Преди малко говорих по тела с един дизелджия, казах му за голямия аванс (88) и грешката 00550 ,според него причината е прескочил зъб на помпата та дори два каза. Каза ,че от авансаторния клапан повече от 15(не запомних какво),не вдига.
Снощи свалях капака гледах ремака здрав опънат ,ма не погледнах центровката да се е......
Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Хубава тема се е заформила. Умната дюза наистина дефектира понякога , дори да е наред откъм ел часта. Просто почва да заяда котвата по някое време и отчитането се компрометира . При мен досега не се е случвало, може би щото не пропускам зареждане без малко добавено масълце. А авнасатора почне ли да се задръства - лошо. Особено ако се дължи на много фини стружки
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Нещо не мога да си представя как ще прескочи зъб в предварение.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Такъв вариант клони към нула. Освен ако е палена ( принудително ) по инерция на заден ход.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
samo_pechka написа:Такъв вариант клони към нула. Освен ако е палена ( принудително ) по инерция на заден ход.
Все си мисля ,че не помня такав случаи да сам я палил на скорост. Човека с помпите и дюзите ми каза ,че било доста често срещано при него да прескочи зъб ремака наи-често се случвало при изгасване на мотора.
За момента можем само да гадаем докато не се пребера и не вкарам вложката в колелото на помпата, и прекарам к.вал на белег.
Незнам от умната дюза можели толкова голяма ралика да даде в таиминга.
А аз потчти всеки път слагам 2Т масло без мярка ,взимам манол,репсол сега последно на лотос.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Може и да има такъв случай при гасене, но при рязко и по-грубо отпускане на съединител , на място на скорост, примерно. На мен ми се е случвало да "угася" така два или три пъти по невнимание , но без последствия . Просто е почти невероятно да прескочи в предварение ( мое мнение ) , може би както казах при някакво бутане да пали назад примерно , но колата е на първа скорост да речем, или да се бута напред , но тя да е на задна в този момент. Не бива да се допуска рязко развъртане на КВ назад.
Любопитно ми е все пак каква е точната причина , сподели моля след оправяне на колата :)
Любопитно ми е все пак каква е точната причина , сподели моля след оправяне на колата :)
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Ще споделя ,дори се надявам с ваша помош да отстраня проблема.
Като се пребера другата седмица ще ходя при дизелджията ,че при него са ми дюзите(0,212ум) за стенд,та освен проверка на центровка,ще ги сменя да видя с тях как ще е.
Просто незнам каде може да е проблема,мислех авансаторен клапан но при теста се осеща промяна на работата на мотора,и процентите се движат,първият ден колкото и да се мъчех да изтрия грешката не стана, снощи можеби след 2-3теста на авансатора грешката се изтри каква е причинта нз.
Колата днес сутринта при 0°С запали по работи без пушаци. Оборотите ги бях вдигнал от ваг кома на 840, върнах си ги по дефалт, също така и мг.бях ги направил на 3,4мг и тях си ги върнах но сега са 2-2,2мг ,а бяха 2,8мг.
Като се пребера другата седмица ще ходя при дизелджията ,че при него са ми дюзите(0,212ум) за стенд,та освен проверка на центровка,ще ги сменя да видя с тях как ще е.
Просто незнам каде може да е проблема,мислех авансаторен клапан но при теста се осеща промяна на работата на мотора,и процентите се движат,първият ден колкото и да се мъчех да изтрия грешката не стана, снощи можеби след 2-3теста на авансатора грешката се изтри каква е причинта нз.
Колата днес сутринта при 0°С запали по работи без пушаци. Оборотите ги бях вдигнал от ваг кома на 840, върнах си ги по дефалт, също така и мг.бях ги направил на 3,4мг и тях си ги върнах но сега са 2-2,2мг ,а бяха 2,8мг.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Почисти с контактен спрей малкия щепсъл на помпата! Този с трите крачета, който захранва клапана за гасене и авансаторния клапан.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Момчета прибрах се и днес 3ч ръчках по колата.
Та какво ръчках:
Почнах с окабеляването , свалих компа и с контактен спреи почистих буксите, скед това двете букси на гнп-то.
Оказа се ,че троината букса на гнп-то има два оголени кабела от протъркване, изолирах ги запалих и промяна няма.
Висок таиминг и грешката на лице.
Свалих капака и проверих центровката, сложих влошката на гнп-то а отзад на камбаната излезна 0, на разпределителния вал има белег с боя съвпада.
Пробвах с откачен троен кабел и принодителен + на клапана на гнп-то, колата пали и работи много шумно.
Забелязах че на моменти след леко изфорсирване на канал 4, исканите градоси са 1,2 примерно а реалните над 8,а след изфорсирването слизат до 2, и тогава таиминага става примерно 60, при следващо ворсиране реалното става пак високо и таиминга минава над 100.
Друго което направих е да източа пробката на горивния филтър , и сипах 20л +добавка.
И всичко си е по старо му таиминга пак е висок.
Даите насоки, утре ще сменя горивния филтър, .
Та какво ръчках:
Почнах с окабеляването , свалих компа и с контактен спреи почистих буксите, скед това двете букси на гнп-то.
Оказа се ,че троината букса на гнп-то има два оголени кабела от протъркване, изолирах ги запалих и промяна няма.
Висок таиминг и грешката на лице.
Свалих капака и проверих центровката, сложих влошката на гнп-то а отзад на камбаната излезна 0, на разпределителния вал има белег с боя съвпада.
Пробвах с откачен троен кабел и принодителен + на клапана на гнп-то, колата пали и работи много шумно.
Забелязах че на моменти след леко изфорсирване на канал 4, исканите градоси са 1,2 примерно а реалните над 8,а след изфорсирването слизат до 2, и тогава таиминага става примерно 60, при следващо ворсиране реалното става пак високо и таиминга минава над 100.
Друго което направих е да източа пробката на горивния филтър , и сипах 20л +добавка.
И всичко си е по старо му таиминга пак е висок.
Даите насоки, утре ще сменя горивния филтър, .
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Ами насичвам те към цедката на електромагнитния клапан на авансатора/този под главата на помпата/.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
goppa написа:Ами насичвам те към цедката на електромагнитния клапан на авансатора/този под главата на помпата/.
Тази цедка на този въпросен клапан, не е ли наи-доло и наи-отзад на гнп-то, там кадето влизат двата кабела. А под главата не се сещам.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Същата. Главата на помпата е чугуненият детаил с щуцерите към дюзите.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
goppa написа:Същата. Главата на помпата е чугуненият детаил с щуцерите към дюзите.
Аз за глава си представям , това наи-отгоре ел.блока. Помежду другото сам поръчал за утре и въпросната цедка с горивния филтър,имам също и един ел.блок.
Само не знам как ще стане да извадя помпата и по точно така ,че да не свалям цялата предница, как става изваждането на помпата .
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Гнп-то е боксер. Главата не е отгоре а отстрани .
Свалянето на помпата става без сваляне на предницата. Има достъп макар и ограничен до обтягащата ролка на ангренажа и до всички други болтчета и гайки които имат отношение към настройката и монтажа на гнпто
Свалянето на помпата става без сваляне на предницата. Има достъп макар и ограничен до обтягащата ролка на ангренажа и до всички други болтчета и гайки които имат отношение към настройката и монтажа на гнпто
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
За момента нищо не сам правил, цедката на авансаторния клапан не е доставена.
Една седмица няма да ме има пак, и другата седмица почвам пак да ровя.
За момента планирам да взема помпа втора рака ,вчера взех ремонтен комплект за нея да и сменя гарнитурите и да видим какво ще стане.
Намерих е това но нещо загубих темата.
Една седмица няма да ме има пак, и другата седмица почвам пак да ровя.
За момента планирам да взема помпа втора рака ,вчера взех ремонтен комплект за нея да и сменя гарнитурите и да видим какво ще стане.
Намерих е това но нещо загубих темата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта