Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Пон 19 ное 2018 10:52


Преди малко говорих по тела с един дизелджия, казах му за голямия аванс (88) и грешката 00550 ,според него причината е прескочил зъб на помпата та дори два каза. Каза ,че от авансаторния клапан повече от 15(не запомних какво),не вдига.
Снощи свалях капака гледах ремака здрав опънат ,ма не погледнах центровката да се е......




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Пон 19 ное 2018 11:06


Хубава тема се е заформила. Умната дюза наистина дефектира понякога , дори да е наред откъм ел часта. Просто почва да заяда котвата по някое време и отчитането се компрометира . При мен досега не се е случвало, може би щото не пропускам зареждане без малко добавено масълце. А авнасатора почне ли да се задръства - лошо. Особено ако се дължи на много фини стружки


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Пон 19 ное 2018 11:06


Нещо не мога да си представя как ще прескочи зъб в предварение.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Пон 19 ное 2018 11:46


Такъв вариант клони към нула. Освен ако е палена ( принудително ) по инерция на заден ход.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Пон 19 ное 2018 12:00


samo_pechka написа:Такъв вариант клони към нула. Освен ако е палена ( принудително ) по инерция на заден ход.

Все си мисля ,че не помня такав случаи да сам я палил на скорост. Човека с помпите и дюзите ми каза ,че било доста често срещано при него да прескочи зъб ремака наи-често се случвало при изгасване на мотора.
За момента можем само да гадаем докато не се пребера и не вкарам вложката в колелото на помпата, и прекарам к.вал на белег.
Незнам от умната дюза можели толкова голяма ралика да даде в таиминга.
А аз потчти всеки път слагам 2Т масло без мярка ,взимам манол,репсол сега последно на лотос.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот samo_pechka » Пон 19 ное 2018 15:19


Може и да има такъв случай при гасене, но при рязко и по-грубо отпускане на съединител , на място на скорост, примерно. На мен ми се е случвало да "угася" така два или три пъти по невнимание , но без последствия . Просто е почти невероятно да прескочи в предварение ( мое мнение ) , може би както казах при някакво бутане да пали назад примерно , но колата е на първа скорост да речем, или да се бута напред , но тя да е на задна в този момент. Не бива да се допуска рязко развъртане на КВ назад.
Любопитно ми е все пак каква е точната причина , сподели моля след оправяне на колата :)


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Пон 19 ное 2018 15:53


Ще споделя ,дори се надявам с ваша помош да отстраня проблема.
Като се пребера другата седмица ще ходя при дизелджията ,че при него са ми дюзите(0,212ум) за стенд,та освен проверка на центровка,ще ги сменя да видя с тях как ще е.
Просто незнам каде може да е проблема,мислех авансаторен клапан но при теста се осеща промяна на работата на мотора,и процентите се движат,първият ден колкото и да се мъчех да изтрия грешката не стана, снощи можеби след 2-3теста на авансатора грешката се изтри каква е причинта нз.
Колата днес сутринта при 0°С запали по работи без пушаци. Оборотите ги бях вдигнал от ваг кома на 840, върнах си ги по дефалт, също така и мг.бях ги направил на 3,4мг и тях си ги върнах но сега са 2-2,2мг ,а бяха 2,8мг.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Пон 19 ное 2018 20:36


Почисти с контактен спрей малкия щепсъл на помпата! Този с трите крачета, който захранва клапана за гасене и авансаторния клапан.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 25 ное 2018 20:24


Момчета прибрах се и днес 3ч ръчках по колата.
Та какво ръчках:
Почнах с окабеляването , свалих компа и с контактен спреи почистих буксите, скед това двете букси на гнп-то.
Оказа се ,че троината букса на гнп-то има два оголени кабела от протъркване, изолирах ги запалих и промяна няма.
Висок таиминг и грешката на лице.
Свалих капака и проверих центровката, сложих влошката на гнп-то а отзад на камбаната излезна 0, на разпределителния вал има белег с боя съвпада.
Пробвах с откачен троен кабел и принодителен + на клапана на гнп-то, колата пали и работи много шумно.
Забелязах че на моменти след леко изфорсирване на канал 4, исканите градоси са 1,2 примерно а реалните над 8,а след изфорсирването слизат до 2, и тогава таиминага става примерно 60, при следващо ворсиране реалното става пак високо и таиминга минава над 100.
Друго което направих е да източа пробката на горивния филтър , и сипах 20л +добавка.
И всичко си е по старо му таиминга пак е висок.
Даите насоки, утре ще сменя горивния филтър, .


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Нед 25 ное 2018 20:44


Ами насичвам те към цедката на електромагнитния клапан на авансатора/този под главата на помпата/.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 25 ное 2018 20:54


goppa написа:Ами насичвам те към цедката на електромагнитния клапан на авансатора/този под главата на помпата/.

Тази цедка на този въпросен клапан, не е ли наи-доло и наи-отзад на гнп-то, там кадето влизат двата кабела. А под главата не се сещам.
IMG_20181125_205311.png


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Нед 25 ное 2018 20:56


Същата. Главата на помпата е чугуненият детаил с щуцерите към дюзите.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 25 ное 2018 21:04


goppa написа:Същата. Главата на помпата е чугуненият детаил с щуцерите към дюзите.

Аз за глава си представям , това наи-отгоре ел.блока. Помежду другото сам поръчал за утре и въпросната цедка с горивния филтър,имам също и един ел.блок.
Само не знам как ще стане да извадя помпата и по точно така ,че да не свалям цялата предница, как става изваждането на помпата .


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот goppa » Нед 25 ное 2018 21:29


Гнп-то е боксер. Главата не е отгоре а отстрани :mhihi .
Свалянето на помпата става без сваляне на предницата. Има достъп макар и ограничен до обтягащата ролка на ангренажа и до всички други болтчета и гайки които имат отношение към настройката и монтажа на гнпто


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 27 ное 2018 13:41


За момента нищо не сам правил, цедката на авансаторния клапан не е доставена.
Една седмица няма да ме има пак, и другата седмица почвам пак да ровя.
За момента планирам да взема помпа втора рака ,вчера взех ремонтен комплект за нея да и сменя гарнитурите и да видим какво ще стане.
Намерих е това но нещо загубих темата.
IMG_20181127_133544.png



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11, kris11, Shamata и 176 госта