..и спирачките , и гумите ( заради самите спирачки и контактното петно ), и компа ( на твоята кола е много слаб и отделно не е подходящ за управление на пром.геометрия) и,и и т.н. Май не си наясно с какво се захващаш , радвай се ако стане 120-130 , с клизма и повечко пари 150-160 , оттам нагоре...ще остане от колата ти само регистрационния номер оригинал, всичко се променя и сменя , дори и скорости, да не говорим, че за да тръгва добре ( както ти искаш да е ) трябва има и дифф с ограничено приплъзване или да е 4х4 предаването. В противен случай една стокова голфара четворка и 4х4 със АРЛ мотор ще те направи за смях, нищо, че твоята е със 250 ( уж де) ..
Та направи си я 120-130 коня и ..събирай парички за друг проект, който да си струва, да знаеш поне за какво си даващ парите. Това са моите 5 стинки по въпроса. Извинявам се ако съм засегнал някого
голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
Всички тези неща съм ги изброил в първия пост. А и не целя повече от 200 кончета. Така че 4х4 и диф няма да са нужни.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
Досега толкова много теми съм чел за тунинг на 1з и нито една не е реализирана.
Аз ако съм няма да се занимавам изобщо, може една идея по голяма турбина да му сложа но да остане същото управление за да не се сменя компютъра.
Примерно GT2052s от сааб, помпа 11мм от автоматик, дюзи 0.240ум и колкото изкара. Само незнам как се процедира с МАП, щото при 1з е в компютъра доколкото помня.
Другия проблем е че с тези големи дюзи винаги ще пуши и ще гори много, а то точно това му е хубавото на дизела да ти е икономичен и като настъпиш да се изтреля.
Аз ако съм няма да се занимавам изобщо, може една идея по голяма турбина да му сложа но да остане същото управление за да не се сменя компютъра.
Примерно GT2052s от сааб, помпа 11мм от автоматик, дюзи 0.240ум и колкото изкара. Само незнам как се процедира с МАП, щото при 1з е в компютъра доколкото помня.
Другия проблем е че с тези големи дюзи винаги ще пуши и ще гори много, а то точно това му е хубавото на дизела да ти е икономичен и като настъпиш да се изтреля.
Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
Точно за това се сменя компютъра, щото без променлива не може да извлечеш много мощност, мап сензора е в компютъра. Но като се сложи racepipe може да се сложи там, или пък да се ползва оригиналния който е до 2500kpa което е г/д 1.5 бара, тоест до 1.5 бара може да си кара и с тоя мап. Със сигурност разхода няма да е като на икономичната печка.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
Колега променливата геометрия не е за повече мощност а за ранно развъртане на турбото понеже лопатите насочват потока от газове в периферията при ниски обороти.
Имаше тука преди един познат с един предкамерен дизел 1.9ТД беше го направил да върви повече от ВР6 голф 3, но нямам информация какви са модификациите, знам със сигурност че турбината беше с уестгейт.
И каква мощност мислиш че ще изкараш на 1.5 бара.
АРЛ-а ми го карам на 1.55-1.6 бара с оригиналното гт1749вб и мощността е 190 коня, само че при мен МАП-а е 3000Кпа, тоест до 2 бара манометрично.
При 2500кпа сензор не е възможно да го караш на предела от 1.5, най малкото че 0.3 бара трябват за аварийния режим.
Имаше тука преди един познат с един предкамерен дизел 1.9ТД беше го направил да върви повече от ВР6 голф 3, но нямам информация какви са модификациите, знам със сигурност че турбината беше с уестгейт.
И каква мощност мислиш че ще изкараш на 1.5 бара.
АРЛ-а ми го карам на 1.55-1.6 бара с оригиналното гт1749вб и мощността е 190 коня, само че при мен МАП-а е 3000Кпа, тоест до 2 бара манометрично.
При 2500кпа сензор не е възможно да го караш на предела от 1.5, най малкото че 0.3 бара трябват за аварийния режим.
Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
Ще се сложи външен мап със сигурност. Е то като тръгва от 2500оборота, по-удачно ми е да си сложа променлива геометрия.
Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване
Здравейте, частите без генерацията са налице, интересува ме само, турбото ще опира ли в тампона на двигателя ако го сложа надолу както е стоковото, или да го обърна нагоре да застане зад вмукателния?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта