Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Съб 27 окт 2018 18:54


Здравейте, имам пасат б6 2.0 тди 170 кончета DSG. Уникална кола като цяло.С понижаването на температурите започна следния проблем- първо трудно палене. През какво ли не минах и немога да си обясня какво става. Лятото нямам проблем и както се понижат температурите и започва... Нещото което ми направи днес впечатление е , че при вкарване на ключа и даване на контакт лампата за подгрев свети за около 1-2 секунди. Въртя на стартер и не иска да запали. При втори път даване на контакт лампата на подгрева свети около 6 секунди и колата запали от раз. Не знам къде да търся проблема .....




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 окт 2018 22:20


Софтуера на по-новите поколения дизели отчита една камара датчици . За начало винаги се препоръчва едно преслушване с ВЦДС ( вагком ) . Няколко са причините за влошен старт ( първи ) . Но нека се поясни дали за ПД или КР тип мотор става въпрос


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Нед 28 окт 2018 5:13


Мотора е ПД


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот NathaN » Нед 28 окт 2018 22:59


За колко градуса говорим може да са подгревните свещи, но те се пускат под 5 градуса ако не се лъжа
Възможни причини:
1.Опръстени на дюзите
2.Тандем Помпа
3. Темп датчик
Но повече клоня към първите две


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Пон 29 окт 2018 5:47


О пръстените на дюзите са сменени, тандем помпата няма течове . Аз повече се съмнявам в някои тем датчик, защотомбез значение дали е студен или топъл мотора подгрева на свещите свети по един и същи начин 1-2 сек макс.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот NathaN » Пон 29 окт 2018 21:16


и моята е така то и на моята помпа нямаше течове, но пак ми правеше проблеми с паленето и аз минах по тая и все още не знам дали съм решил проблема купих комплект уплатнения за тандем помпата всичките с пружини с всичко и смених само гарнитурата металната като свалих моята на две места беше наранена, поне за сега откакто съм я сменил не правила проблеми на ваг кома ако не показва нищо и свери градусите по табло и ваг ако са едни и същи значи не е темп датчик провери за тази гарнитура ако искаш или направо си купи комплекта аз следващото което ще направя ако го направи ще отварям тандем помпата и ще сменя всичко от вътре от комплекта https://www.youtube.com/watch?v=VuvjpoNhFtQ&t=195s за това говоря, но пък може и да е датчик


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Пон 29 окт 2018 23:03


Благодаря за насоките колега. От къде си закупи ремонтния комплект за тандем помпата ? Със сиг ще я закача на ваг да сверя показателите на датчиците и все пак ще погледна и свещите въпреки,че,ако имам изгоряла свещ би трябвало да имам индикация на таблото и да излезне на диагностика.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот NathaN » Вто 30 окт 2018 0:58


Ми предполагам от всеки един магазин за части ще ги има само си погледни номера на помпата и търси ремонтен комплект аз си ги поръчах от интеркарс не е точно M&D, но са същите. Все пак първо виж другите неща 75 лева струва. Ами не мога да ти кажа, знам че се пускат под 5 градуса тоест ако температурата е била под 5 може да има изгоряла но а кое 10-15 градуса не вярвам да е от нея, все пак ще провериш. Ако не си сменял скоро горивният филтър го смени аз взех най скъпия на ман 62 лева макар че нямаше разлика и беше същото смених и клапана на филтъра и пак отварях помпата в резервоара същата работа нищо


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Вто 30 окт 2018 6:09


Днес ще я качвам на диагностика . Да видим какво ще покаже. Ще вида и номера на тандем помпата и ще поръчам ремонтния комплект и така? Все от някъде трябва да се започне че идва зима и никак не е приятно сутрин :)


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Вто 30 окт 2018 15:53


Направих диагностика днес и не показа никакви грешки. Няма изгорели свещи няма нищо. На живи данни темп датчици показваха тем. въздух 24 темп антифриз 29 градуса. Нещата май отиват на към тандем помпа с ремонтен коплект... . Сега започвам да търся ремонтния комплект :)


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот NathaN » Вто 30 окт 2018 16:03


Ами то май само това остана ако има нещо друго нека някой колега да каже по принцип може да пробваш само да купиш тая металната и само нея да смениш и да видиж как е, аз лично купих пълният комплект да имам всичко и ако не се оправила само със смяната на тая гарнитура ще отварям и аз, както казах за сега не е правила проблем вече близо месец, но не се знае ще видим на студено как ще е и така и успех дано да е от това надявам се като купиш и я смениш само нея да ти се оправи или да напишеш какво е станало. Абе капризни си мамка му и ПД колици, но какво да е направи :D


Потребителски аватар
Dimitrovi
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 21 май 2013 19:07
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2006
Местоположение: Sofiq

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот Dimitrovi » Вто 30 окт 2018 17:39


Ами дано...щот си ме кефи пасата и не ми се иска да се разделям с него.До две седмици майстора ще я вземе да я прави и ще напиша.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот NathaN » Вто 30 окт 2018 17:52


И аз по сеата си ме кефи и не искам да го продавам, а колко неща правих и колко пара хвърлих и ся да го продам направен някак си малко шитня е има тук там някой неща, но ся не ми се разправя както казах чакам да застудее и да следя как ще палим сутрин ако не може и направо една втора рака тандем помпа ако ли не нова


vladi_venci
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 15 май 2011 20:12
Автомобил: wv sharan
Двигател: 1.9 tdi 110
Местоположение: кърджали

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот vladi_venci » Вто 30 окт 2018 21:57


При мен беше стартера.


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б62.0 тди 170 к.с. трудно първо палене

Мнениеот NathaN » Вто 30 окт 2018 22:24


Да забравих и стартер правих наистина майстора където ми го прави се чудеше как съм палел никакви четки и разбити втулки, но дори след ремонт проблема си остана



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 66 госта