Здравейте колеги,
В следната тегава ситуация съм..: Преди 6 000 километра при смяна на горивен филтър, забелях че имам масло в нафтата... Съответно бяхме посъветвани да сменим о-пръстените на дюзите и да купим ремонтен комплект и да ремонтираме тандем помпата.. Добре, направихме го и проблема изчезна.. за момента.. Преди 1 000 км сменях масло и нямаше никакви индикации да има проблем масло в нафтата или обратното. Преди 3 седмици колата ме остави на пътя, като мотора просто се изфорсира и аз го изгасих да не направя по-голяма беля (помислих си, че е турбината). При източване на маслото се оказа че имам 10 кила масло и нафта в мотора...(при положение, че събира 4,5 литра масло). Та отново - о-пръстени на дюзи (най-скъпите, на elring), средна част на турбината (имаше луфт и аксиален, и радиален) и лагери на буталата. Събрахме колата, запали, всичко работи идеално. И след 40 мин работа и 10км каране в картера отново имаше нафта.. 3 пръста над максимума.. Нямаме идея какво може да бъде.. Казаха ми, че може главата да е износена в леглата на дюзите и от там да влиза нафта (няма логика, защото сега проблема се прояви много по-бързо. преди отне 6 хил км от смяна на о-пръстените до аварията) или другото, което си мисля е, че тамдем помпата е дала фира..
Някой патил от такова нещо или някаква идея какво може да се направи?
Благодаря ви много, предварително!
Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
Една от причините може да е ДПФ-а. На моята( Хюндай 140 ешека ЦРДИ) тъй ми пълнеше. оказа се,че е ДПФ-а е почти непрекъснато в регенерация и Екуто подава нафта към инжекторите за изгаряне на саждите във филтъра и тази излишна нафта отива в маслото. Скопих ДПФ- а хадуерно и софтуерно и край! Великите майстори на дюзи,тандеми, и т.н. ми бяха бонус около 2к...
Не препоръчвам да махаш ДПФ- а, а да му обърнеш внимание. Аз го махнах защото по това време друго лечение не се предлагаше
Не препоръчвам да махаш ДПФ- а, а да му обърнеш внимание. Аз го махнах защото по това време друго лечение не се предлагаше
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
За да вкарва толкова много нафта единствения вариант остава тандем помпата. За 40 мин от ДПФ няма теоретична възможност да се случи. От о-пръстени също не бих повярвал за толкова кратко време да вкара.
А защо реши, че елринг като са най-склъпи трябва д аса най-добри. Най-добри са оригиналните. Аз лично слагам БОШ и нямам проблем с тях.
А защо реши, че елринг като са най-склъпи трябва д аса най-добри. Най-добри са оригиналните. Аз лично слагам БОШ и нямам проблем с тях.
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
M... да това за 40- те минути не съм го отразил. ДПФ-а отпада!
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
Elring излизат като оригинални като ги потърсим в каталога.по-скъпи имах предвид спрямо предните дето бяха някви полски.
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
А линка, който си ми пуснал strong, съм го гледал и там проблема е в о-пръстените. Мерси все пак.
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
valichev написа:Здравейте колеги,
Казаха ми, че може главата да е износена в леглата на дюзите и от там да влиза нафта (няма логика, защото сега проблема се прояви много по-бързо. преди отне 6 хил км от смяна на о-пръстените до аварията) или другото, което си мисля е, че тамдем помпата е дала фира..
Някой патил от такова нещо или някаква идея какво може да се направи?
Благодаря ви много, предварително!
Няма логика, но практиката показва, че разбитите легла на дюзите са най-големия проблем на тия двигатели. Все пак имаше колега във форума, май бе Радо Шопа, ако не се лъжа, който уплътняваше до известна степен въпросните легла по нестандартен начин...
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
Здравейте отново колеги! Поради невъзможност, не писах за решението на проблема. Оказа се, че тандем помпата е издала багажа. Вече около 7000-8000км карам без проблем (да чукам на дърво :D).
Заради прекараното масло+гориво през изпускателната система, се затлачи ДПФ-а и сега и той е премахнат.
Този проблем се реши за мен! Друг е въпросът, че сега ми гори по 200гр. масло (видимо си пуши) на 4-5к км.
Заради прекараното масло+гориво през изпускателната система, се затлачи ДПФ-а и сега и той е премахнат.
Този проблем се реши за мен! Друг е въпросът, че сега ми гори по 200гр. масло (видимо си пуши) на 4-5к км.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
благодаря че сподели за решението
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI BMR мотор - вкарва нафта в маслото
200мл масло за 4-5000км си е нищожен разход за този двигател.
Пуши от друго, но не и от изгорено масло.
Пуши от друго, но не и от изгорено масло.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта