1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Направи лог в движение на канал 11!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Има ли шанс клапата за меко гасене да ти прави въртели.
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Клапа за меко гасене отдавна няма. ЕГР-а заедно с клапата са елиминирани. Сложен е РЕЙС ПАЙП.
Относно лога, може ли да обясниш по подробно защото не съм правил досега.
Само на 11ти канал ли се прави и на коя предавка кви обороти г/д примерно на 3та от 2000 до 4000?
Понеже ВАГ-Кома не е мой, та като ангажирам момчето поне да направя правилно всичко което е необходимо.
Относно лога, може ли да обясниш по подробно защото не съм правил досега.
Само на 11ти канал ли се прави и на коя предавка кви обороти г/д примерно на 3та от 2000 до 4000?
Понеже ВАГ-Кома не е мой, та като ангажирам момчето поне да направя правилно всичко което е необходимо.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Лог е добре да направиш на 4-та предавка в диапазон от 1500 до 4500 оборота на пълна газ.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Извинявам се, че пиша в стара тема, но имам абсолютно същия проблем, със същия двигател съм.
Дали колегата е успял да го разреши? и какво може да е това?
При мен например сутрин ако запаля и ако реша да тръгна почти веднага ( до 20 секунди), то в началото нямам турбо и никакво ускорение.
Работи като обикновен дизел и ако реша да дам малко газ ( въпреки че не върви но се опитва) то се отваря парпоренето/тракането и при мен. (Идва от под предния капак..)
Иначе ако съм я изчкал да поработи 1-2 минути имам същия проблем като на колегата.
Ако ускорявам много плавно, имам шанс да се размина с въпросното парпорене и колата да си върви прилично ( след като мина 2000к оборота)
Види ли нанагорно и усетя ли, че колата леко я тормозя въпреки че съм едва на 2000к оборота, то шанса е да включа на следваща предавка, за да ми се размине, изчезването на турбината и въпросното тракане. Много е тънък и неприятен момента. Случва ми се да се "издъни" докато изпреварвам. Или пък изпреварвам плахо за да не се случи този проблем..
Иначе вмомента в който преодолея над 2000 оборота с плавно ускорение , след това мога да си настъпвам и няма проблем колата си върви..
И аз съм влизал преди в авариен режим заради други проблеми, но никога аварииния режим не е бил придружен от неприятно тракане на обикновен дизел.. (Просто умира и спира да ускорява). А и при гасене и палене наново всичко се оправя, докато сега не стоят така нещата.
Ако припознавате проблема моля за идеи ( при мен също има леки следи от сълзене на ГНП-то).
Дали колегата е успял да го разреши? и какво може да е това?
При мен например сутрин ако запаля и ако реша да тръгна почти веднага ( до 20 секунди), то в началото нямам турбо и никакво ускорение.
Работи като обикновен дизел и ако реша да дам малко газ ( въпреки че не върви но се опитва) то се отваря парпоренето/тракането и при мен. (Идва от под предния капак..)
Иначе ако съм я изчкал да поработи 1-2 минути имам същия проблем като на колегата.
Ако ускорявам много плавно, имам шанс да се размина с въпросното парпорене и колата да си върви прилично ( след като мина 2000к оборота)
Види ли нанагорно и усетя ли, че колата леко я тормозя въпреки че съм едва на 2000к оборота, то шанса е да включа на следваща предавка, за да ми се размине, изчезването на турбината и въпросното тракане. Много е тънък и неприятен момента. Случва ми се да се "издъни" докато изпреварвам. Или пък изпреварвам плахо за да не се случи този проблем..
Иначе вмомента в който преодолея над 2000 оборота с плавно ускорение , след това мога да си настъпвам и няма проблем колата си върви..
И аз съм влизал преди в авариен режим заради други проблеми, но никога аварииния режим не е бил придружен от неприятно тракане на обикновен дизел.. (Просто умира и спира да ускорява). А и при гасене и палене наново всичко се оправя, докато сега не стоят така нещата.
Ако припознавате проблема моля за идеи ( при мен също има леки следи от сълзене на ГНП-то).
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Вузможно е да имаш голяма загуба на вакуум и за това да не надува турбото. На тези мотори често се наиграва щуцера на вакуумната помпа. Огледай го добре. А също и дебелата вакуумна тръба към сервото да няма сцепено.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Благодаря ти за бързия отговор, много е гадно времето и не съм слезнал да погледна, но от това което оглеждах тези дни, от вакуум (тандем) помпата единия маркуч имаше голям луфт. Като го хванех и можех да си го клатя свободно, но мислех че умишлено така е направено.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Здравей колега, прилагам няколко снимки от маркуча на който видимо има пукнатини, но не ми се вижда да са дълбоки и да пропуска. Също така щуцера видно от снимките е омазан в масло?! Това нормално ли е как се отразява на сервото. Самия щуцер също така се клати и се върти как си знае.. Този луфт не трябва да го има доколкото разбирам? Под самата помпа също има следи от теч. Сега обезмаслих и предстои да застопоря този щуцер с двукомпонентно лепило. Засега процедурата ще я извърша без да разглабям, но мнения за маслото, теча и маркуча?
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
два пъти я лепя епоксидното се размеква от топлината и разбива от вибрациите сега пробвах с силикон за гарнитури, но може би пак ще се разбие ,ако имаш възможност я смени с нова около 200 лв
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Засега я лепнах че бях купил лепилото. Лепнах с бизон течен метал, което го дават здраво и термоустойчиво до +100°. При теб какви са симптомите и има ли промяна след като си го лепил? Също така знаеш ли дали този маркуч се сменя защото ми изглежда обикновен. Пробвах да го махна ама нещо се инати и се чудя с нагряване или пък да го цепна и заменя ама защо ли имам спомен че някой беше казвал че не може и че се сменя целия..?
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
единственото,което се усеща е че почва да гаси гладко без да се разтриса цялата кола маркуча познат го сменя мисля,че каза че струва към 70 лв целия доколкото знам маркучите за вакуум са специални не може да се сложи обикновен
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Според мен трябва да смениш и вакуум помпата и всички маркучи от вакуумната инсталация. Маслото в голямата тръба показва, че не работи възвратния клапан във вакуум помпата, за това трябва да смениш самата нея. Отделно, че и щуцерът не уплътнява. Заради дефектният възвратен клапан след гасене на мотора, създаденият в тръбите вакуум засмуква масло от вакуумпомпата (докато работи тя вътре се къпе в двигателно масло. Всъщност без маслото не може да създаде толкова дълбок вакуум.).
Ако смениш само помпата, клапана на новата ще се замъси от омаслената вече вакуумна инсталация, и пак ще изтърва и ше влиза масло в маркучите.
За тива ти препоръчвам смяна на помпата и тръбите заедно.
П.П. Има и евтин вариант за тръбите.
viewtopic.php?f=11&t=469777
Ако смениш само помпата, клапана на новата ще се замъси от омаслената вече вакуумна инсталация, и пак ще изтърва и ше влиза масло в маркучите.
За тива ти препоръчвам смяна на помпата и тръбите заедно.
П.П. Има и евтин вариант за тръбите.
viewtopic.php?f=11&t=469777
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Мислех, че нещо се е подобрило с лепнатия щуцер (поне в градски условия така ми се стори), но уви днес само се показах на магистралата и колата умря. Преди да потегля изтрих грешките, които бяха натрупани с ВАГ-КОМ. Запалих колата и проверих дали относо са се натрупали същите грешки - но не нямаше никви. След като ми заби колата погледнах и видях всъщност, каква грешка набива. Ще приложа снимки на грешката, направих също така 2 лога съответно на 03/10/11 канал и 08/10/11 канал на 4-та предавка в диапазона 1500-3500 (докато забие). Прилагам също така графика със тайниминга на ГНП-то.
Мотора е 1.9 TDI ASV , ЕГР-а е махнат и е сложен Рейс пайп, а вакумите към него са запушени с болтове. Катализатор няма.
ГНП-то ми беше пипано, но не знам дали е върнато в нормален вид.
Ще съм благодарен за компетентно мнение по снимките и да ме насочите.
Мотора е 1.9 TDI ASV , ЕГР-а е махнат и е сложен Рейс пайп, а вакумите към него са запушени с болтове. Катализатор няма.
ГНП-то ми беше пипано, но не знам дали е върнато в нормален вид.
Ще съм благодарен за компетентно мнение по снимките и да ме насочите.
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-003-010-011.xls
- (24.5 KиБ) Свален 65 пъти
-
- LOG-01-008-010-011.xls
- (25 KиБ) Свален 86 пъти
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
Пренадува. Трябва да се почисти геометрията.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ ASV - пърпори и спира да върви
А сигурен ли си че е геометрията, тъй като е чистена преди месеци. Дебитомера може ли да прави проблем?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, ch90chavdarov и 147 госта