на 68 реални градуса,стрелката ми седи на почти 90
стрелката е само орентировъчно
Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Дискутирана е тази тема много, нарочно е така.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
....щото викат,не изстива на спускане
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Стрелката е ориентировъчно но не може да има 30 градуса разлика в показанието. По тая логика ще вдигне 120° и пак ще показва 90 или стрелките не са ти верни или не го мериш вярно.
На спускане неможе да не истива при положение че не се изгаря гориво, няма какво да потдържа топлото при положение че искаш и в купето да ти е топло
На спускане неможе да не истива при положение че не се изгаря гориво, няма какво да потдържа топлото при положение че искаш и в купето да ти е топло
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Аз да питам-на колко градуса компа пуска подгр.свещи на антифриза? Аз съм забелязал,че при мен това става под минус 5-6 .Дефакто,когато е 0 до минус 5 ,дарака ми загрява по-бавно отколкото минус 5 и надолу.
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
При мен уреда на таблото си показва точно.
Сутринта за 8 км до работа при 1 градус навън успя да вдигне 60 градуса на антифриза, закачих VCDS показа 58 градуса. Това при включено парно, духаше си топло.
Тези подгревни свещи на антифриза къде се намират, може ли снимка ?
Възможно ли е моята да няма такива, 1,9 ТДИ, Голф4, 101 кс, ПД - внесена от Италия .
Сутринта за 8 км до работа при 1 градус навън успя да вдигне 60 градуса на антифриза, закачих VCDS показа 58 градуса. Това при включено парно, духаше си топло.
Тези подгревни свещи на антифриза къде се намират, може ли снимка ?
Възможно ли е моята да няма такива, 1,9 ТДИ, Голф4, 101 кс, ПД - внесена от Италия .
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Намират се на тройника на антифриза, един метален фланец, ама щом е от Италия не ги търси, и моята няма.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Моя голф е от Италия и има. Има и друго, ако вдигнеш над 2200 оборота спират
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
По принцип колите правени за южните страни нямат. И моята нямаше. Така или иначе, подгревните свещи не са нафтова печка, помагат доста, но колата не стига 90 градуса за секунди. Моите успяват да качат до 80 градуса за 5-10 км., в зависимост от околната температура. Хубавото е, че и на празен ход колата ти загрява. За 5 мин. докато изчистиш снега и започва да разтопява леда по стъклото, а без тях няма загряване на място.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Да споделя моя Пасат АФН за 5 км градско движение в Плевен до работата ми за 10-11 минути работа на двигателя за от момента на запалването му до момента на гасенето му при темететура 10 градуса вдига 90гр при 5 гр вдига 80гр при 0 гр вдига 70гр при -5 гр вдига 60гр засичано многократно.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 11 дек 2016 14:08
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BXF 90кс 2006г
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Здравейте,
Аз имам VW Golf 5 и също забелязах, че на таблото изписва 90 градуса, а по диагностика Delphi DS150 ми показва, че колата е на 70 градуса.
Това нормално ли е според вас да лъже така в показанията ?
Четох по-нагоре в темата, но нямаше еднозначен отговор и явно е явление и на VW Golf 4.
Аз имам VW Golf 5 и също забелязах, че на таблото изписва 90 градуса, а по диагностика Delphi DS150 ми показва, че колата е на 70 градуса.
Това нормално ли е според вас да лъже така в показанията ?
Четох по-нагоре в темата, но нямаше еднозначен отговор и явно е явление и на VW Golf 4.
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
Ами колеги при мене показва 90 градуса и решихме да я закачим на VAG com и пак си показва 90 градуса.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
BazilVenceslas написа:Здравейте,
Аз имам VW Golf 5таблото изписва 90 градуса, а по диагностика Delphi DS150 ми показва, че колата е на 70 градуса.
Това нормално ли е според вас да лъже така в показанията ?
Ти на тази диагностика вярваш ли и и откъде си сигурен че именно тя не лъже
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1.9TDI AHF - Трудно вдига 90 градуса
valiosport написа:Nathan, казваш с оригинален работата заспала. Добре вярвам ти, но ми е чудно какво повече има оригиналния термостат, освен щампа на ФВ, но със сигурност не е произведен от ФВ.
Аз на моя шлеп му сменявах всяка зима термостатите и тази зима се отказах. Пробвал съм повечето марки от по известните, Vernet, Wahler, Behr.
Единствено Behr като изработка е външно като оригиналния. При температура около +1, 0°С на колата и трябват 9км за да вдигне 90° на извънградско, в града незнам колко време ще и трябва, но може и да не вдигне 90°. Стане ли навън -10°С и на извънградско вече не може да върви на 90° ако парното е усилено, при нормално шофиране, при напъване сигурно ще може не съм пробвал.
Имам кора под двигатела за да задържа топлината в коша и подгревни свещи на антифриза които работят , но пак трудно загрява когато времето е студено.
Миналата година имаше студ -15°С само една сутрин, паля колата и излизам отвън да пуша цигара, докато почне да размразява стъклото, след 3-тата 4-тата минута като си сложа ръката на духалката в средата се осеща леко топло вече, вдигам предния капак и пипам свещите на антифриза парят и трите нямат пипане. Говорим за работа на празен ход без форсирания и издевателства с колата при тази студ.
на -10 трудно загрява наистина, но при мен градско рядко я виждам на 90 понеже докато тръгна на някъде и трябва да спра и не загрява на 90, иначе ако я опъна на дълго си ги вдига 90 без проблем без значение на вън каква е темп, а относно свещите ми се иска да сложа и аз само трябва да си намеря и + кой да ми ги свърже и къде и как се свървзва. Вуйчо ми си взе ПД голф 4 и имаше сток и разгледах, но пак си трябва някой да ги свърже
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта