а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fac3`t0`fac3
Мнения: 457
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 12:46
Автомобил: Vw Golf ABF
Двигател: ABF
Местоположение: Варна

а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот fac3`t0`fac3 » Вто 13 ное 2018 11:27


Здравейте колеги искам да споделя с вас проблема който ми възникна та ако успеем заедно да го разрешим че съм в задънена улица.
Колата е а3 1.9 тди 110кс познатия на милиони двигател по света какво се случва..
Колата скъса ангренажен ремък на магистралата след като водната помпа блокира със скорост 140км...след странното свирене което се чу единственото което успях да направя бе да изключа от скорост ..след което колата угасна..
Дръпнахме я в сервиз и се установи следното
Скъсан анг.ремък ударени 3 повдигача и блокирала водна помпа...когато се къса ремъка се навива и блокирва коляновия вал.
Следва Комплект ремъци + 4 ролки и водна помпа на INA+ ново масло 10в40 маслен и горивен филтър..шлайф глава+напасване на клапани и нови гарнитури.. :banghead
Колата запали работи добре...но не върви(според мен центровката е добра поради причината че колата пали от раз и работи добре)
Но ... няма мощност.
Сваляхме турбината вътре оста е крива и перката на студената част опира в корпуса и геометрията е блокирала...търся турбина и намерих същата (на моята пише VNT15..намирам същата 1749в рециклирана ..с нова средна част ...нови перки...перфектна) Слагаме новата турбина и пак няма мощност..на 1ва се изрязва и после е умряла...и почна да пуши когато я запаля само на масло.
Майстора който я сглобява каза че трябва да се настрой клапана и геометрията....но пак не става ..не върви
Клапаните н75 и н18 са работещи..вакуум има,всички маркучи са сменени(вакуумните) затапен егр...и пак не върви
Някакви идея :a045

Последна промяна от fac3`t0`fac3 на Вто 13 ное 2018 15:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот goppa » Вто 13 ное 2018 12:07


Привери си центровката на помпата и синхронизацията на валовете!


Потребителски аватар
fac3`t0`fac3
Мнения: 457
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 12:46
Автомобил: Vw Golf ABF
Двигател: ABF
Местоположение: Варна

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот fac3`t0`fac3 » Вто 13 ное 2018 15:35


Центровката едва ли е проблем защото все ще имаше някакъв признак..я трудно щеше да пали...я да тресе ...
Откачих дебитомера за проба...без него е голяма мъка стига до 2200 2500 въобще не върви...според мен е работещ..
Изолиран е EGR ..запушихме от двете страни с пластини и навих болт на вакуумния маркуч от н18 който идва...
Само въздушния филтър не съм сменял...да е от него ?
Това което каза "майстора" беше че рециклираната турбина е с китайска геометрия с която колата нямало да върви...свали я и сложи гаретова геометрия и ся била оса...нещо ме съмнява тази работа..защото не върви добре :gruebel


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот vanesto » Вто 13 ное 2018 15:39


Вижте все пак центровката, няма как да сменяте ремъка, без да я погледнете. Въздушния на колко км е?
Ако не можеш да се справиш с проблема, можеш да посетиш Ifidik.
Майсторът ти е оплескал нещо, с тия смени. При кого ходи?


Потребителски аватар
fac3`t0`fac3
Мнения: 457
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 12:46
Автомобил: Vw Golf ABF
Двигател: ABF
Местоположение: Варна

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот fac3`t0`fac3 » Вто 13 ное 2018 15:44


Говорих с Иво и понеделник ще го посетя..а майстора е мой колега който има сервиз..
За Центровката пак казвам се съмнявам защото всичко е на белези..ремък ..помпа ...а и щеше да покаже по няккавъ начин...а мотора е часовник
Въздушния филтър има едно бяло като памук отдолу залепено на самия филтър...бая черничко е ...заблудил съм се по горната част на филтъра защото е като нов...но сега го видяхдоста мръсничък е ....да е от него .. ?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот vanesto » Вто 13 ное 2018 15:48


Няма да е от филтъра, ама го смени, и вземи такъв, който е без тази вата, повече въздух смуче.
Предполагам, че нещо по турбото е огелпил твоя колега. Иво ще каже.


Потребителски аватар
fac3`t0`fac3
Мнения: 457
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 12:46
Автомобил: Vw Golf ABF
Двигател: ABF
Местоположение: Варна

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот fac3`t0`fac3 » Вто 13 ное 2018 15:51


Турбото е 1749в рециклирано с нова ос..перки,,гайки и т.н
Интересното е че тръбата която е за ЕГР не става на моя мотор и се принудихме да го затапим..Да не би да е от някой Сеат това турбо
Незнам пречи ли на вървежа ЕГР
Но това с китайската геометрия ми се струва смешно..мамка му все пак е нова
Иво ще види и после ще пиша какво е станало


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: а3 1.9 тди 110 к.с. AHF скъса ангренажен ремък на магистралата

Мнениеот vanesto » Вто 13 ное 2018 15:54


Да не е обърнал гривната на обратно.
Най-вероятно не е от Голф.
Без ЕГР трябва да върви повече даже.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Georgig382, Pet_rov и 170 госта