Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
- samo_pechka
- Мнения: 8386
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Стила на писане, ми прилича на колегата Добромирски от Плевен.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
samo_pechka написа:Стила на писане, ми прилича на колегата Добромирски от Плевен.
Да търсих и намерих темата, колегата е Добромирски. Гледам ,че не е активен от доста време, а в самата тема проблема е решен с смяна на дюзи.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Здравеите , днес сложих дюзите 0,216 и смених гнп-то, за момента писля ,че проблема е отстранен. Нямам възможност да пиша ще пиша след ден два и следващо закачане на vcds.
Едните снимки са на стария авансатор, а другите след уж настроиките на новото гнп.
Едните снимки са на стария авансатор, а другите след уж настроиките на новото гнп.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Това алуминиеви люспи ли са в отвора на клапана?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
goppa написа:Това алуминиеви люспи ли са в отвора на клапана?
Да, яко стружки.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Задрало е буталото на авансатора. За това ти е държала висок тайминг.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Явно съм бил полезен на лично, дано да е читава помпата!
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Благодаря на всички които се включиха и дадоха савет.Днес не сам закачал колата да видя как е запсли от раз, но според графиката мисля ,че е малко в закаснение и авансатора е на високи проценти поради което.
А по смяната реших първо с новите дюзи ,и ефекта си остана, можеби с добафка и повече 2Т ,на моменти се опитваше да се задържа точен аванса но нещата отидоха до смяна на помпа.
Помпата ми я прати колега от плевенско,уж до последно работила на кола, беше пълна с гориво което меришеше странно като на бензин. На помпата смених горните две гарнитури, също така и на авансатора О-пръстените +цедката. Старата помпа се оказа че е била от пред на 2 болта без долния ,новата в момента е по същия начин 2 отпред и 1 отзад.
Сега имам друг въпрос, дюзите ги сложих с дифтунгите от старите дюзи, при поставянето на дязите леко намазах дюзата с медна грес но днес гледам че на първи цилиндар дифтунгата не е уплатнила има леко изпускане. Та въпроса е ще закисне ли или нови дифтунги?
Също така някои ако търси въпросната цедка на авансатора мога да съдеиствам BOSCH DIESEL
1 287 430 754(2лв),за гарнитури също.
А по смяната реших първо с новите дюзи ,и ефекта си остана, можеби с добафка и повече 2Т ,на моменти се опитваше да се задържа точен аванса но нещата отидоха до смяна на помпа.
Помпата ми я прати колега от плевенско,уж до последно работила на кола, беше пълна с гориво което меришеше странно като на бензин. На помпата смених горните две гарнитури, също така и на авансатора О-пръстените +цедката. Старата помпа се оказа че е била от пред на 2 болта без долния ,новата в момента е по същия начин 2 отпред и 1 отзад.
Сега имам друг въпрос, дюзите ги сложих с дифтунгите от старите дюзи, при поставянето на дязите леко намазах дюзата с медна грес но днес гледам че на първи цилиндар дифтунгата не е уплатнила има леко изпускане. Та въпроса е ще закисне ли или нови дифтунги?
Също така някои ако търси въпросната цедка на авансатора мога да съдеиствам BOSCH DIESEL
1 287 430 754(2лв),за гарнитури също.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Най-добре нови дифтунги, защото по принцип така ги дават да се сменят при всяко вадене на дюзата. Виждал съм на кола сложени две, явно стари вместо една нова.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Ако не са много сплескани може да обгориш старите с горелка.
То и новите е добре да ги третираш така. Стават по-меки.
Не прекалявай със стягането, че е алуминий.
То и новите е добре да ги третираш така. Стават по-меки.
Не прекалявай със стягането, че е алуминий.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Стягат се с 25 Nm. Дихтунгите задължително нови. И челото където лягат в главата почистено идеално.
- samo_pechka
- Мнения: 8386
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Нови и задължително с фаската към главата, внимавай като ги пускаш в отворите, да не се превъртят. Ползвай някаква детска четчица ( дръжката) или друга подходяща пръчица , не ги "лепи" за дюзата , както съм виждал на други места да процедират.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
samo_pechka написа:Нови и задължително с фаската към главата, внимавай като ги пускаш в отворите, да не се превъртят. Ползвай някаква детска четчица ( дръжката) или друга подходяща пръчица , не ги "лепи" за дюзата , както съм виждал на други места да процедират.
Точно така правих и аз лепих ги с гресчица, .
Ако знаеш точния размер и номер даи.
- samo_pechka
- Мнения: 8386
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
Номер в момента не мога да кажа, но в мои мнения някъде съм посочил , също и правилното слагане на дихтунгите. Занапред не ползвай грес за целта, грешно е.
В тая тема има мои постове viewtopic.php?t=433312
В тая тема има мои постове viewtopic.php?t=433312
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 афн, 00550 start of injecion regulation
[quote="samo_pechka"]Номер в момента не мога да кажа, но в мои мнения някъде съм посочил , също и правилното слагане на дихтунгите. Занапред не ползвай грес за целта, грешно е.
В тая тема има мои постове
F00VC17505 Това е номера мерси, поръчах си и ще ги сменя.
В тая тема има мои постове
F00VC17505 Това е номера мерси, поръчах си и ще ги сменя.