Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот vinixxx » Вто 20 ное 2018 12:52


на 68 реални градуса,стрелката ми седи на почти 90
стрелката е само орентировъчно




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот vanesto » Вто 20 ное 2018 12:55


Дискутирана е тази тема много, нарочно е така.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот vinixxx » Вто 20 ное 2018 14:02


....щото викат,не изстива на спускане


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот valiosport » Вто 20 ное 2018 17:42


Стрелката е ориентировъчно но не може да има 30 градуса разлика в показанието. По тая логика ще вдигне 120° и пак ще показва 90 или стрелките не са ти верни или не го мериш вярно.
На спускане неможе да не истива при положение че не се изгаря гориво, няма какво да потдържа топлото при положение че искаш и в купето да ти е топло


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот Водния дух1 » Вто 20 ное 2018 17:52


Аз да питам-на колко градуса компа пуска подгр.свещи на антифриза? Аз съм забелязал,че при мен това става под минус 5-6 .Дефакто,когато е 0 до минус 5 ,дарака ми загрява по-бавно отколкото минус 5 и надолу.


chriss
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот chriss » Сря 21 ное 2018 10:55


При мен уреда на таблото си показва точно.
Сутринта за 8 км до работа при 1 градус навън успя да вдигне 60 градуса на антифриза, закачих VCDS показа 58 градуса. Това при включено парно, духаше си топло.
Тези подгревни свещи на антифриза къде се намират, може ли снимка ?
Възможно ли е моята да няма такива, 1,9 ТДИ, Голф4, 101 кс, ПД - внесена от Италия .


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот vanesto » Сря 21 ное 2018 11:01


Намират се на тройника на антифриза, един метален фланец, ама щом е от Италия не ги търси, и моята няма.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот valiosport » Сря 21 ное 2018 12:49


Моя голф е от Италия и има. Има и друго, ако вдигнеш над 2200 оборота спират


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот milmar » Сря 21 ное 2018 21:18


По принцип колите правени за южните страни нямат. И моята нямаше. Така или иначе, подгревните свещи не са нафтова печка, помагат доста, но колата не стига 90 градуса за секунди. Моите успяват да качат до 80 градуса за 5-10 км., в зависимост от околната температура. Хубавото е, че и на празен ход колата ти загрява. За 5 мин. докато изчистиш снега и започва да разтопява леда по стъклото, а без тях няма загряване на място.


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот kukata_pasat » Чет 22 ное 2018 11:11


Да споделя моя Пасат АФН за 5 км градско движение в Плевен до работата ми за 10-11 минути работа на двигателя за от момента на запалването му до момента на гасенето му при темететура 10 градуса вдига 90гр при 5 гр вдига 80гр при 0 гр вдига 70гр при -5 гр вдига 60гр засичано многократно.


BazilVenceslas
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 11 дек 2016 14:08
Автомобил: Golf 5
Двигател: BXF 90кс 2006г

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот BazilVenceslas » Пет 23 ное 2018 16:51


Здравейте,

Аз имам VW Golf 5 и също забелязах, че на таблото изписва 90 градуса, а по диагностика Delphi DS150 ми показва, че колата е на 70 градуса.
Това нормално ли е според вас да лъже така в показанията ?
Четох по-нагоре в темата, но нямаше еднозначен отговор и явно е явление и на VW Golf 4.


Selka
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 18 авг 2018 14:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот Selka » Пет 23 ное 2018 18:02


Ами колеги при мене показва 90 градуса и решихме да я закачим на VAG com и пак си показва 90 градуса.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот valiosport » Съб 24 ное 2018 17:16


BazilVenceslas написа:Здравейте,

Аз имам VW Golf 5таблото изписва 90 градуса, а по диагностика Delphi DS150 ми показва, че колата е на 70 градуса.
Това нормално ли е според вас да лъже така в показанията ?

Ти на тази диагностика вярваш ли и и откъде си сигурен че именно тя не лъже


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса

Мнениеот NathaN » Съб 24 ное 2018 23:22


valiosport написа:Nathan, казваш с оригинален работата заспала. Добре вярвам ти, но ми е чудно какво повече има оригиналния термостат, освен щампа на ФВ, но със сигурност не е произведен от ФВ.
Аз на моя шлеп му сменявах всяка зима термостатите и тази зима се отказах. Пробвал съм повечето марки от по известните, Vernet, Wahler, Behr.
Единствено Behr като изработка е външно като оригиналния. При температура около +1, 0°С на колата и трябват 9км за да вдигне 90° на извънградско, в града незнам колко време ще и трябва, но може и да не вдигне 90°. Стане ли навън -10°С и на извънградско вече не може да върви на 90° ако парното е усилено, при нормално шофиране, при напъване сигурно ще може не съм пробвал.
Имам кора под двигатела за да задържа топлината в коша и подгревни свещи на антифриза които работят , но пак трудно загрява когато времето е студено.
Миналата година имаше студ -15°С само една сутрин, паля колата и излизам отвън да пуша цигара, докато почне да размразява стъклото, след 3-тата 4-тата минута като си сложа ръката на духалката в средата се осеща леко топло вече, вдигам предния капак и пипам свещите на антифриза парят и трите нямат пипане. Говорим за работа на празен ход без форсирания и издевателства с колата при тази студ.


на -10 трудно загрява наистина, но при мен градско рядко я виждам на 90 понеже докато тръгна на някъде и трябва да спра и не загрява на 90, иначе ако я опъна на дълго си ги вдига 90 без проблем без значение на вън каква е темп, а относно свещите ми се иска да сложа и аз само трябва да си намеря и + кой да ми ги свърже и къде и как се свървзва. Вуйчо ми си взе ПД голф 4 и имаше сток и разгледах, но пак си трябва някой да ги свърже



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта