Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Здравейте, имам пасат б6 2.0 тди 170 кончета DSG. Уникална кола като цяло.С понижаването на температурите започна следния проблем- първо трудно палене. През какво ли не минах и немога да си обясня какво става. Лятото нямам проблем и както се понижат температурите и започва... Нещото което ми направи днес впечатление е , че при вкарване на ключа и даване на контакт лампата за подгрев свети за около 1-2 секунди. Въртя на стартер и не иска да запали. При втори път даване на контакт лампата на подгрева свети около 6 секунди и колата запали от раз. Не знам къде да търся проблема .....
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Софтуера на по-новите поколения дизели отчита една камара датчици . За начало винаги се препоръчва едно преслушване с ВЦДС ( вагком ) . Няколко са причините за влошен старт ( първи ) . Но нека се поясни дали за ПД или КР тип мотор става въпрос
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Мотора е ПД
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
За колко градуса говорим може да са подгревните свещи, но те се пускат под 5 градуса ако не се лъжа
Възможни причини:
1.Опръстени на дюзите
2.Тандем Помпа
3. Темп датчик
Но повече клоня към първите две
Възможни причини:
1.Опръстени на дюзите
2.Тандем Помпа
3. Темп датчик
Но повече клоня към първите две
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
О пръстените на дюзите са сменени, тандем помпата няма течове . Аз повече се съмнявам в някои тем датчик, защотомбез значение дали е студен или топъл мотора подгрева на свещите свети по един и същи начин 1-2 сек макс.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
и моята е така то и на моята помпа нямаше течове, но пак ми правеше проблеми с паленето и аз минах по тая и все още не знам дали съм решил проблема купих комплект уплатнения за тандем помпата всичките с пружини с всичко и смених само гарнитурата металната като свалих моята на две места беше наранена, поне за сега откакто съм я сменил не правила проблеми на ваг кома ако не показва нищо и свери градусите по табло и ваг ако са едни и същи значи не е темп датчик провери за тази гарнитура ако искаш или направо си купи комплекта аз следващото което ще направя ако го направи ще отварям тандем помпата и ще сменя всичко от вътре от комплекта https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoNhFtQ&t=195s за това говоря, но пък може и да е датчик
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Благодаря за насоките колега. От къде си закупи ремонтния комплект за тандем помпата ? Със сиг ще я закача на ваг да сверя показателите на датчиците и все пак ще погледна и свещите въпреки,че,ако имам изгоряла свещ би трябвало да имам индикация на таблото и да излезне на диагностика.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Ми предполагам от всеки един магазин за части ще ги има само си погледни номера на помпата и търси ремонтен комплект аз си ги поръчах от интеркарс не е точно M&D, но са същите. Все пак първо виж другите неща 75 лева струва. Ами не мога да ти кажа, знам че се пускат под 5 градуса тоест ако температурата е била под 5 може да има изгоряла но а кое 10-15 градуса не вярвам да е от нея, все пак ще провериш. Ако не си сменял скоро горивният филтър го смени аз взех най скъпия на ман 62 лева макар че нямаше разлика и беше същото смених и клапана на филтъра и пак отварях помпата в резервоара същата работа нищо
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Днес ще я качвам на диагностика . Да видим какво ще покаже. Ще вида и номера на тандем помпата и ще поръчам ремонтния комплект и така? Все от някъде трябва да се започне че идва зима и никак не е приятно сутрин :)
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Направих диагностика днес и не показа никакви грешки. Няма изгорели свещи няма нищо. На живи данни темп датчици показваха тем. въздух 24 темп антифриз 29 градуса. Нещата май отиват на към тандем помпа с ремонтен коплект... . Сега започвам да търся ремонтния комплект :)
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Ами то май само това остана ако има нещо друго нека някой колега да каже по принцип може да пробваш само да купиш тая металната и само нея да смениш и да видиж как е, аз лично купих пълният комплект да имам всичко и ако не се оправила само със смяната на тая гарнитура ще отварям и аз, както казах за сега не е правила проблем вече близо месец, но не се знае ще видим на студено как ще е и така и успех дано да е от това надявам се като купиш и я смениш само нея да ти се оправи или да напишеш какво е станало. Абе капризни си мамка му и ПД колици, но какво да е направи :D
- Dimitrovi
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofiq
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Ами дано...щот си ме кефи пасата и не ми се иска да се разделям с него.До две седмици майстора ще я вземе да я прави и ще напиша.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
И аз по сеата си ме кефи и не искам да го продавам, а колко неща правих и колко пара хвърлих и ся да го продам направен някак си малко шитня е има тук там някой неща, но ся не ми се разправя както казах чакам да застудее и да следя как ще палим сутрин ако не може и направо една втора рака тандем помпа ако ли не нова
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 15 май 2011 20:12
- Автомобил: wv sharan
- Двигател: 1.9 tdi 110
- Местоположение: кърджали
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
При мен беше стартера.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене
Да забравих и стартер правих наистина майстора където ми го прави се чудеше как съм палел никакви четки и разбити втулки, но дори след ремонт проблема си остана
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 66 госта