Е такива 5бр взех утре ще видя как ще ги слагам, гледам че нямат фаска .
F00VC17505
Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Днес смених дихтунгите по следния начин: свалих дюзите старите дихтунги на 3 от цилиндрите си бяха в леглата , извадих ги почистих с парцалче и спреи за дискове, поставих новите на разпрасквачите и пуснах дюзите.
След запалване напръсках с вода с веро и от първи и четвърти излизат малки мехурчета, преди смяната днес по същия начин пръсках и пак излизаха.
Даите идея какво може да се направи.
След запалване напръсках с вода с веро и от първи и четвърти излизат малки мехурчета, преди смяната днес по същия начин пръсках и пак излизаха.
Даите идея какво може да се направи.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Аз имам от стара дюза направен "райбер", дюзата я ползвам за "водач" , а самия райбер , подобен тип дето е за зачистване на водопроводни батерии, е монтиран отпред на корпуса на дюзата , така си чистя леглата в главата преди монтаж на самите дюзи. Внимателно на ръка и става един път. Сигурно при теб има надрано точно в леглото. Получава се при вадене на запекла дихтунга с неправилните инструменти, най-често тънка отверка или някакво тънко шило и т.н., така се надира повърхността . А самите дихтунги запичат от греста, с която се лепят масово за дюзите...омагьосан кръг нали.
Освен пак да демонтираш дюзите, да си намериш/купиш един прав райбер за чешми ( щото е евтин и няма ценови заместител ) , малкия е със сигурност пасващ там ( те се продават една ръкохватка с два "камъка" ) , направи една дистанционна втулка да влезе райбера в него и да върви уплътнено в отвора на главата, така ще знаеш , че ще работи в местото дето ляга дюзата и ще е максимално вертикално. Ползвай обикновен вазелин за смазка и да се обират стружките от отвора. Леко натискаш и завърташ! Всичко на ръка! Тр-четири пъти са обикновено достатъчни!
Запушваш дупката в главата ( аз ползвам дръжка от детска четчица, от по-дебелите ) дето влиза разпръсквача, пръсваш малко спрей за спирачки и обдухваш с компресор . Слагаш отвърнатата предварително дихтунга и стягаш по реда нещата. Предполагам знаеш как се отгрява бакър , да стане мек?
Освен пак да демонтираш дюзите, да си намериш/купиш един прав райбер за чешми ( щото е евтин и няма ценови заместител ) , малкия е със сигурност пасващ там ( те се продават една ръкохватка с два "камъка" ) , направи една дистанционна втулка да влезе райбера в него и да върви уплътнено в отвора на главата, така ще знаеш , че ще работи в местото дето ляга дюзата и ще е максимално вертикално. Ползвай обикновен вазелин за смазка и да се обират стружките от отвора. Леко натискаш и завърташ! Всичко на ръка! Тр-четири пъти са обикновено достатъчни!
Запушваш дупката в главата ( аз ползвам дръжка от детска четчица, от по-дебелите ) дето влиза разпръсквача, пръсваш малко спрей за спирачки и обдухваш с компресор . Слагаш отвърнатата предварително дихтунга и стягаш по реда нещата. Предполагам знаеш как се отгрява бакър , да стане мек?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Колега samo_pechka да те попитам, когато погледнеш в отвора на дюзата какво виждаш и какво трябва да се вижда:
При мен се вижда примерно окръжност не сам я мерил колко е Ф-то и в нея друга окръжност която е по ниска (като фаска как да го нарека незнам) за самата дихтунга. Така ли трябва да бъде или при мен това в центъра е вкупано? При мен дихтунгата ляга в това вкупаното, но то е една идея по голяма окръжност можеби от дихтунгата.
При мен се вижда примерно окръжност не сам я мерил колко е Ф-то и в нея друга окръжност която е по ниска (като фаска как да го нарека незнам) за самата дихтунга. Така ли трябва да бъде или при мен това в центъра е вкупано? При мен дихтунгата ляга в това вкупаното, но то е една идея по голяма окръжност можеби от дихтунгата.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Да, доколкото си спомням нещо такова е.
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Здравейте колеги и на мен ми излиза същата грешка 00550 пробвах аванса работи колата пали трудно с бели пушаци няма мощност.Немога да разбера защо дава такава разлика
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
На прескочил зъб на ангренажа прилича. Или на разхлабено ангренажно колело на коляновият вал.
Погледни шайбите на коляновия вал, ако бият много вероятно е това .
Погледни шайбите на коляновия вал, ако бият много вероятно е това .
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Ще погледна като топла пали веднага и не пуши но няма мощност откаде може да показва различни неща в basic settings и measuring blocks гледам на едното веднага на другото и има разлика двигателя е 1z.Днес запали както трябва но при форсиране пуши много бял дим
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
От изоставане е центровката е това. И е нормално в бейсик сетингс за е различен аванса.
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Добре да дам помпата на предварително нещо друго да погледна или направя .Някой път пали както трябва някой път с много зор и бял пушек независимо как е запазила няма мощност и пуше даже сутринта нагоре по един баир едва го качи прекъсва ще гасне не иска хем запали нормално после наравното повече от 2000 оборота не може като загрее някой път 3000 и спира да има бял пушек или когато дига 3000 с бял пушек и почват да падат оборотите
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Както писах по-горе, погледни шайбите н а коляновия вал дали се "клатят" докато работи мотора. Ако се клатят гасиш и ремонтираш, иначе ремонта може да поскъпне в пъти. Ако не се клатят просто презацепваш наново ангренажа и центроваш момента на впръскване.