МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Колеги взех си бууст метър , който мери налягане и вакуум , за налягането на турбината го вързах и показва но за вакуума нещо не се справям ... Дали са ми един щуцер , който се разклонява и въпросът е от къде да закача вакуума ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Я качи една снимка, да го видим!
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Ами дизела не прави вакуум
Нищо не си объркал , кат си вземеш бензин ще мериш и вакуума
Нищо не си объркал , кат си вземеш бензин ще мериш и вакуума
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Дизелите затова имат вакуумпомпи, много неща при колите се управляват с вакуумни вентили.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Аз реших , че ако го вържа някъде по - вскуум маркучите ще мери вакуума :D Уреда е ментак общо взето от 40 лв , не е нищо особено .
Това е .
Това е .
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Ще мери или вакуум или налягане. Зависи къде ще му вържеш маркучлето. Но двете едновременно не.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
И на мен ми беше чудно как ще мери и двете но така беше дадено нс схемата с тройника , благодаря остава така значи . Имам въорос свързан с пика на турбината , закачал съм я преди време в движение и си надуваше около 1.15 - 1.20 ( с чип е ) . Сега по - бууст метъра като карам на 5 - та със 100 км ч примерно и и подам рязко газ стрелкатс отива на 1.5 и веднага връща на 1.2 - 1.25 някъде това нормално ли е за секунда да пиква толкова много ? Геометрията е чиста на 100 % никога не е забивала колата , взеки ден си я " продухвам " , утре ще я закача пак в движение да видя какво ще покаже , като стойности .
Изпратено от моят Lenovo P1ma40 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo P1ma40 с помощта на Tapatalk
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Не се учудвай ако има разминаване между показанията на мап сензора и на китайското буустметърче за 10$.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: МК4 1.9 AHF , свързване на бууст метър
Предполагам , че има и за това е така :)
Изпратено от моят Lenovo P1ma40 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo P1ma40 с помощта на Tapatalk