голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Вто 27 ное 2018 15:46


Здравейте.Четох доста теми,но не намерих напълно изчерпателна която да има информация за всичко.Та решил съм да изхарча някой лев за голфУ да стане по-пъргав.Не знам какви коне целя,колкото стане толкова.Преди да започна извинявам се ако темата не е на правилното място.
По същество-става въпрос за голф 3 1,9 90 коня[1Z].Насочил съм се към някой части,но не съм сигурен ще станат ли и дали са подходящи.Да започнем от дюзите,по-точно разпръсквачите,ще взема или 0,230 микрона или 0,250 микрона разпръсквачи.Турбото още не съм го измислил,изпадна ми GT2052V,въпросите ми към него са много,става ли това турбо,от какви обороти ще тръгва,лага голям ли ще е, как ще пасне на колектора,общо взето всичко свързано с него или другото което съм харесал е такова от PD моторите 1749va,само че там колектора върви със цялата средна част и става дълга и широка.Отворен съм за мнения относно други турбини.Компютъра ще е такъв от 110-ка,със една букса за да няма преправяне на буксите,обаче имам въпрос относно вакуум клапана за турбото,ще се вземе такъв който да управлява геометрията,само че свързването към компютъра как ще стане?Елемента на помпата ще е или 11мм или 12мм.Зависи от това дали 11мм ще ми свърши работа.Турбо-пътищата още не знам как ще станат,а кулера мисля да сложа от опел фронтера?Ще стане ли и обема ще ми върши ли работа.
Не целя да правя голфу бегачката на България,просто леко да се пипне.
За пръв път попада tdi в ръцете ми и въпросите са много,но пък си заслужава.Другите тънки въпроси ще ги доуточняваме по-натам,за сега толкова :screwy




Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот ivuchev » Вто 27 ное 2018 18:53


По добре не барай нищо че като чета май не са ти ясни работите. Ако имаш пари за харчене , земи си една 110 направо и ще останеш доволен.


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 708
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: SEAT Cordoba
Двигател: TDI 1.9 ASV
Местоположение: Благоевград

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Lupender » Вто 27 ное 2018 19:14


Колега, що не разтърсиш из мобилето, има бол чипосани, ребилднати и пр. голфове, при това на прилични цени... и някои от тях доста кадърно направени.
Принципно от 1.9 могат да се извадят доста коне, въпроса е колко ти трябват и за какво (келешлък, или просто позасилване за по-безпроблемно изпреварване).
Ето какво намирам само на 1-ва страница от обявите за голф с таг 170+ коня:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8wq35j
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8wq35j
От опит мога да ти кажа, че колите от скъпоструващи проекти, после се продават в пъти за по-малко пари, отколкото са вложени в тях! Защо да се вкарваш във филм? Просто потърси подходящата оферта.


Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Вто 27 ное 2018 21:18


Съгласен съм че за доста прилична сума може да се купи добре наредена кола. Просто не искам това. Предпочитам сам да си направя всичко, със ясното съзнание,че никога няма да можеш да си избиеш парите набутани в колата. А и в момента ми се е отдала възможност за това. Нека да кажем, че се прави заради келешлъка,за изпреварването ще мине и само с чип и разпръсквачи.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот ivuchev » Вто 27 ное 2018 21:52


Аз пък си мисля че без чип ( смяна на фърмуера на компа) няма да минеш. Нали приятелче фабрично зададения надув на турбото е 50 % от възможносните му примерно. Пък ти ако искаш сложи от фадрома.


Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Вто 27 ное 2018 22:49


Нормално че след всички тези промени колата ще ходи да се настрой. Дали си помисли, че без настройка ще тръгне някога?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Водния дух1 » Сря 28 ное 2018 0:12


Преди време споделих с IFIDIK ЗА засилване на 1Z И той ми каза,че реалното засилване е до 120к.с.-всичко друго е ала-бала...


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот vanesto » Сря 28 ное 2018 10:27


Имал е предвид със стоковите карантии сигурно. По темата, и аз мисля че са хвърлени пари на вятъра. По-добре продай тази, купи си 110-ка и просто и сложи чип. По-евтино ще ти излезе.


Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Сря 28 ное 2018 17:27


Със стоковите карантии до 250коня ще издържи. Не е въпроса до продам този да взема 110 и да го чипосам, резултатът ще е същия със чип и разпръсквачи на този.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот valiosport » Съб 01 дек 2018 10:09


Много си далече от истината, на 250 коня тоя мотор ще издържи точно 50км.
Те 1.9 ПД130 и ПД150 им сменят биелите за над 500НМ ти на 90-ката ги изкара по здрави... Ами със съединитела какво ще правиш? Виждал съм чисто нов съединител на ПД130 как се изплъзна на 480нм, твоя ще държи макс до към 350нм.
Това ГТ2052в е голямо и не е нещо особенно, по добре ГТ1749вб от ПД150 поне ще пасне на главата директно


Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Съб 01 дек 2018 21:26


Абе де да знам,на един авер 3-ката беше 200++ и с години я караше като евридейка само със смяна на масло.Съединителя на 1Z е по-здрав от двумасовия(демпферен) маховик,нямаше иначе да ги слагат от 1Z. Сравнително евтино ще излезе с моя маховик и диск от вр6 или G60.Зависи как ще се представи оригиналния.Да възможно е и турбото от ARL да се сложи,обаче до колкото си спомням ще опира в тампона на двигателя?!? или се лъжа?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот valiosport » Нед 02 дек 2018 2:15


Тя тая кола не върви постоянно на 200 коня. Стартира я първа втора може и 10 години да кара така.
По здрав съединитела друг път, четеш през редовете.
На 5 степенните кутии са 228, на 6-степенната е 240, маховика е другия въпрос тук говорим за съединитела. Да турбото от АРЛ съм чувал че опира колко е вярно незнам, но не е невъзможно да се сложи. Все пак това турбо е достатъчно за 180 безопасни конски сили. Лично съм виждал на голф 4 АСЗ чисто нов съединител как се плъзна от няколко старта на 480НМ, говорим за 240мм който е по здрав от този 228.


Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Съб 08 дек 2018 13:50


Съединетя ще го мисля като си тръгне. Остава въпроса относно 2052,насочил съм се към нея, защото ми изпадна много тънко. Ще се побере ли без да опира никъде? И на колектора ще стане ли без преправяне?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот valiosport » Съб 08 дек 2018 18:06


Човек, казахме ти че нито една турбина няма да стане директно, трябва да се преправя, колектора ти може да се използва, от там нататък трябва друг фланец с коляно, тръбите за мазане, входове и изходи на студената част, генерация, даунпайп.
Те тези турбини ГТ2052 вървят евтино щото са стари.
Неможах да разбера ГТ2052 или ГТ2052В ще слагаш, щото втората е с геометрия


Потребителски аватар
Xxeon
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 дек 2013 19:08
Автомобил:
Двигател: AHU

Re: голф 3 1,9 90 коня 1Z Засилване

Мнениеот Xxeon » Нед 09 дек 2018 13:30


2052V,изпуснал съм V-то във мнението. Колкото и да са стари мисля, че ще и свърши работа. Това ме интересуваше за фланеца, за да знам г/д ако опира някъде както 1749, да се измести. Маслените магистрали няма как да мине без тях, и генерацията също ще се сменява.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта