сервиз.
Или за части.
Ако ти е омръзнало.


drotomir
Мнения: 626
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
Двигател:
Местоположение: warna

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот drotomir » Пет 26 окт 2018 20:45


Доколкото знам някакъв шестограмен привод се износва и не върти маслената помпа , повече от ясно е ако се продължи с опитите за палене какво следва по нататък.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот ivuchev » Пет 26 окт 2018 20:57




Потребителски аватар
kgeorev
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
Автомобил: VW Passat B6 Variant
Двигател: BMR 2008
Местоположение: София

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот kgeorev » Пет 26 окт 2018 21:45


То това съобщение може да е защотот върти и не пали доста завъртания, може би компютъра мисли че няма налягане, като гледам в youtube тази грешка се появява при работещ двигател, при мен тази грешка никога не се е появявала при работещ двигател. При мин е почти като това
https://www.youtube.com/watch?v=j8KioSULg-4

върти върти излиза грешката, но тука пали във видеото от време на време.
Някой казват че може да е от горивната помпа.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот °niksi° » Пет 26 окт 2018 22:06


Помпата в резервоара.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 26 окт 2018 22:18


Би ли разяснил?
Какво общо има помпата с налягане на маслото?


Потребителски аватар
kgeorev
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
Автомобил: VW Passat B6 Variant
Двигател: BMR 2008
Местоположение: София

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот kgeorev » Пет 26 окт 2018 23:03


https://www.youtube.com/watch?v=wt1zJD1B8wM


абсолютно същия проблем като това видео, повечето хора казват че е от горивната помпа, някои казват че е от горивния филтър,
аз между другото си купих и нов акумулатор, мислех да не е от акмулатора нещо, че стария здаде багажа след 10тина завъртвания, уж беше оригинален 72Ah на 5години спрямо сервизната история , но хич го нямаше.
Взех акумулатор Banner 77Ah от Maxcar , от там ми казаха че тази модификация изисквала акумулатор AGM, и затова понеже банера не е АГМ ми дават 2 години гаранция вместо 3 години. Някой чувал ли е за такова нещо?


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот Steels » Пет 26 окт 2018 23:25


Zdravko Zankov написа:Би ли разяснил?
Какво общо има помпата с налягане на маслото?


Ниското налягане се получава от това, че колата при определени обороти трябва да качи масло, но в скучаят като само стартера върти, маслото не достига нужното налягане и светва сигнализация.


Потребителски аватар
kgeorev
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
Автомобил: VW Passat B6 Variant
Двигател: BMR 2008
Местоположение: София

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот kgeorev » Съб 27 окт 2018 8:58


Днес след 15 завъртания зяпяли за малко поработи все едно на 3 цилиндара за 2-3 секунди и изгасна , грешката за маслото не се появи, и грешки не даваше на таблото. Ще чакам днес да дойде човек да и направи компютърна диагностика да видим дали там нещо ще покаже.


yuliqn_dimov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
Автомобил: mk4
Двигател: asz 2002
Местоположение: Хасково\София

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот yuliqn_dimov » Съб 27 окт 2018 18:59


За акумулатора, ако колата ти има старт -стоп система трябва да си със AMG акумулатор . Ако греша колегите да ме поправят .


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот MITKOOLOT » Нед 28 окт 2018 16:37


Сменяй помпата в резервоара,при мен беше същото имат живот 70 до 90 хил.км. тези помпи.Колегата Steels е прав за налягането на маслото,не пали ли не качва масло и изкача алармата за налягането.


Потребителски аватар
kgeorev
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 12:24
Автомобил: VW Passat B6 Variant
Двигател: BMR 2008
Местоположение: София

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот kgeorev » Вто 30 окт 2018 19:50


От помпата беше, излезе ми всичко 600 лв с работата, само помпата беше 466 лв.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот ivuchev » Вто 30 окт 2018 21:07


Значи не са я направили толкова умна , да не иска да запали при ниско налягане на маслотО.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B6 2.0TDI BMR Автоматик 2008г- Не пали OIL pressure Stop Engine

Мнениеот °niksi° » Вто 30 окт 2018 23:08


kgeorev написа:От помпата беше, излезе ми всичко 600 лв с работата, само помпата беше 466 лв.

Изкъртили са те.
Помпата /само елемента се сменя/ е около 250 лв пиербърг, като вътре е пакетирана 1:1 със оригиналната.
А хората дето мислите, че има защита и от ниско налягане на маслото не пали - събудете се няма такива филми.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта