Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kaktus_78
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 04 авг 2018 21:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот Kaktus_78 » Вто 29 яну 2019 19:46


Аз го сменях на пасат б7 2.0 CFFB 2012г. на 185 000 км, беше заоблен. Сменях го във фолцваген, цената е към 170 лв, самия шестограм струва 9.2лв. Повече на лични, имам и снимки.




Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот borri » Чет 07 фев 2019 5:35


Ами ако може прати снимки на лични да видим за какво иде реч


Потребителски аватар
backdoorman
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 24 окт 2014 22:07
Автомобил: Polo
Двигател: AEE

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот backdoorman » Вто 05 мар 2019 12:47


Здравейте, ако е полезно ще споделя моят опит от интеракцията с въпросния шестостен. Мисля, че темата не се отнася само за CC, а за всички модели с Balance Shaft Module от тези години.
Скоро се сдобих с b6 2.0 TDI, 170 HP, помпа дюза, BRD и ще кажа, че модула се задвижва от зъбни колела. Най-простото решение което можех да взема е да оправя проблема а не да го отложа - https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот Andonov » Вто 05 мар 2019 14:58


Много скъпо решение а не се знае след това колко ще изкара, защото може да поддаде в другия край след като е усилена шпилката в единия.
Най-добрия вариант е махане на балансиращите валове и слагане на маслена помпа от 1.9тди и проблема е решен кардинално и за малко пари.


alek_d
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 мар 2011 12:15
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот alek_d » Вто 05 мар 2019 15:49


Колеги, ако смяната само на шестограма е 50 лв да речем със самия шестограм, то защо ми се струва, че е по-рентабилно да го сменя човек на всеки 100 000 км., отколкото да се дават 500+ лв наведнъж. Така ще имате 500 000 км за 250 лв, а за толкова км, я камилата, я камиларя.


Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот GolfHighL » Сря 06 мар 2019 21:55


Съгласен съм с колегата alek_d. Това шестограмче може да си го сменяш колкото искаш, докато не се прецака и леглото му тогава трябва да се сменя цялото... :rolleyes


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот borri » Сря 06 мар 2019 22:05


А някой можели да ми даде номера на самия шестостен
Номера на мотара ми е
CBAC
Passat cc


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот dispatch » Чет 07 мар 2019 21:14


Ето снимка на моя шестограм. Мотора е СВВВ на 290к реални... проверени във ФВ. Нямаше нужда от смяна, но поръчахме нов. Нямаше износване.

https://imgur.com/FkWVhOG

https://imgur.com/EPNLl1V


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот borri » Чет 07 мар 2019 21:35


Можеш ли та ми пратиш снимки да видя колко е износен ако имаш
Благодаря

Последна промяна от Pichaga на Чет 07 мар 2019 22:09, променено общо 1 път.
Причина: моля премахни подписа


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот dispatch » Пет 08 мар 2019 23:26


Ами няма износване. Съмнява ме да е сменян. Има леко заглаждане на ръбовете, което се вижда на снимките, но самите ръбове си стоят, т.е. няма никакво заобляне.
Целия е дълъг около 15см. като грубо 5см влизат във едното легло, 5см влизат в другото легло и 5 см остават посредата. Предполагам така са се помъчили от ФВ да решат проблема - като увеличат контактната площ между шестограма и леглата където влиза. Нали този е удължен, а старите са по-къси...

В двата края, където се вижда това заглаждане, реално това са следите от работата на този шестограм.
Нищо повече няма да се види и да го снимам по друг начин. Сложил съм ключе 10 да се види колко е реалния размер, защото аз си мислех, че е поне колкото пръста ми дебел...


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот anpa1 » Нед 10 мар 2019 9:49


Не се занимавай с глупости. ако тръгнеш превантивно да сменяш шестостена ще влезеш във филм. Защото ако смениш само мъжкото , както те съветват колегите по горе , ще превърти много по - бързо. Защото новото мъжко ще разбие леглото на старото женско много бързо. Мъжкото и женското работят в синхрон и деформират еднакво. Ако искаш читаво да направиш ремонта , трябва да смениш и 2те . И пак не е гаранция за нищо , защото добре знаем ,че живота на резервните части е поне 1/3 от този на оригиналните. За твое успокоение пускай диагностика от време на време и проверявай състоянието на датчика на маслото. Защото този датчик е проблемен и често излиза от строя при тези мотори без да даде индикация. Превъртането на шестостена не става изведнъж. Той в началото задържа и лампата на маслото започва да примигва. Това е показател , че предстои да превърти нацяло. Затова датчика, който отчита налягането на маслото трябва да е ок. Така , че карай , проверявай датчика за масло, гледай да не примигва лампата и това е...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот milmar » Нед 10 мар 2019 17:05


В механиката има правило никога два детайла, които си взаимодействат да не са с еднаква твърдост. Най-вероятно шестостенът е с по-малка, защото по-лесно се сменя.


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот BRUKLLIN » Пон 30 дек 2019 0:18


Чета доста компетентни колеги, та да обобщим с кои кодове на ДВГ при Passat CC е решен изцяло проблема с шестостена?
Прилагам и всички кодове на ДВГ вграждани във фейслифтов СС.

VW Passat CC (358)
136 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFFA

VW Passat CC (358)
140 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFFB

VW Passat CC (358)
170 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFGB, CLLA

VW Passat CC (358)
177 к.с - дизел
12.2012 - 12.2016-код на мотора CFGC

VW Passat CC (358)
150 к.с - дизел
05.2015 - 12.2016-код на мотора CUVC

VW Passat CC (358)
184 к.с - дизел
05.2015 - 12.2016- код на мотора CUWA



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 153 госта