на разпределителния вал сложих една дебела планка и маховика си беше на точно белега,ГНПто също си идва на място !
Стартиращ спрей не съм ползвал и въобще не съм им фен,по инерция е по-добре според мене.
1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Диагностика. Само така ще разбереш какво е без да сменяш здрави части.
По време на тая процедура наложи ли се да въртиш мотора на обратно?
nebeto написа:на разпределителния вал сложих една дебела планка и маховика си беше на точно белега,ГНПто също си идва на място !
.
По време на тая процедура наложи ли се да въртиш мотора на обратно?
-
- Мнения: 1194
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
stefarata написа:Със старт спрей пали ли?
С тия спрейове такива бели стават ...
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Знам за последиците ит старт спрейовете и за това не ги ползвам.
Мотора не е въртян на обратно.
Мотора не е въртян на обратно.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Да не са се разхлабили трите болта, които държат ГНПто към стойката и да е мръднала помпата в закъснение?
Също може да провериш дали не се е разглобило това клапанче:
Също може да провериш дали не се е разглобило това клапанче:
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Привет.След дълго отсъствие да се завърнах в клуба.
По едно време реших,че работата не за за пред блока и оставих автомобила в познат сервиз.Там ми казаха,че е задрал авансатора и затова не палила и искаха да слоьил друго ГНП.От един друг Пасат лично аз запалих колата (съответно помпата работи) и и свалих ГНПто.В сервиза я слагат на моята и пак не палила,сменили моята плоча на помпата на "новото" ГНП и е запалила.Земам колата от сервиза тя запали ужасно трудно докато е топла,на моменти пушеше ужасно,кога набира,кога едвам върви.Казаха,че нафтата била фалшива от това е било всичко и на ГНПто е блокирало "плунжера".Резервоара наистина беше пълен с мизерия.Най-отгоре с нещо като боза,по-надолу беше като фанта (плътно оразнжев цвят),най на дъното имаше някакви бели люспи и някакви парчета тиня.Наливам аз нова нафта,колата запали трудно,неработеше много добре,като и подадеш газ понякога все едно малко се давеше,прекъсваше.Ваг-кома показваше стойности 60-85%,оборотите играеха между 900 и1000 обр/мин,fuel temp -5.4 (сензор G81) тази грешка се след няколко паления.Като влезнах в TDI timing-fuel temp 43 ,а timing "0".Угасих колата за да разхлабя болтовете на ГНПто да я местя (оставих само единия болт стегнат),нешо и стана и пак неще да пали.Като въртя на стартер мотора се върти много свободно без да пуши,оборотомера не отчита никакви обороти.
Мисля да ровя самата инсталация относно датчика на коляновия вал и този сензор G81.
По едно време реших,че работата не за за пред блока и оставих автомобила в познат сервиз.Там ми казаха,че е задрал авансатора и затова не палила и искаха да слоьил друго ГНП.От един друг Пасат лично аз запалих колата (съответно помпата работи) и и свалих ГНПто.В сервиза я слагат на моята и пак не палила,сменили моята плоча на помпата на "новото" ГНП и е запалила.Земам колата от сервиза тя запали ужасно трудно докато е топла,на моменти пушеше ужасно,кога набира,кога едвам върви.Казаха,че нафтата била фалшива от това е било всичко и на ГНПто е блокирало "плунжера".Резервоара наистина беше пълен с мизерия.Най-отгоре с нещо като боза,по-надолу беше като фанта (плътно оразнжев цвят),най на дъното имаше някакви бели люспи и някакви парчета тиня.Наливам аз нова нафта,колата запали трудно,неработеше много добре,като и подадеш газ понякога все едно малко се давеше,прекъсваше.Ваг-кома показваше стойности 60-85%,оборотите играеха между 900 и1000 обр/мин,fuel temp -5.4 (сензор G81) тази грешка се след няколко паления.Като влезнах в TDI timing-fuel temp 43 ,а timing "0".Угасих колата за да разхлабя болтовете на ГНПто да я местя (оставих само единия болт стегнат),нешо и стана и пак неще да пали.Като въртя на стартер мотора се върти много свободно без да пуши,оборотомера не отчита никакви обороти.
Мисля да ровя самата инсталация относно датчика на коляновия вал и този сензор G81.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
смених датчика на коляновия вал и нещата се оправиха.Мерейки датчика на омметър и сравнявайки с работещия стойностите са идентични,но като се закачи осцилоскопа нещата са ясни.
Като ми остане вреще ще кача стойностите свързани с ГНПто да ги коментираме.
Като ми остане вреще ще кача стойностите свързани с ГНПто да ги коментираме.
- goro21
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n 1_9 SDi ASY
- Местоположение: varna
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Дали с впръскване на нафта с пулверизатор е по безопасно отколкото със спрей. Веднъж мойта беше взела въздух изпразнила ГНП-то и няма палене . Сложих да взима нафта от едно шише преди филтъра но само на стартер незасмуква ,само с малко спрей стана работата докато върти пръсване от 50-60см от смукателния колектор(разкачам маркуча). Та едва сега разбирам колко опасно било. Дайте съвет как да палим като вземе въздух с-мата . Дърпане на скорост беше ли също опасно да прескочи зъб.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Ами на мен ми се е случвал такъв проблем при отваряне на ГНП. После няма палене, защото подкачващата помпа в ГНП работи като посредствам подналягане засмуква гориво чак от резрвоара, през тръби, филтър и т.н. Няма допълнителна помпа. И когато помпата вече е загубила херметичност, а и е пълна с въздух, трудна работа. Засмукваш през щуцера за обезвъздушаване (обратното гориво) докато излезе нафта .
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
С ръчна помпа през обратната нафта.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
А-а помпа, с уста :-).
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
виждал съм и това, но не бих опитал.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
Това с устата е само при заклети дизелджии и аз така помагах на едни комшии та после преплювах нафта. Ако не е съвсем изпразнена помпата, а то без да е сваляна не може да се изпразни напълно, при напълване на филтъра успява да се самообезвъдуши.
- goro21
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n 1_9 SDi ASY
- Местоположение: varna
Re: 1.9 TDI AFN не пали-дали е ГНП?
При мен беше замръзнала нафтата , колата запали неравномерно поработи малко явно изгори каквото имаше в помпата и колкото можа да вземе от филтъра изгасна и няма палене. На стартер забрави да качи. 2рия път в който палих със спрей беше като се напука маркучето за обратна нафта което идва от дюзите и беше взела въздух -не съм я мъчил много на стартер. Но вече ще пробвам други методи преди да прибегна до спрея.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 200 госта