Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
- lou
- Мнения: 905
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Здравейте колеги, от скоро притежавам Пасат B6 2.0 TDI, и като цяло върви, но като в ниските е много мудна.. смисъл като дам пълна газ в първите 2-3 секунди е доста бавна след като влезе след 3000 оборота и се оправя.Днес бях на диагностика и момчето ми каза че има проблем в турбото.. на място не надува както трябва.Та въпроса ми е вие имали ли сте подобен проблем и как сте го решили ??
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Ти па... на място...
На AFN-а тряа му изкарам буталата през ауспуха, че да вдигне над 0.3 бара на място
Виж закачай една диагностика и газ по правата покрай Кенана.
Налягане търсиш само при натоварен мотор - иначе нъцки!
На AFN-а тряа му изкарам буталата през ауспуха, че да вдигне над 0.3 бара на място
Виж закачай една диагностика и газ по правата покрай Кенана.
Налягане търсиш само при натоварен мотор - иначе нъцки!
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
3000 оборота е много късно да тръгва да се набира,тя на 3500-3700 спира да върви
малко под 2000 трябва да усешташ тяга вече
а причините може да са твърде много:
-запушен катализатор
-преебано турбо/геометрия/актуатор/вакум/
-дебитомер
-затлачен всмукател или егр
трябва ти читав майстор
малко под 2000 трябва да усешташ тяга вече
а причините може да са твърде много:
-запушен катализатор
-преебано турбо/геометрия/актуатор/вакум/
-дебитомер
-затлачен всмукател или егр
трябва ти читав майстор
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
BMR мотора няма проблем с геометрията.
Щом го няма на място проверете вакума към актуатора. Понякога тези мотори имат проблем с клапана които върти вихровите клапи /ако има такива/ или със клапана на ЕГР охладителя. Ако някое от тях издиша на акруатора понякога не стига вакум.
Щом го няма на място проверете вакума към актуатора. Понякога тези мотори имат проблем с клапана които върти вихровите клапи /ако има такива/ или със клапана на ЕГР охладителя. Ако някое от тях издиша на акруатора понякога не стига вакум.
- lou
- Мнения: 905
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Така .. малко ъпдейт .. след разговор с niksi той ме прати при Pepino за проверка на софтуера.. та Пепи ми сложи стоков и колата малко се пооправи, но в нискоти все още я няма никва.. сега тръгва след около 2500 оборота
О
О
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Само да кажа че BMN/BMR 170к.с. имат проблем с геометрията. Аз съм с bmn и имах 2 счупени крачета на картрич на геометрията....
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Колегата има предвид , че на този мотор се слага от следващото поколение турбокомпресор , и е доста безпроблемен в сравнение с предните турбини.
А това , че нещо някъде може да се счупи не е никакъв критерии . Просто си изтеглил късата клечка
А това , че нещо някъде може да се счупи не е никакъв критерии . Просто си изтеглил късата клечка
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 14 яну 2021 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Здравейте,имам същият проблем като при колегата Lou ,колата въобще не върви.Колата ми е автоматик.ЕГР клапана е затапен и изключен софтуерно,ДПФ филтъра ми е сменен с рециклиран преди 10к км.При изпреварване колата въобще няма мощност,от една седмица е в сервиз,проверени са турбото,всички филтри,дюзи,всички маркучи,горивна помпа и всичко от което може да дава проблем,и въпреки всичко колата не върви.Пробвах с работещи дюзи от друг автомобил няма промяна,маркучите къде каквото има са проверени и всички са здрави.Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели,ще съм благодарен.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Проверете на вагком дебитомера,ама не просто да пуснете сканиране...
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 14 яну 2021 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Здравейте,със и без дебитомер разлика няма.Колата няма мощност,не отчита никакви грешки.Възможно ли да е от дюзите,въпреки че не отчита някакви фрапантни отклонения в стойностите?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
В сервиза би трябвало да закачат диагностиката в движение и да гледат живите данни или да направят ЛОГ файл и се вижда кое не дава исканото.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 14 яну 2021 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат B6 TDI 170 к.с - Загуба на мощност
Това го правиха,дори единият път и аз бях в колата.Само,че аз не мога да разчета показанията..Според майстора всичко работи и е в норми,единствено дюзите са със завишени стойности,но не прекалено.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта