Здравейте!
Проблемът се появи наскоро, а той е, че на празен ход оборотите се менят и колата претриса. Обикновено това се случва, когато загрее на 90 градуса, преди това не се усеща. Когато потеглям на първа и втора, колата придърпва осезаемо, както и на 5та при 90-100км/ч. При палене припушва синкав пушек и студена понякога не пали от раз. Колата е с нова тандем помпа Pierburg, така че това го изключвам. На диагностика дюзите дават стойности около +-0.40. Ако са уплътненията на дюзите, колата би ли имала тези симптоми и стойности на диагностиката или проблемът е някъде другаде? Също така четох за цедка в резервоара, лесен ли е достъпът до нея?
Благодаря на отзовалите се предварително.
Обороти и придърпване - passat b5 1.9TDi 116hp PD
Re: Обороти и придърпване - passat b5 1.9TDi 116hp PD
След сменена тандем помпа и уплътненията на дюзите, колата си е със същите симптоми. При 90 градуса оборотите играят, а при включен климатик горе-долу се стабилизират. Сутрин пуши сиво-бял пушек с мирис на гориво. Колата не губи антифриз и масло. Разхода е доста висок напоследък - градско около 11/100. Дали е възможно да са дюзи, въпреки, че на ваг-ком показват доста нормални стойности или проблемът е другаде?
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Обороти и придърпване - passat b5 1.9TDi 116hp PD
Някакви грешки ? На 4-та канал последната графа какво показва ? Да не прескочила зъб да не сте я бутали да я палите нещо или на скорост да е палена ?! И да желателно е да видиж в резервоара какво става преди това смени филтъра горивният ако не си и въздушният ама за горивен вземи хубав не филтрон ако имаш възможност вземи на MAN нещо по - скъпо
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Обороти и придърпване - passat b5 1.9TDi 116hp PD
според мен направете центровката на 0
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Обороти и придърпване - passat b5 1.9TDi 116hp PD
И аз съм за центровка 0.0 0.6 до 1 макс другото дюзата във втори цилиндър е тръгнала
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Обороти и придърпване - passat b5 1.9TDi 116hp PD
Центровката я оправете на 0.0 и после виж как ще е.
Относно канал 13, аз там гледам стойностите след поне 50км пробег. На твоята картинка при "заграл мотор" стойностите са в норма. Корекцията на даден цилиндър зависи не само от състоянието на дюзата.
Относно канал 13, аз там гледам стойностите след поне 50км пробег. На твоята картинка при "заграл мотор" стойностите са в норма. Корекцията на даден цилиндър зависи не само от състоянието на дюзата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ishodov и 150 госта