поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
здравейте колеги.от няколко месеца съм собственик на въпросното возило,страхотен автомобил върви добре гори малко евтини части.но застудя и започна да пали трудно сутрин.върти все едно няма гориво и се чува някакво щракане, пали като смачкам педала на газта.после цял ден е кибрит. и започна едно умуване и смяна на някой важни детайли.смяна на подгревни свещи смяна на датчик на управлението на свещите,смяна на горивния филтър със по старият модел без клапанчето за обратното гориво, нови маркучи на входящият тръбопровод сложих нов възвратен клапан преди филтъра да не би да си изпуска нафтата,свалих и стартера за преглед да не би да се е прецакал бендикса и затова да джаска и да не върти добре и да съм по сигурен ,прегледах и зъбите на маховика.но не когато навън е + градуси пали от раз,няма проблем,но на минус градуси прави номера.проверих и вакумните клапани за студеният старт,работят супер и не знам каква е причината да не пали на студено.вече не знам какво да мисля всичко по въпроса ще ми е от полза.поздрави от мен
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
Компресията,мерена ли е. Това поло е с помпа лукас май? Да я погледне някой,който му е ясна тази помпа.
- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
Re: поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
да помпата е лукас ходих при помпиер който разбира от тези помпи,каза че били много капризни,и ремонтът е много солен,каза че е възможно това не палене
да е от въздух в системата,и ми каза че много хора махат лукаса и слагат бош помпа,но чу как работи колата и каза че бачка много хубаво.компресията не съм мерил,но каква да е логиката с компресията.ако няма достатъчно компресия няма ли да прави по трудно палене на топъл двигател
да е от въздух в системата,и ми каза че много хора махат лукаса и слагат бош помпа,но чу как работи колата и каза че бачка много хубаво.компресията не съм мерил,но каква да е логиката с компресията.ако няма достатъчно компресия няма ли да прави по трудно палене на топъл двигател
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
Не,на студен се почва. И това щракване от къде го чуваш? Без да мачкаш педала за газта не пали ли? Все си мисля,че е от помпата. Имаше някакви аванси,ли не помня. Явно трябва да я гледа,човек,който е на ТИ с дизелаците.
- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
Re: поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
абе да ти кажа когато карам лекичко и дам рязко газ се чува като тракане като на предварение и после изчиства и бачка меко.а тракането при при палене ми се струваше че идва от стартера но не е той,не мога да определя
- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
Re: поло 6n 1998 г, 1,9D AEF проблем с първото палене
така колеги след много четене на форуми и допитване до какви ли не изстрадали колеги,стигнах до решението да сменя гадната помпа ЛУЦИФЕР със бошова,намерих помпа от сеат толедо , благодарение на колегата avtohit77 ,който ми е и шурек се случи трансплантацията.и сега пали от четвърт.и върви по добре и работи по тихо и гори по малко
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта